Strona 30 z 33

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 21 sty 2017, 20:04
przez Neonixos666
Smarowanie?

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 22 sty 2017, 22:16
przez MariuS
Smarowanie w porządku.

PostNapisane: 23 sty 2017, 04:59
przez Bartek1986
Miałem taki sam przypadek z VF29.. Świszczało na wolnych tak, że nie słyszałem silnika.. Ravo chyba słyszał z tego co pamiętam. Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.
Znam 4 osoby które regenerowały VF i niestety wszystkie poległy ;/
Sam teraz zacząłem budować rajdówkę i na pierwszy sezon chciałbym zregenerować to turbo ale z tego co wiem to części albo Chiny albo w cenie dobrego nowego Turbo typu BorgWarner..

PostNapisane: 23 sty 2017, 12:24
przez MariuS
Bartek1986 napisał(a):Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.


A zamontowałeś już? :) Moja się również taka wydawała. Sam pracownik Carfitu ją też oglądał bo brali kilka gratów z JKM. Pochodziła miesiąc i dopiero się zesrało ;)
Z serią VF na kulkach tak jest. Sporo osób miało podobnie, zwłaszcza z VF które stały gdzieś z silnikami za granicą a potem dopiero przyjechały do PL. Używki stoją 1200-1800pln.
Perun Turbo ma chyba jedna z najlepszych opinii jeśli chodzi o tuning i naprawę sprężarek. Za usługę biorą 1800-2300 netto i gwarancję dają. Zapewniają, że robią to na OEM częściach lub odpowiednio lepszych. Odbiorę, zamontuję to zdam relację. Na forum Subaru są opinie, że są one trudno regenerowalne, ale to głównie posty sprzed kilku ładnych lat. I sporo osób potem ten wątek przytacza....
Szperając po angielskich forach widać jednak, że w Anglii takiego problemu nie ma ;) I te turbiny śmigają po regeneracji.

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 15 lut 2017, 14:40
przez MariuS
Tak wygląda po regeneracji. Kuty wirnik kompresji dodatkowo anodowany na niebiesko bo wtedy będzie chłodniej <faja>

PostNapisane: 16 lut 2017, 08:49
przez misiak89-89
O bracie to już nie przelewki:D sory ze sie tak zwinelismy szybko ostatnio ale napiety garfik niestety. Pozdro

PostNapisane: 16 lut 2017, 09:41
przez ravo
Strach się bać jakie moce mają być

PostNapisane: 16 lut 2017, 12:03
przez Bartek1986
Jakie ładne :D
U mnie na ten sezon ~320/380 ale jak sezon się skończy albo motor hehe to czas na 2.2 i bardziej męski moment :D

PostNapisane: 16 lut 2017, 13:48
przez Bo_Lo
Ale w niebieskiej czy w nowym nabytku?

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 16 lut 2017, 18:23
przez MariuS
Moce nie będą duże wyższe od serii. Nie ma takiej potrzeby, gdyby wcześniej udało się auto wystroić żadnych modów w silniku by nie było. Wirnik powinien dać odczuwalnie szybszy spool. Parametry ~300KM i 400Nm na 1,2b i PB98. Zobaczymy. Czasu mało, zaczynają się już powoli wszystkie pojeżdżawki więc chcę w końcu pojechać przygotowanym autem. Oby to był koniec. Niech już nawet wyjdzie, że długo zajmie mi nauka szybkiej jazdy tym autem niż kolejna awaria <cisza> I wieczny garaż :|

PostNapisane: 16 lut 2017, 19:41
przez ravo
300 to już ładny wynik jeszcze jak będzie od dołu

PostNapisane: 20 mar 2017, 10:20
przez Piotr_
Autko wystrojone, także Mario wpuścił mnie na lewy i muszę powiedzieć że impreza gniecie w fotel jak dzika. Jeździłem tym autem także wcześniej na starym silniku i to co jest teraz... to niebo a ziemia <serduszka>

PostNapisane: 20 mar 2017, 11:13
przez ravo
Fajnie czyli jest ponad 300

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 5 kwi 2017, 12:04
przez MariuS
Już po strojeniu jak pisał Xed. Mam dwie mapy – 1.0b i 1.25b. Na razie moc i moment nie weryfikowane na hamowni. Zalane Millers CFS 10W60 NT.

od 2 tyg auto znów nie jeździ, gdyż trzeba zrobić resztę rzeczy czyli:

– cały zawias tył łącznie z mocowaniami belki i dyfra (oprócz staba i jego gum jest jeszcze nieruszana seria), łożyska tylnych kół, uszczelniacze dyfra. Poliuretany Strongflex.
17821205_1500688463275011_1508546900_n.jpg

17821028_1500688559941668_780956013_n.jpg


– dorabiają się rotory tarcz przednich
– geometria
– jeden amortyzator wysłany na serwis (ukręcone pokrętło i zapieczona regulacja twardości). Oby reszta nie była zapieczona bo nie demontowałem. Obecnie jest na full twardo ustawione i amortyzacja jest tragiczna.
– zamontowałem już większy IC, ostatecznie wleciał Turboworks Cooltec+, większy od OEM STI GD. P&P nie było, ale już siedzi.
Intercooler_Subaru_Impreza_WRX_G_[3293]_1200.jpg



Niestety rotory i amortyzator wrócą dopiero na święta. Więc terminarz napięty jak plandeka na żuku :|
Kod: Zaznacz cały
[code][/code]

PostNapisane: 20 kwi 2017, 08:25
przez ravo
wykres jest :P ? na jakich oponach jedziesz ?
zadowolony z programu ? mnie strasznie dobija ta dziura w td05, trzeba ciągle pamiętać o obrotach

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 20 kwi 2017, 11:04
przez MariuS
Jeśli dotrę Subaru to jadę na tych co nabyłem rok temu – Pilot Sport Cup2. Nie ma funduszy obecnie na sliki ;P

Niestety nadal nie mam tarcz – ale są już na ukończeniu (pozostało malowanie i konserwacja).
DSC06987.JPG

DSC06985.JPG


Dotarł naprawiony amortyzator. Walczyli z nim 3 bite dni. Pokrętło regulacji jest na dole, dlatego po zimie nie dało się tego ruszyć bez uszkodzenia. Pozostałe 3 też niestety będą wymagać tego zabiegu, ale już przed zlotem nie zdążę. Pojadą ustawione tak jak się wyregulowały przed ułamaniem regulacji <głaszcze>
Nabyłem już dodatkowe plastikowe osłonki na mechanizm regulacji, więc po naprawie będzie tam wazelina + osłonka pokrętła aby nie było więcej problemów.

Na hamowni nie byłem, bo auto od 3tyg stoi bez tarcz i amorka.

Zostało więc montaż i dotarcie tarcz, dokręcenie wszystkich tulei zawieszenia, kompletna zbieżność, przełożenie kół na letnie i powinno być gotowe. Dużo jak na tydzień czasu.

PostNapisane: 20 kwi 2017, 11:27
przez ravo
fajna tarcza
działaj trzymam kciuki

PostNapisane: 20 kwi 2017, 11:42
przez MariuS
Stara tarcza był 1,5mm cieńsza niż minimalna grubość podawana przez producenta więc był mus...
Auto głównie poprzez głowice i większe turbo jedzie inaczej niż poprzedni setup. Ale ciężko określić dupohamownią parametry, gdyż po roku nieużytkowania auto sprawia wrażenie rakiety. Na pewno odczuwalnie czuć, że nie już tak fantastyczngo dołu jak hybryda tdo4 i głowice GT.

Re: Subaru Impreza GT@STI MY00

PostNapisane: 29 kwi 2017, 19:23
przez Fasola
;)

PostNapisane: 1 maja 2017, 00:06
przez sewo
Marius raz że świniak niemiłosiernie wciska w fotel a jeszcze lepiej się klei we winklach dwa ogarniasz czujesz auto i zawsze idziesz pełnym gazem! Graty czasu i że w końcu wyjechała na tor. Dzięki za prawy ;)