ravo napisał(a):Docieraj Winter is coming
Nom, na razie w Poznaniu + 10 i raczej wiosennie. Cieszy, że nie długo zima, ale auto stoi na letnich nowych Sport Cup 2 i niestety od maja nie pokorzystałem
Bartek1986 napisał(a):Po pierścieniach w sumie tylko to z 500km wystarczy, także zaraz dotrzesz
Jak wiadomo jest kilka szkół docierania po remoncie generalnym. Ja zdałem się na tę, którą przewidział zakład składający silnik. Aby potem nie było, że coś sobie wymyśliłem i to moja wina jak coś pójdzie nie tak.
Cały remont ujmując usługę od wyjęcia silnika, jego rozbiórkę, włożenie do auta i oczywiście wszystkie części i płyny wyniósł ok. 10k zł. Ciężko byłoby się pozbierać, gdyby teraz trafiła się awaria.
Docieram tak:
– auto po złożeniu zalane było minerałem i odpalone na chwilę. Olej został spuszczony,
– wlano Millers CRO 10w40 (olej do docierania) i przejechałem 200KM do 2500rpm a na 5tym biegu min 2000rpm,
– kolejna wymiana oleju ( Millers CRO 10w40) i przejeżdżam 500km do ok 3000rpm (NA TYM ETAPIE TERAZ JESTEM),
– zmiana oleju na Millers Oils Motorsport CFS 10w60 i kręcenie do 4000rpm.
Neonixos666 napisał(a):MariuS napisał(a):prawa w toku. Czekam teraz już na "ruchy" sądu i dalszy bieg sprawy.
Coś już wiadomo?
Mają polecenie zapłaty z sądu. Ale sprawa trwa, bo nie przyjęli takiej opcji. Twierdzą, że nie robili takiego zakresu usługi jak podałem. Więc sprawa szybko się nie zakończy..