Subaru Impreza GT@STI MY00

Postprzez Neonixos666 » 21 sty 2017, 20:04

Smarowanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MariuS » 22 sty 2017, 22:16

Smarowanie w porządku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2017, 04:59

Miałem taki sam przypadek z VF29.. Świszczało na wolnych tak, że nie słyszałem silnika.. Ravo chyba słyszał z tego co pamiętam. Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.
Znam 4 osoby które regenerowały VF i niestety wszystkie poległy ;/
Sam teraz zacząłem budować rajdówkę i na pierwszy sezon chciałbym zregenerować to turbo ale z tego co wiem to części albo Chiny albo w cenie dobrego nowego Turbo typu BorgWarner..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MariuS » 23 sty 2017, 12:24

Bartek1986 napisał(a):Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.


A zamontowałeś już? :) Moja się również taka wydawała. Sam pracownik Carfitu ją też oglądał bo brali kilka gratów z JKM. Pochodziła miesiąc i dopiero się zesrało ;)
Z serią VF na kulkach tak jest. Sporo osób miało podobnie, zwłaszcza z VF które stały gdzieś z silnikami za granicą a potem dopiero przyjechały do PL. Używki stoją 1200-1800pln.
Perun Turbo ma chyba jedna z najlepszych opinii jeśli chodzi o tuning i naprawę sprężarek. Za usługę biorą 1800-2300 netto i gwarancję dają. Zapewniają, że robią to na OEM częściach lub odpowiednio lepszych. Odbiorę, zamontuję to zdam relację. Na forum Subaru są opinie, że są one trudno regenerowalne, ale to głównie posty sprzed kilku ładnych lat. I sporo osób potem ten wątek przytacza....
Szperając po angielskich forach widać jednak, że w Anglii takiego problemu nie ma ;) I te turbiny śmigają po regeneracji.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MariuS » 15 lut 2017, 14:40

Tak wygląda po regeneracji. Kuty wirnik kompresji dodatkowo anodowany na niebiesko bo wtedy będzie chłodniej <faja>
Załączniki
FB_IMG_1487162169633.jpg
FB_IMG_1487162160976.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 16 lut 2017, 08:49

O bracie to już nie przelewki:D sory ze sie tak zwinelismy szybko ostatnio ale napiety garfik niestety. Pozdro
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez ravo » 16 lut 2017, 09:41

Strach się bać jakie moce mają być
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartek1986 » 16 lut 2017, 12:03

Jakie ładne :D
U mnie na ten sezon ~320/380 ale jak sezon się skończy albo motor hehe to czas na 2.2 i bardziej męski moment :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Bo_Lo » 16 lut 2017, 13:48

Ale w niebieskiej czy w nowym nabytku?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez MariuS » 16 lut 2017, 18:23

Moce nie będą duże wyższe od serii. Nie ma takiej potrzeby, gdyby wcześniej udało się auto wystroić żadnych modów w silniku by nie było. Wirnik powinien dać odczuwalnie szybszy spool. Parametry ~300KM i 400Nm na 1,2b i PB98. Zobaczymy. Czasu mało, zaczynają się już powoli wszystkie pojeżdżawki więc chcę w końcu pojechać przygotowanym autem. Oby to był koniec. Niech już nawet wyjdzie, że długo zajmie mi nauka szybkiej jazdy tym autem niż kolejna awaria <cisza> I wieczny garaż :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 16 lut 2017, 19:41

300 to już ładny wynik jeszcze jak będzie od dołu
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Piotr_ » 20 mar 2017, 10:20

Autko wystrojone, także Mario wpuścił mnie na lewy i muszę powiedzieć że impreza gniecie w fotel jak dzika. Jeździłem tym autem także wcześniej na starym silniku i to co jest teraz... to niebo a ziemia <serduszka>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez ravo » 20 mar 2017, 11:13

Fajnie czyli jest ponad 300
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 5 kwi 2017, 12:04

Już po strojeniu jak pisał Xed. Mam dwie mapy – 1.0b i 1.25b. Na razie moc i moment nie weryfikowane na hamowni. Zalane Millers CFS 10W60 NT.

od 2 tyg auto znów nie jeździ, gdyż trzeba zrobić resztę rzeczy czyli:

– cały zawias tył łącznie z mocowaniami belki i dyfra (oprócz staba i jego gum jest jeszcze nieruszana seria), łożyska tylnych kół, uszczelniacze dyfra. Poliuretany Strongflex.
17821205_1500688463275011_1508546900_n.jpg

17821028_1500688559941668_780956013_n.jpg


– dorabiają się rotory tarcz przednich
– geometria
– jeden amortyzator wysłany na serwis (ukręcone pokrętło i zapieczona regulacja twardości). Oby reszta nie była zapieczona bo nie demontowałem. Obecnie jest na full twardo ustawione i amortyzacja jest tragiczna.
– zamontowałem już większy IC, ostatecznie wleciał Turboworks Cooltec+, większy od OEM STI GD. P&P nie było, ale już siedzi.
Intercooler_Subaru_Impreza_WRX_G_[3293]_1200.jpg



Niestety rotory i amortyzator wrócą dopiero na święta. Więc terminarz napięty jak plandeka na żuku :|
Kod: Zaznacz cały
[code][/code]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 20 kwi 2017, 08:25

wykres jest :P ? na jakich oponach jedziesz ?
zadowolony z programu ? mnie strasznie dobija ta dziura w td05, trzeba ciągle pamiętać o obrotach
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 20 kwi 2017, 11:04

Jeśli dotrę Subaru to jadę na tych co nabyłem rok temu – Pilot Sport Cup2. Nie ma funduszy obecnie na sliki ;P

Niestety nadal nie mam tarcz – ale są już na ukończeniu (pozostało malowanie i konserwacja).
DSC06987.JPG

DSC06985.JPG


Dotarł naprawiony amortyzator. Walczyli z nim 3 bite dni. Pokrętło regulacji jest na dole, dlatego po zimie nie dało się tego ruszyć bez uszkodzenia. Pozostałe 3 też niestety będą wymagać tego zabiegu, ale już przed zlotem nie zdążę. Pojadą ustawione tak jak się wyregulowały przed ułamaniem regulacji <głaszcze>
Nabyłem już dodatkowe plastikowe osłonki na mechanizm regulacji, więc po naprawie będzie tam wazelina + osłonka pokrętła aby nie było więcej problemów.

Na hamowni nie byłem, bo auto od 3tyg stoi bez tarcz i amorka.

Zostało więc montaż i dotarcie tarcz, dokręcenie wszystkich tulei zawieszenia, kompletna zbieżność, przełożenie kół na letnie i powinno być gotowe. Dużo jak na tydzień czasu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 20 kwi 2017, 11:27

fajna tarcza
działaj trzymam kciuki
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 20 kwi 2017, 11:42

Stara tarcza był 1,5mm cieńsza niż minimalna grubość podawana przez producenta więc był mus...
Auto głównie poprzez głowice i większe turbo jedzie inaczej niż poprzedni setup. Ale ciężko określić dupohamownią parametry, gdyż po roku nieużytkowania auto sprawia wrażenie rakiety. Na pewno odczuwalnie czuć, że nie już tak fantastyczngo dołu jak hybryda tdo4 i głowice GT.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 29 kwi 2017, 19:23

;)
Załączniki
DSC09540.JPG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 17 cze 2015, 01:27
Posty: 317 (94/41)
Skąd: miasto złą sławą owiane
Auto: MX5 NA B6
BMW E91 320

Postprzez sewo » 1 maja 2017, 00:06

Marius raz że świniak niemiłosiernie wciska w fotel a jeszcze lepiej się klei we winklach dwa ogarniasz czujesz auto i zawsze idziesz pełnym gazem! Graty czasu i że w końcu wyjechała na tor. Dzięki za prawy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy