Subaru Impreza GT@STI MY00
Smarowanie?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Miałem taki sam przypadek z VF29.. Świszczało na wolnych tak, że nie słyszałem silnika.. Ravo chyba słyszał z tego co pamiętam. Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.
Znam 4 osoby które regenerowały VF i niestety wszystkie poległy ;/
Sam teraz zacząłem budować rajdówkę i na pierwszy sezon chciałbym zregenerować to turbo ale z tego co wiem to części albo Chiny albo w cenie dobrego nowego Turbo typu BorgWarner..
Znam 4 osoby które regenerowały VF i niestety wszystkie poległy ;/
Sam teraz zacząłem budować rajdówkę i na pierwszy sezon chciałbym zregenerować to turbo ale z tego co wiem to części albo Chiny albo w cenie dobrego nowego Turbo typu BorgWarner..
Bartek1986 napisał(a):Ja akurat trafiłem za 1200PLN takie samo turbo w dobrym stanie.
A zamontowałeś już? Moja się również taka wydawała. Sam pracownik Carfitu ją też oglądał bo brali kilka gratów z JKM. Pochodziła miesiąc i dopiero się zesrało
Z serią VF na kulkach tak jest. Sporo osób miało podobnie, zwłaszcza z VF które stały gdzieś z silnikami za granicą a potem dopiero przyjechały do PL. Używki stoją 1200-1800pln.
Perun Turbo ma chyba jedna z najlepszych opinii jeśli chodzi o tuning i naprawę sprężarek. Za usługę biorą 1800-2300 netto i gwarancję dają. Zapewniają, że robią to na OEM częściach lub odpowiednio lepszych. Odbiorę, zamontuję to zdam relację. Na forum Subaru są opinie, że są one trudno regenerowalne, ale to głównie posty sprzed kilku ładnych lat. I sporo osób potem ten wątek przytacza....
Szperając po angielskich forach widać jednak, że w Anglii takiego problemu nie ma I te turbiny śmigają po regeneracji.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tak wygląda po regeneracji. Kuty wirnik kompresji dodatkowo anodowany na niebiesko bo wtedy będzie chłodniej
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
O bracie to już nie przelewki:D sory ze sie tak zwinelismy szybko ostatnio ale napiety garfik niestety. Pozdro
Jakie ładne
U mnie na ten sezon ~320/380 ale jak sezon się skończy albo motor hehe to czas na 2.2 i bardziej męski moment
U mnie na ten sezon ~320/380 ale jak sezon się skończy albo motor hehe to czas na 2.2 i bardziej męski moment
Moce nie będą duże wyższe od serii. Nie ma takiej potrzeby, gdyby wcześniej udało się auto wystroić żadnych modów w silniku by nie było. Wirnik powinien dać odczuwalnie szybszy spool. Parametry ~300KM i 400Nm na 1,2b i PB98. Zobaczymy. Czasu mało, zaczynają się już powoli wszystkie pojeżdżawki więc chcę w końcu pojechać przygotowanym autem. Oby to był koniec. Niech już nawet wyjdzie, że długo zajmie mi nauka szybkiej jazdy tym autem niż kolejna awaria I wieczny garaż
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Autko wystrojone, także Mario wpuścił mnie na lewy i muszę powiedzieć że impreza gniecie w fotel jak dzika. Jeździłem tym autem także wcześniej na starym silniku i to co jest teraz... to niebo a ziemia
Już po strojeniu jak pisał Xed. Mam dwie mapy – 1.0b i 1.25b. Na razie moc i moment nie weryfikowane na hamowni. Zalane Millers CFS 10W60 NT.
od 2 tyg auto znów nie jeździ, gdyż trzeba zrobić resztę rzeczy czyli:
– cały zawias tył łącznie z mocowaniami belki i dyfra (oprócz staba i jego gum jest jeszcze nieruszana seria), łożyska tylnych kół, uszczelniacze dyfra. Poliuretany Strongflex.
– dorabiają się rotory tarcz przednich
– geometria
– jeden amortyzator wysłany na serwis (ukręcone pokrętło i zapieczona regulacja twardości). Oby reszta nie była zapieczona bo nie demontowałem. Obecnie jest na full twardo ustawione i amortyzacja jest tragiczna.
– zamontowałem już większy IC, ostatecznie wleciał Turboworks Cooltec+, większy od OEM STI GD. P&P nie było, ale już siedzi.
Niestety rotory i amortyzator wrócą dopiero na święta. Więc terminarz napięty jak plandeka na żuku
od 2 tyg auto znów nie jeździ, gdyż trzeba zrobić resztę rzeczy czyli:
– cały zawias tył łącznie z mocowaniami belki i dyfra (oprócz staba i jego gum jest jeszcze nieruszana seria), łożyska tylnych kół, uszczelniacze dyfra. Poliuretany Strongflex.
– dorabiają się rotory tarcz przednich
– geometria
– jeden amortyzator wysłany na serwis (ukręcone pokrętło i zapieczona regulacja twardości). Oby reszta nie była zapieczona bo nie demontowałem. Obecnie jest na full twardo ustawione i amortyzacja jest tragiczna.
– zamontowałem już większy IC, ostatecznie wleciał Turboworks Cooltec+, większy od OEM STI GD. P&P nie było, ale już siedzi.
Niestety rotory i amortyzator wrócą dopiero na święta. Więc terminarz napięty jak plandeka na żuku
- Kod: Zaznacz cały
[code][/code]
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jeśli dotrę Subaru to jadę na tych co nabyłem rok temu – Pilot Sport Cup2. Nie ma funduszy obecnie na sliki
Niestety nadal nie mam tarcz – ale są już na ukończeniu (pozostało malowanie i konserwacja).
Dotarł naprawiony amortyzator. Walczyli z nim 3 bite dni. Pokrętło regulacji jest na dole, dlatego po zimie nie dało się tego ruszyć bez uszkodzenia. Pozostałe 3 też niestety będą wymagać tego zabiegu, ale już przed zlotem nie zdążę. Pojadą ustawione tak jak się wyregulowały przed ułamaniem regulacji
Nabyłem już dodatkowe plastikowe osłonki na mechanizm regulacji, więc po naprawie będzie tam wazelina + osłonka pokrętła aby nie było więcej problemów.
Na hamowni nie byłem, bo auto od 3tyg stoi bez tarcz i amorka.
Zostało więc montaż i dotarcie tarcz, dokręcenie wszystkich tulei zawieszenia, kompletna zbieżność, przełożenie kół na letnie i powinno być gotowe. Dużo jak na tydzień czasu.
Niestety nadal nie mam tarcz – ale są już na ukończeniu (pozostało malowanie i konserwacja).
Dotarł naprawiony amortyzator. Walczyli z nim 3 bite dni. Pokrętło regulacji jest na dole, dlatego po zimie nie dało się tego ruszyć bez uszkodzenia. Pozostałe 3 też niestety będą wymagać tego zabiegu, ale już przed zlotem nie zdążę. Pojadą ustawione tak jak się wyregulowały przed ułamaniem regulacji
Nabyłem już dodatkowe plastikowe osłonki na mechanizm regulacji, więc po naprawie będzie tam wazelina + osłonka pokrętła aby nie było więcej problemów.
Na hamowni nie byłem, bo auto od 3tyg stoi bez tarcz i amorka.
Zostało więc montaż i dotarcie tarcz, dokręcenie wszystkich tulei zawieszenia, kompletna zbieżność, przełożenie kół na letnie i powinno być gotowe. Dużo jak na tydzień czasu.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Stara tarcza był 1,5mm cieńsza niż minimalna grubość podawana przez producenta więc był mus...
Auto głównie poprzez głowice i większe turbo jedzie inaczej niż poprzedni setup. Ale ciężko określić dupohamownią parametry, gdyż po roku nieużytkowania auto sprawia wrażenie rakiety. Na pewno odczuwalnie czuć, że nie już tak fantastyczngo dołu jak hybryda tdo4 i głowice GT.
Auto głównie poprzez głowice i większe turbo jedzie inaczej niż poprzedni setup. Ale ciężko określić dupohamownią parametry, gdyż po roku nieużytkowania auto sprawia wrażenie rakiety. Na pewno odczuwalnie czuć, że nie już tak fantastyczngo dołu jak hybryda tdo4 i głowice GT.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Marius raz że świniak niemiłosiernie wciska w fotel a jeszcze lepiej się klei we winklach dwa ogarniasz czujesz auto i zawsze idziesz pełnym gazem! Graty czasu i że w końcu wyjechała na tor. Dzięki za prawy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości