Subaru Impreza GT@STI MY00
masakra!!! weź oddaj komuś auto... zgroza;/
ravo napisał(a): Pisz co dalej. Chyba że to nie rozrząd :–(
Głowice do roboty na 100%. Chciałbym tylko aby blok z tłokami był cały, bo to on jest najcenniejszy i nawet jak Ci frajerzy zapłacą za swoje błędy to ciężko będzie w normalnych pieniądzach zbudować/kupić inny w takim stanie
Jestem załamany Jutro miałem wreszcie pojechać na Power Stage Bednary. A w obecnej sytuacji marzę o tym aby chociaż od wakacji tam pojeździć.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Od tego sezonu miało się to zmienić. Czekało tylko strojenie, montaż IC`ka z STI Bloba i chłodnica oleju. W tym roku jest już naprawdę sporo impreza do pojeżdżenia więc tym bardziej szkoda.
A tymczasem obecne straty to 3-10tys w zależności od rozmiarów spustoszenia pod maską
A tymczasem obecne straty to 3-10tys w zależności od rozmiarów spustoszenia pod maską
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Brak słów...jakieś hujw odwaliły robotę na odperdol iebie bedzie to kosztować kupe kasy,nerwów i stracony sezon.Masakra.Życzę im tyfusa na prąciu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak jak wczoraj rozmawialiśmy, do adwokata podpytać jak sprawa wygląda, przedstawić wszystkie dokumenty i szanse na wygraną.
Co Ci powiedział rzeczoznawca?
Co Ci powiedział rzeczoznawca?
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Dziś był rzeczoznawca. 2h trwały oględziny i sprawy papierkowe.
Co wyszło:
– śruba napinacza ukręcona w bloku, napinacz odpadł
– hydro napinacz przykręcony do bloku bez podkładki dystansującej
– na 99% za długa śruba mocująca napinacz
– na 100% nieoryginalna śruba mocująca napinacz, dodatkowo zastosowana twardość "8"
– pęknięte wałki rozrządu po lewej stronie.
W silniku spustoszenie.
Dalsze oględziny rzeczoznawcy po wyciągnięciu silnika z auta i rozdzieleniu głowic od bloku. na 99% do remontu jest cały silnik
MASAKRA to mało powiedziane. Załamkę mam
Co wyszło:
– śruba napinacza ukręcona w bloku, napinacz odpadł
– hydro napinacz przykręcony do bloku bez podkładki dystansującej
– na 99% za długa śruba mocująca napinacz
– na 100% nieoryginalna śruba mocująca napinacz, dodatkowo zastosowana twardość "8"
– pęknięte wałki rozrządu po lewej stronie.
W silniku spustoszenie.
Dalsze oględziny rzeczoznawcy po wyciągnięciu silnika z auta i rozdzieleniu głowic od bloku. na 99% do remontu jest cały silnik
MASAKRA to mało powiedziane. Załamkę mam
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Co to był za warsztat co Ci to robił? Pierwszy raz mieli klucze w rękach?
Tom4Subaru -Tomasz Rybak, Mścice k.Koszalina, ul. Koszalińska 17. Wcześniej mieli zakład w samym Koszalinie.
Na allegro pod nick`iem "ryba-wrx". Niby zamykają bloki, naprawiają boxery diesle. Okazało się, że zamyka i obrabia im bloki i wały osoba "trzecia"
Na allegro pod nick`iem "ryba-wrx". Niby zamykają bloki, naprawiają boxery diesle. Okazało się, że zamyka i obrabia im bloki i wały osoba "trzecia"
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Czyli warsztat który chwali się specjalizacją w marce odwala gorzej jak Wiesiek dłubiący w stodole, ręce opadają
Jedyny plus taki ze bez dwóch zdan spartolony rozrząd co robili właśnie oni,nie będą mieli argumentu ze to "rajdowka",ze po czasie ,ze upalane itp. Teraz wycenę naprawy rob w Carfit lub 4turbo i o taka kwotę do sądu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
współczuje ale jak pisze weed kupuj jakąś używkę bo inaczej stracisz kupę czasu chyba, że oni sami dadzą kasę bo nie zgadzaj się by to oni go naprawiali bo nie wiadomo co wrzucą do środka i rozpadnie się za 3 tyś km
Jak mi dzisiaj o tym Reiss mówił to nie wierzyłem
Oni mają tam jakiś praktykantów z technikum/zawodówki? Bo w dzisiejszych czasach tak właśnie działają serwisy że dają auta chłopaczkom do nauki...
A ja osobiście zgłosiłbym się z tym do turbokamery
Sądź się z nimi!
Oni mają tam jakiś praktykantów z technikum/zawodówki? Bo w dzisiejszych czasach tak właśnie działają serwisy że dają auta chłopaczkom do nauki...
A ja osobiście zgłosiłbym się z tym do turbokamery
Sądź się z nimi!
popieram sewo, może i ktoś powie, że to śmieszne i bez przesady, ale oni w tej turbokamerze na prawdę robią robotę, to jest chyba największa antyreklama jaką można zrobić.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Ja proponuję najpierw pismo od prawnika z ekspertyzą rzeczoznawcy. Jak narobisz im smrodu , to będą mniej chętni do polubownego załatwienia sprawy. Sąd to ostateczność, bo trwać to będzie 2 lata. Niech położa 10k na stół i podpiszesz papier, że przyjmujesz zadośćuczynienie i tyle. Jak nie, to wtedy media i robienie smrodu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości