Nissan X-trail 2.2dci 4x4
odpowiednie obuwie to podstawa pomyślałem sobie o że na zimę się lepiej sprawdzi semislick na niskim profilu
a taka różnica po założeniu
wrażenia po pierwszych 200km – o ile mokra trawa sama się wyrywa, suszy, wiąże i ustawia w snopki przed samochodem, tak mokry asfalt nie jest wymarzoną nawierzchnią tych opon.
Tym czasem prześwit +2cm
a taka różnica po założeniu
wrażenia po pierwszych 200km – o ile mokra trawa sama się wyrywa, suszy, wiąże i ustawia w snopki przed samochodem, tak mokry asfalt nie jest wymarzoną nawierzchnią tych opon.
Tym czasem prześwit +2cm
Piękny dźwięk silnika
Barthez napisał(a):taka namiastka możliwości opon:
Ciekawi mnie, kiedy skończysz na B serii
-
Fasola
Elegancko te Twoje oponki idą!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
część 2 – czyli drzwi + maska silnika.
wracając jeszcze na chwilkę do bagażnika – postanowiłem stworzyć jeszcze jeden schowek o pojemności około 20l na drobne pierdoły typu olej płyn do spryskiwaczy itp., które powinny być (według mnie) a nie używa się ich często. W tym celu wyciąłem jedną stronę z blachy łączącej nadkola.
po zamontowaniu wygląda to tak:
Przejdźmy do drzwi przednich. Po zdemontowaniu tapicerki – jedynymi elementami wygłuszającymi okazały się: kawałek filcu o wymiarach 20x30 oraz folia ochronna
najpierw wyklejamy od środka
następnie zaklejamy w miarę możliwości wszystkie dziury technologiczne w drzwiach pamiętając aby nie zakłócić pracy cięgieł od ryglowania i otwierania drzwi
Zaklejamy ponownie folię ochronną
[IMG=http://img405.imageshack.us/img405/9205/image10xo.jpg][/IMG]
Boczek wykleiłem pianką grubości 5mm
Podobne postępowanie jest z drzwiami tylnymi:
Jako że zostało troszkę maty bitumicznej oraz pianki – przystąpiłem do pracy przy masce.
Najpierw ściągnięcie wszystkiego + czyszczenie
aby nie pozaklejać otworów do mocowań wykleiłem tylko puste powierzchnie
Na wlot do IC poszła pianka 5mm
Natomiast oryginalną matę doposażyłem w piankę 10mm
i efekt po zmontowaniu:
Koszt operacji: 118zł za dodatkową rolkę maty bitumicznej + 24zł za piankę 5mm (2m2) + przyjemnie spędzona niedziela
wracając jeszcze na chwilkę do bagażnika – postanowiłem stworzyć jeszcze jeden schowek o pojemności około 20l na drobne pierdoły typu olej płyn do spryskiwaczy itp., które powinny być (według mnie) a nie używa się ich często. W tym celu wyciąłem jedną stronę z blachy łączącej nadkola.
po zamontowaniu wygląda to tak:
Przejdźmy do drzwi przednich. Po zdemontowaniu tapicerki – jedynymi elementami wygłuszającymi okazały się: kawałek filcu o wymiarach 20x30 oraz folia ochronna
najpierw wyklejamy od środka
następnie zaklejamy w miarę możliwości wszystkie dziury technologiczne w drzwiach pamiętając aby nie zakłócić pracy cięgieł od ryglowania i otwierania drzwi
Zaklejamy ponownie folię ochronną
[IMG=http://img405.imageshack.us/img405/9205/image10xo.jpg][/IMG]
Boczek wykleiłem pianką grubości 5mm
Podobne postępowanie jest z drzwiami tylnymi:
Jako że zostało troszkę maty bitumicznej oraz pianki – przystąpiłem do pracy przy masce.
Najpierw ściągnięcie wszystkiego + czyszczenie
aby nie pozaklejać otworów do mocowań wykleiłem tylko puste powierzchnie
Na wlot do IC poszła pianka 5mm
Natomiast oryginalną matę doposażyłem w piankę 10mm
i efekt po zmontowaniu:
Koszt operacji: 118zł za dodatkową rolkę maty bitumicznej + 24zł za piankę 5mm (2m2) + przyjemnie spędzona niedziela
Super!
Czy po takim zabiegu przeprowadzony jest ciszej czy znacznie ciszej w środku auta podczas jazdy ?
Czy po takim zabiegu przeprowadzony jest ciszej czy znacznie ciszej w środku auta podczas jazdy ?
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
po drzwiach było trochę ciszej – no i efektem ubocznym tej operacji jest poprawa (znaczna) dźwięków wydobywających się z oryginalnego systemu audio...
lecz...
Część III: wyciszenie podłogi
Jak zwykle zaczynamy od wyrzucenia zbędnego balastu.
Demontaż fotela
Po wywaleniu plastyków wyciągamy wykładzinę – bez demontażu deski należy rozciąć łączenia pod drążkami biegów i przy lewarku
Oto całe wyciszenie, które zostało dodane przez fabrykę
Wykręcamy również rury do tylnego nawiewu a w moim przypadku musiałem usunąć rdzę na wzmocnieniu pod nogami kierowcy i dać zabezpieczenie antykorozyjne (Hammerite)
Na nadkolach przednich – nic... więc świetnie przenosiły hałas z opon do środka
Zaczynamy zabawę w wyklejanie matą bitumiczną
Pamiętając o przednich nadkolach – tam nie żałujemy materiału
Następnie standardowo pianka – na podłogę zastosowałem grubość 10mm
Resztę uzupełniamy fabrycznymi elementami (Ja dodatkowo dziury pouzupełniałem pianką 50mm)
Przy montażu całości dodatkowo zrobiłem:
wytłumienie słupków drzwiowych
wytłumienie obudowy tunelu środkowego
wypełnienie pustych przestrzeni w desce rozdzielczej i pod nią matą bitumiczną i pianką.
(zdjęć tego nie robiłem bo się ściemniło i mocno ochłodziło... więc spieszyłem się aby zdążyć zmontować auto na poniedziałek do pracy)
Koszty:
rolka maty bitumicznej: 118zł
3m3 pianki 10mm: 72zł
puszka kleju tapicerskiego: 22zł
Cały dzionek roboty...
... i teraz jest już różnica w głośności mocno wyczuwalna w stosunku do serii
lecz...
Część III: wyciszenie podłogi
Jak zwykle zaczynamy od wyrzucenia zbędnego balastu.
Demontaż fotela
Po wywaleniu plastyków wyciągamy wykładzinę – bez demontażu deski należy rozciąć łączenia pod drążkami biegów i przy lewarku
Oto całe wyciszenie, które zostało dodane przez fabrykę
Wykręcamy również rury do tylnego nawiewu a w moim przypadku musiałem usunąć rdzę na wzmocnieniu pod nogami kierowcy i dać zabezpieczenie antykorozyjne (Hammerite)
Na nadkolach przednich – nic... więc świetnie przenosiły hałas z opon do środka
Zaczynamy zabawę w wyklejanie matą bitumiczną
Pamiętając o przednich nadkolach – tam nie żałujemy materiału
Następnie standardowo pianka – na podłogę zastosowałem grubość 10mm
Resztę uzupełniamy fabrycznymi elementami (Ja dodatkowo dziury pouzupełniałem pianką 50mm)
Przy montażu całości dodatkowo zrobiłem:
wytłumienie słupków drzwiowych
wytłumienie obudowy tunelu środkowego
wypełnienie pustych przestrzeni w desce rozdzielczej i pod nią matą bitumiczną i pianką.
(zdjęć tego nie robiłem bo się ściemniło i mocno ochłodziło... więc spieszyłem się aby zdążyć zmontować auto na poniedziałek do pracy)
Koszty:
rolka maty bitumicznej: 118zł
3m3 pianki 10mm: 72zł
puszka kleju tapicerskiego: 22zł
Cały dzionek roboty...
... i teraz jest już różnica w głośności mocno wyczuwalna w stosunku do serii
Bartek było trochę z ta rudą powalczyć i pomalować szybko schnąca farbą. Podłogę mogłeś zostawić na następny weekend, aby ją wyciszyć. Daje rade na nowych gumkach Jak wrażenia po wyciszeniu auta?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
ja będę zamawiał tu http://www.bitmat.pl
czekam na dokładną wycenę i w grudniu zamawiam ok 9m2
wstępnie podali mi pianka gumowa 9mm w cenie 37,50zł brutto za 1m^2
gms jest fajny ale cena już nie taka fajna jak się zbierze większa ilość
czekam na dokładną wycenę i w grudniu zamawiam ok 9m2
wstępnie podali mi pianka gumowa 9mm w cenie 37,50zł brutto za 1m^2
gms jest fajny ale cena już nie taka fajna jak się zbierze większa ilość
Barthez napisał(a):Koszty:
rolka maty bitumicznej: 118zł
3m3 pianki 10mm: 72zł
puszka kleju tapicerskiego: 22zł
Cały dzionek roboty...
To są koszta samej podłogi, czy razem z drzwiami? Planuję na wiosnę wyklejać całą 626, Jaką Matę kupiłeś?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ekstra!!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Prawie bys popłyną :p frajda musi byc miezla ...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości