Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM
1, 2
Suzuki Swift 1.3 GTi mk2 1990r – 131KM
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
– nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
– kompletny porting głowicy
– komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
– nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
– nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
– powiększenie + honowanie cylindrów
– tłoki nadwymiarowe ARCO
– nowa pompa olejowa ARCO
– panewki ACL Race
– pierścienie RIK
– cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
– przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
– świece Denso Irydium
– wałki rozrządu Świątek 260 typ R
– regulowane kółka rozrządu 2101
– świnka Ecumaster DET3 strojona przez Chestera
Tuning
– silnik (szczegóły powyżej)
– dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK – temperatura i ciśnienie oleju oraz napięcie w instalacji
– utwardzone poduszki pod silnikiem
– kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
– taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
– wydech o średnicy 2"
– komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
– dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
– felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
– nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
– klocki hamulcowe Ferodo Premiere
– dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
– szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
– centralny zamek na pilota
– wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
– skórzana trójramienna kierownica MOMO
– flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
– aluminiowe nakładki na pedały Jacky
– oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
– sprężyny Vogtland -40mm
– amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
– wzmacniacz Caliber CA-504N
– z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
– skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
– nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
– kompletny porting głowicy
– komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
– nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
– nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
– powiększenie + honowanie cylindrów
– tłoki nadwymiarowe ARCO
– nowa pompa olejowa ARCO
– panewki ACL Race
– pierścienie RIK
– cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
– przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
– świece Denso Irydium
– wałki rozrządu Świątek 260 typ R
– regulowane kółka rozrządu 2101
– świnka Ecumaster DET3 strojona przez Chestera
Tuning
– silnik (szczegóły powyżej)
– dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK – temperatura i ciśnienie oleju oraz napięcie w instalacji
– utwardzone poduszki pod silnikiem
– kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
– taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
– wydech o średnicy 2"
– komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
– dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
– felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
– nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
– klocki hamulcowe Ferodo Premiere
– dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
– szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
– centralny zamek na pilota
– wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
– skórzana trójramienna kierownica MOMO
– flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
– aluminiowe nakładki na pedały Jacky
– oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
– sprężyny Vogtland -40mm
– amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
– wzmacniacz Caliber CA-504N
– z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
– skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
- Od: 21 gru 2007, 02:55
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6
taki mały racer-fajny, pozdro
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
o kuecze ale wiertarka. jakie czasy na cwierc mili kreci?
schodzi ponizej 15stu?
schodzi ponizej 15stu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):o kuecze ale wiertarka. jakie czasy na cwierc mili kreci?
schodzi ponizej 15stu?
Jeszcze nie sprawdzałem – może w tym roku jak jeszcze zakręcę odpowiednio regulowanymi kółkami rozrządu to wystartuję na Bemowie – zobaczymy
- Od: 21 gru 2007, 02:55
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6
Znam to auto od lat. Z tego co wiem auto ma dożywocie, co mnie bardzo cieszy. Ogólnie sentyment do swifta jakiś tam mam mimo że jeździłem zwykłym 1.3 8v Bardzo ładna moc wyszła ile to ma Nm? Na bemowie startuj tak czy siak, nie ma się co wstydzić, startujesz za 60zł a wstęp dla widzów z tego co pamiętam 40 zł. Masz co najmniej 5 pomiarów na profi aparaturze. Same plusy
PS. Moje trzydzieści koni extra wyszły prawie darmo, patrząc na listę modów u Ciebie, tylko mi brakuje do 100/L
PS. Moje trzydzieści koni extra wyszły prawie darmo, patrząc na listę modów u Ciebie, tylko mi brakuje do 100/L
Stała pod ścianą prężąc kakao
Fajny gokarcik, zastanawialem się nad takim, ale stanęło na 323 GT (na szczęście )
dobry wzrost mocy po modach, ale widać że 'trochę pracy' one kosztowały
JAPAN POWER
dobry wzrost mocy po modach, ale widać że 'trochę pracy' one kosztowały
JAPAN POWER
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
YaRQ napisał(a):Fajny gokarcik, zastanawialem się nad takim, ale stanęło na 323 GT (na szczęście )
dobry wzrost mocy po modach, ale widać że 'trochę pracy' one kosztowały
JAPAN POWER
Właśnie też rozważałem Mazdę 323F GT ale wyszło na Swifta GTi i tez nie żałuję
- Od: 21 gru 2007, 02:55
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6
Jestem pod wrażeniem
Taki Swift to było moje ciche marzenie od zawsze
Taki Swift to było moje ciche marzenie od zawsze
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Lubie swifciaki, fajnie skrecaja, a 130km w tej kategorii wagowej robi robote!
Gratuluje
Gratuluje
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
po Poznaniu jeździ GTI bardzo podobny optycznie jeśli nie z identycznym body. Kiedyś w nocy za mną jechał. Dawał radę świetnie bo max kilka długości za mną tylko. w środku goła blacha i jeden kubeł, też dłubany ale nie wiem co dokładnie, darł ryja niemiłosiernie, świetne wozidełko
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Świetne autko, chciałbym sobie taką Suzi GTi, albo coś podobnego kiedyś zbudować do OESów, KJSów i tak dalej...
Twoja jest śliczna!
Twoja jest śliczna!
Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości