Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

Postprzez MKV » 12 mar 2012, 15:38

Gib napisał(a):Mam dziwne przeczucie że to jest ten samochód ;)
http://www.youtube.com/watch?v=IHSQgEJn ... re=related
wychodzi jakieś 22 sekundy do 160.


Tak – to mój film ale jeszcze na seryjnych wałkach rozrządu jak miał okł 110koni (robiłem pomiary na hamowni i wypluło 110 ale ja ostrożnie podchodzę do takich wyników ;)

Od czasu nagrania tego filmiku zmienione zostało:
– wieksza przepustnica 60mm zamiast 45mm
– ECU z odcięciem na 8200obr zamiast seryjnych 7500obr/min
– zamontowany Ecumaster DET3 czyl iświnka do modygikowania parametrów kompputera (np dawka paliwa)
– zostały założone wałki rozrządu Świątka typ R (znaczacy wzrost mocy powyżej 4000obr)
– zamontowane regulowane któka rozrządu których jednak jescze nie ustawiłem odpowiednio bo to trzeba zrobić metoda prób i błędów a ostatnio Juz były) znajomy jak mi to zrobił to puściła uszczelka pod głowica bo nie w tą stronę zakręcił kółkiem dolotowym :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2007, 02:55
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Gib » 12 mar 2012, 16:16

Nie pozostaje nic innego jak nagrać nowy film gdzie 160 pokazuje się po 15 sekundach :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MKV » 12 mar 2012, 16:53

Gib napisał(a):Nie pozostaje nic innego jak nagrać nowy film gdzie 160 pokazuje się po 15 sekundach :)


Jak tylko rozwiążę problem co Mari chyba popsuł (popsuł co innego a to mogą być skutki uboczne) to wtedy nagram. Układ zapłonowy prawie cały sprawdziłem – teraz układ paliwowy sprawdzam bo silnik dobrze jeździ teraz tylko do 5500obr/min a wolne obroty czasami zbyt dobre nie sa i zdarza mu się przygasnąć jak się silnik rozgrzewa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2007, 02:55
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez qbas-s » 20 wrz 2012, 13:54

ogólnie auto fajne tylko ta korozja xD tu autor artykułu ma taki auto:
http://www.motopodprad.pl/index.php/uzywane-pod-prad/item/144-o-sportowych-akcentach-suzuki-swift-gti
qbas-s
 

Postprzez MKV » 20 wrz 2012, 14:52

qbas-s napisał(a):ogólnie auto fajne tylko ta korozja xD tu autor artykułu ma taki auto:
http://www.motopodprad.pl/index.php/uzywane-pod-prad/item/144-o-sportowych-akcentach-suzuki-swift-gti


No niestety na biezaco rdze trzeba usuwac... moj juz prawie kazdy element byl wymieniany i malowany. Artykul ciekawy ale te 20tys. Zl to za stan idealny chyba kompletnie seryjny :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2007, 02:55
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Suzuki Swift 1.3 GTi
Mitsubishi Galant 2.5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy