Ford Probe (fs-de+t) mx6sc
no i mój fs-det doprowadził mnie do tego co było nieuniknione czyli poszukiwanie poważniejszego silnika
jadę dziś późnym wieczorkiem obejrzeć i jak się okaże że silnik działa to kupić mx-6 gd fe3
silnika tego raczej przedstawiać nie trzeba
a czy zostanie w maździe czy będę go gdzieś przekładał napisze dziś w nocy jak będę po oględzinach
fotki forda w niedzielę porobię to będzie się z czego pośmiać
jadę dziś późnym wieczorkiem obejrzeć i jak się okaże że silnik działa to kupić mx-6 gd fe3
silnika tego raczej przedstawiać nie trzeba
a czy zostanie w maździe czy będę go gdzieś przekładał napisze dziś w nocy jak będę po oględzinach
fotki forda w niedzielę porobię to będzie się z czego pośmiać
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
fordzik zabił przeguby i oponki zimowe a mimo to nie gania zaprzyjaźnionego civica
więc albo mocy mało albo waga za duża albo jedno i drugie
FE3 z mojego "podwórka" miało być na swap ale powiem ze mazda mnie miło zaskoczyła i mam rozkminkę co zrobić muszę się mocno zastanowić bo troszkę szkoda ją rozbierać fordzik zabił przeguby i oponki zimowe a mimo to nie gania zaprzyjaźnionego civica
więc albo mocy mało albo waga za duża albo jedno i drugie
więc albo mocy mało albo waga za duża albo jedno i drugie
FE3 z mojego "podwórka" miało być na swap ale powiem ze mazda mnie miło zaskoczyła i mam rozkminkę co zrobić muszę się mocno zastanowić bo troszkę szkoda ją rozbierać fordzik zabił przeguby i oponki zimowe a mimo to nie gania zaprzyjaźnionego civica
więc albo mocy mało albo waga za duża albo jedno i drugie
Ostatnio edytowano 14 mar 2012, 00:14 przez mx6sc, łącznie edytowano 1 raz
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
no silnik i całe autko zasługuje na większy szacunek więc zapewniam że modyfikacje (jeżeli będą) będą prowadzone mniej eksperymentalnie
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
no i się nie sprzedał więc zmiana pompy z boscha 044 (pójdzie do mazdy) na 6'o barowy zamiennik o wydajności około 170 l/h to spokojnie wystarczy no i dawno zapowiadana t25 a z ostatnich zmian to puki co doszła tylko dodatkowa odma z miski tak na wszelki wypadek
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
jestem bardziej mechanikiem niż fotografem każdą wolna chwilę spędzam pod autkiem jak będzie co fotografować to pewnie cyknę to i owo
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
miałem się pozbywać forda a tu co tydzień parę stówek na niego wydaje
nowy moduł cewka kable świece olej filtry pompa paliwowa sworznie końcówki łączniki turbina (czeka na zamontowanie) no i zaraz dojdą dwie oponki ---uturbienie nie jest drogie ---
coraz mniej kalkuluje się sprzedaż tego autka
co do zdjęć to przepraszam ale dwie prace dwa autka ogarniam i jeszcze komunia syna i takie tam czasopożeracze
nowy moduł cewka kable świece olej filtry pompa paliwowa sworznie końcówki łączniki turbina (czeka na zamontowanie) no i zaraz dojdą dwie oponki ---uturbienie nie jest drogie ---
coraz mniej kalkuluje się sprzedaż tego autka
co do zdjęć to przepraszam ale dwie prace dwa autka ogarniam i jeszcze komunia syna i takie tam czasopożeracze
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
garrett on board
jest kupiec i zabiera autko z garrettem a że jest troszkę większy od ihi to zrobiłem jeszcze kolektor wydechowy pojemnościowy no i moja ulubiona modyfikacja -bandaż owijanie takiego kolektora to masakra chyba wolę spawać niż pier....ć się z takimi duperelami
dzisiaj już się zmuszę i porobię obiecane fotki bo zaraz autka nie będzie i z fotek
jest kupiec i zabiera autko z garrettem a że jest troszkę większy od ihi to zrobiłem jeszcze kolektor wydechowy pojemnościowy no i moja ulubiona modyfikacja -bandaż owijanie takiego kolektora to masakra chyba wolę spawać niż pier....ć się z takimi duperelami
dzisiaj już się zmuszę i porobię obiecane fotki bo zaraz autka nie będzie i z fotek
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
Co to za turbo? Z czego?Z czego IC? Skąd kolanka gumowe? Jaka i skąd reszta osprzętu? Spływ oleju do miski, a pobór z pod czujnika cisnienia poprzez trójnik? Kolektor wydechowy własnoręcznie spawany?
Jaki koszt takiej zabawy nie licząc roboty +/–?
Jaki koszt takiej zabawy nie licząc roboty +/–?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: zadra i 24 gości