'97 Opel Vectra V6 – SLUT MAGNET REAKTYWACJA
Paweł napisał(a):Nigdy nie rozumiałem obniżania samochodu dokładkami... szczególnie tyłu.
Jak przód i boki są już z jakimiś dokładkami to głupio wygląda później taki "niski" niepasujący do niczego zderzak z tyłu...
f*ck
Dokładnie, nie chodziło o to żeby obniżyć tylko o to żeby auto trzymało linię, po za tym nie podobało mi się to zbytnio jak było widać bebechy samochodu z tyłu.
Jeśli się rozchodzi o glebę to się biję z myślami, maximum to 2cm na seryjnych sprężynach z i500, żadnych wygłupów na więcej, to jest auto do jazdy na co dzień i nie raz już przedni zderzak dostał przy zjazdach.
Jeśli się rozchodzi o glebę to się biję z myślami, maximum to 2cm na seryjnych sprężynach z i500, żadnych wygłupów na więcej, to jest auto do jazdy na co dzień i nie raz już przedni zderzak dostał przy zjazdach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Tak i jeszcze pewnie koło 18 cali i opona typu naleśnik, na zakręty się nie wybieram z nadmiernymi prędkościami, a te resztki komfortu na naszych wspaniałych drogach bym jednak chciał zachować, podobnie jak możliwość podjechania pod krawężnik.
Niestety jakiś czas temu zrezygnowałem z parkingu strzeżonego i wracając o 22-23 z pracy nie mam pewności czy będzie miejsce na asfalcie pod blokiem, a tam gdzie są rezerwowe miejsca parkingowe są takie muldy że szok. Przydał by się Citroen
Niestety jakiś czas temu zrezygnowałem z parkingu strzeżonego i wracając o 22-23 z pracy nie mam pewności czy będzie miejsce na asfalcie pod blokiem, a tam gdzie są rezerwowe miejsca parkingowe są takie muldy że szok. Przydał by się Citroen
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Tak i jeszcze pewnie koło 18 cali
Nie tylko 16 na 195/45
Zgadza się ja komfortu w ogóle nie mam, o krawężnikach to nawet nie chcę słyszeć, ale mam garaż, a na mieście to muszę uważać gdzie się ładuje, także jak chcesz tak jak mówisz to możesz spokojnie do -40 i wszędzie wjedziesz a auto będzie ładnie wyglądało, ja na -60 nawet nie miałem problemów z wjeżdżaniem
- Od: 13 mar 2011, 20:44
- Posty: 320
- Skąd: Bialystok
te fotki to gdzieś u ciebie robione ? bo fajny 4gen w sedaniku stoi ciekawe czy do sprzedania
a opelek wreszcie jakąś spójną dolną krawędź ma jest zdecydowanie lepiej
a opelek wreszcie jakąś spójną dolną krawędź ma jest zdecydowanie lepiej
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
ładna ta vectra. co do dokladek z tylu to jest niezly hamulec. z przodu maja zadanie by powietrze nie wpadalo pod spod auta i wytwarzac pod autem podcisnienie. ale z tylu najlepiej aby zdarzak byl podciety jakies 30 stopni w gore i powietrze mialo swobodny odplyw spod auta. ladniej wyglada ale troche to krzywdzi osiagi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie lepiej było zwalić zderzak i dokładkę zamontować mniej inwazyjnie? Z tym klejem będziesz mieć teraz problem, trzeba było szmatkę z nitrem i to ścierać jak było świeże a teraz to jak zostało trochę lakieru to chyba lepiej te gluty zapędzelkować
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Taki miałem plan natomiast napotkałem opór materii w tym względzie i tak jak mówisz będzie, wycinanie kleju i pędzelkowanie glutów.
PS. ten klej ma konsystencję gumy, wydaje mi się że odpowiednio twardym kawałkiem gumy powinien się dać wytrzeć
PS. ten klej ma konsystencję gumy, wydaje mi się że odpowiednio twardym kawałkiem gumy powinien się dać wytrzeć
Stała pod ścianą prężąc kakao
To najbardziej upierdliwy klej. Łapy domyłeś?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale sprzedałem D16, znaczy doszedłem do wniosku że ja jej i tak chyba w tym sezonie nie założę, a kolega się potrzebowski zrobił to odstąpiłem mu za tyle co poszło. Sam może poszukam D16 tej ultra krótkiej albo założę na F23 i odelżonym zamachu od V6. Albo zostawię ten mega długi trzeci bieg pod nitro
Stała pod ścianą prężąc kakao
Czemu nie dmuchniesz w to?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Bo wolę za 5 tys kupić Saaba 900 Turbo albo za 10 Saaba 9-5 z potencjałem na bezpieczne 300+ KM niż pakować kilka tys w silnik w którym korby są z plasteliny.
Pamiętaj że to dupowóz a nie żaden projekt.
Pamiętaj że to dupowóz a nie żaden projekt.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości