'97 Opel Vectra V6 – SLUT MAGNET REAKTYWACJA

Postprzez Paweł » 29 cze 2012, 01:28

Nigdy nie rozumiałem obniżania samochodu dokładkami... szczególnie tyłu. <oczy>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Mev » 29 cze 2012, 03:50

Paweł napisał(a):Nigdy nie rozumiałem obniżania samochodu dokładkami... szczególnie tyłu.

Jak przód i boki są już z jakimiś dokładkami to głupio wygląda później taki "niski" niepasujący do niczego zderzak z tyłu... :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Gib » 29 cze 2012, 07:13

Dokładnie, nie chodziło o to żeby obniżyć tylko o to żeby auto trzymało linię, po za tym nie podobało mi się to zbytnio jak było widać bebechy samochodu z tyłu.
Jeśli się rozchodzi o glebę to się biję z myślami, maximum to 2cm na seryjnych sprężynach z i500, żadnych wygłupów na więcej, to jest auto do jazdy na co dzień i nie raz już przedni zderzak dostał przy zjazdach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Chaty » 29 cze 2012, 08:33

Gib napisał(a):maximum to 2cm

to nie gleba, tylko sprowadzenie auta do poziomu na jakim zaczyna wyglądać <rotfl>

Gib napisał(a): to jest auto do jazdy na co dzień

wiadomo każdy montuje to co lubi ;) ja na co dzień jeżdżę na -100 i żyję :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 19:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez Gib » 29 cze 2012, 09:27

Tak i jeszcze pewnie koło 18 cali i opona typu naleśnik, na zakręty się nie wybieram z nadmiernymi prędkościami, a te resztki komfortu na naszych wspaniałych drogach bym jednak chciał zachować, podobnie jak możliwość podjechania pod krawężnik.
Niestety jakiś czas temu zrezygnowałem z parkingu strzeżonego i wracając o 22-23 z pracy nie mam pewności czy będzie miejsce na asfalcie pod blokiem, a tam gdzie są rezerwowe miejsca parkingowe są takie muldy że szok. Przydał by się Citroen ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Chaty » 29 cze 2012, 12:42

Gib napisał(a):Tak i jeszcze pewnie koło 18 cali

Nie tylko 16 na 195/45 :P

Zgadza się ja komfortu w ogóle nie mam, o krawężnikach to nawet nie chcę słyszeć, ale mam garaż, a na mieście to muszę uważać gdzie się ładuje, także jak chcesz tak jak mówisz to możesz spokojnie do -40 i wszędzie wjedziesz a auto będzie ładnie wyglądało, ja na -60 nawet nie miałem problemów z wjeżdżaniem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 19:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez Gib » 29 cze 2012, 15:06

Było
Obrazek
Jest
Obrazek

Zdjęcie wyszło ostro prześwietlone, postaram się później cyknąć nowe, czeka mnie jeszcze walka z wycinaniem kleju.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez nemi » 29 cze 2012, 15:16

Trochę lepiej widać (na moim monitorze tej dokładki na oryginalnym zdjęciu z tyłu w ogóle nie widać – jest całkiem biała):
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Gib » 29 cze 2012, 15:36

Nie spojrzałem jak jest aparat ustawiony...Pod wieczór cyknę nowe ;)
Obiecane wyraźniejsze foty
http://imageshack.us/g/259/dscf1006800.jpg/
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 30 cze 2012, 07:19

te fotki to gdzieś u ciebie robione ? bo fajny 4gen w sedaniku stoi ciekawe czy do sprzedania :)
a opelek wreszcie jakąś spójną dolną krawędź ma jest zdecydowanie lepiej <spoko>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 19:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez piwo » 30 cze 2012, 08:40

ładna ta vectra. co do dokladek z tylu to jest niezly hamulec. z przodu maja zadanie by powietrze nie wpadalo pod spod auta i wytwarzac pod autem podcisnienie. ale z tylu najlepiej aby zdarzak byl podciety jakies 30 stopni w gore i powietrze mialo swobodny odplyw spod auta. ladniej wyglada ale troche to krzywdzi osiagi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 30 cze 2012, 08:43

Nie odczułem pogorszenia osiągów szczerze mówiąc. Z przodu by się splitter przydał tymczasem zderzak jest praktycznie pionowy...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 cze 2012, 16:21

Nie lepiej było zwalić zderzak i dokładkę zamontować mniej inwazyjnie? Z tym klejem będziesz mieć teraz problem, trzeba było szmatkę z nitrem i to ścierać jak było świeże a teraz to jak zostało trochę lakieru to chyba lepiej te gluty zapędzelkować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 21:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gib » 30 cze 2012, 19:02

Taki miałem plan natomiast napotkałem opór materii w tym względzie i tak jak mówisz będzie, wycinanie kleju i pędzelkowanie glutów.
PS. ten klej ma konsystencję gumy, wydaje mi się że odpowiednio twardym kawałkiem gumy powinien się dać wytrzeć :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez janiszzz_mx3 » 30 cze 2012, 20:28

To najbardziej upierdliwy klej. Łapy domyłeś? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 21:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gib » 30 cze 2012, 21:11

Tak łapy domyłem od razu :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 6 lip 2012, 13:06

Wersja poprawiona:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 7 lip 2012, 11:52

Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale sprzedałem D16, znaczy doszedłem do wniosku że ja jej i tak chyba w tym sezonie nie założę, a kolega się potrzebowski zrobił to odstąpiłem mu za tyle co poszło. Sam może poszukam D16 tej ultra krótkiej albo założę na F23 i odelżonym zamachu od V6. Albo zostawię ten mega długi trzeci bieg pod nitro :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez janiszzz_mx3 » 7 lip 2012, 21:40

Czemu nie dmuchniesz w to?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 21:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gib » 7 lip 2012, 21:50

Bo wolę za 5 tys kupić Saaba 900 Turbo albo za 10 Saaba 9-5 z potencjałem na bezpieczne 300+ KM niż pakować kilka tys w silnik w którym korby są z plasteliny.
Pamiętaj że to dupowóz a nie żaden projekt.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy