'97 Opel Vectra V6 – SLUT MAGNET REAKTYWACJA
Dziś sobie sprawdziłem na gtechu czy mi się auto od stania nie zamuliło. No i wyniki nie wywołały uśmiechu na twarzy, pierwszy przejazd 9.0 do 60 drugi 8.6 Jedzie gorzej od serii, co prawda jest południe a na dworzu nie jest zbyt rześko więc podejrzewam że samochód tak samo łatwo oddycha jak człowiek ale mimo wszystko to około 1,5 sekundy gorzej niż było. Pocieszające jest to że auto po drugim wyścigu z wiatrem się jakby odmuliło. Obaczymy wieczorem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
No to po zlocie, wydałem w pytę kasy na paliwo, przy moim statusie majątkowym, jeżdżenie na trzy dni 800 km boli kieszeń. Rozwiązanie to kupić fajne auto z już założonym LPG bo zakładanie samodzielnie to się będzie zwracało ze 3 lata. Problem sprzedać to co mam
Auto chyba najwyraźniej nie lubi ciepła...zaduch był niemiłosierny na lotnisku.
Uploaded with ImageShack.us
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zlot Sierrafan? Jakaś ćwiartka lub OS była organizowana? Czy tylko melanżyk?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 00:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Tak była ćwiartka czas megazejbiesty 13,8 ET najgorszy 14,4 ET. Gtech przestawał mi liczyć 1/4 jakieś 100m za metą Jeździło mi się na gtechu 16,3-16,6.
Dostałem od wszystkich Sierr 24v ale to nie dziwota bo mocy mają tyle samo a od 100 do 300 kg mniej ważą, bardzo dużo w plecy też nie byłem. Z nowym mondeo 2.2 TD 211@518 raz wygralem raz wpadliśmy równo na metę ale mnie doganiał więc na prawdziwe 400m mógłby być szybszy ale równie dobrze mógłby stracić na zmianie biegu więc HGW. Sierra z 7MGTE około 300 KM przeleciała kołomnie jak pocisk na drugim biegu, bo miałem lepszy start Natomiast Sierra pinto turbo 221 KM shamowane tego dnia, odeszła niewiele ale wyraźnie. Z jednej strony jestem zadowolony z drugiej widzę że auto nie jedzie i tyle
Jako szybki dupowóz może być szczególnie na autostrady bo na landówkach trzeba mocno zahałasować żeby wyprzedzić szybko i sprawnie.
TURBO RULZ
Dostałem od wszystkich Sierr 24v ale to nie dziwota bo mocy mają tyle samo a od 100 do 300 kg mniej ważą, bardzo dużo w plecy też nie byłem. Z nowym mondeo 2.2 TD 211@518 raz wygralem raz wpadliśmy równo na metę ale mnie doganiał więc na prawdziwe 400m mógłby być szybszy ale równie dobrze mógłby stracić na zmianie biegu więc HGW. Sierra z 7MGTE około 300 KM przeleciała kołomnie jak pocisk na drugim biegu, bo miałem lepszy start Natomiast Sierra pinto turbo 221 KM shamowane tego dnia, odeszła niewiele ale wyraźnie. Z jednej strony jestem zadowolony z drugiej widzę że auto nie jedzie i tyle
Jako szybki dupowóz może być szczególnie na autostrady bo na landówkach trzeba mocno zahałasować żeby wyprzedzić szybko i sprawnie.
TURBO RULZ
Ostatnio edytowano 30 lip 2012, 12:41 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Czyli co wyścigi na 300m? Z pomiarem czasu? Czyli krótki pas
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 00:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Tak bo ktoś tam nie wziął oprogramowania do fotokomórek, na dodatek potem okazało się że i samych fotokomórek nie było ale rozegraliśmy na choince wyścigi równoległe na hgw jaką odległość mierzone stoperem
Pas długi, 200 kmh udało się osiągnąć tym zamulonym V6, ale już 210-220 nie miałbym gdzie hamować
Pisze wiki że 2250 m
Pas długi, 200 kmh udało się osiągnąć tym zamulonym V6, ale już 210-220 nie miałbym gdzie hamować
Pisze wiki że 2250 m
Stała pod ścianą prężąc kakao
Szkoda, bo byśmy porównali czasy Które lotnisko?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 00:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No nie pomyślałem.
Słowo o spalaniu 492 km warszawa-laski-lotnisko-cośtam. Średnie 9,0 l jazda raczej spokojna plus około 10 wyścigów na 1/6 mili plus dwa razy 0-200 na pasie i inne historie z gazem w podłodze, ile wyszło w drodze powrotnej przekonamy się jak zatankuję do pełna, się nie wyrywam z tym szczerze mówiąc.
Edit: Nie 9 tylko 8,6 i to benzyny po 4,50 Cykl mieszany 500 trasa 1400 miasto 10,85.
Słowo o spalaniu 492 km warszawa-laski-lotnisko-cośtam. Średnie 9,0 l jazda raczej spokojna plus około 10 wyścigów na 1/6 mili plus dwa razy 0-200 na pasie i inne historie z gazem w podłodze, ile wyszło w drodze powrotnej przekonamy się jak zatankuję do pełna, się nie wyrywam z tym szczerze mówiąc.
Edit: Nie 9 tylko 8,6 i to benzyny po 4,50 Cykl mieszany 500 trasa 1400 miasto 10,85.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dwa rekordy:
229 kmh i czas do 60 mph:
Uploaded with ImageShack.us
Nie przypuszczałem że te opony po 35zł sztuka Dadzą radę tak skleić, niebywałe jak ten samochód szedł podczas tego testu, chyba się na autobanie odmulił. Benzyna 95 z bliskiej.
229 kmh i czas do 60 mph:
Uploaded with ImageShack.us
Nie przypuszczałem że te opony po 35zł sztuka Dadzą radę tak skleić, niebywałe jak ten samochód szedł podczas tego testu, chyba się na autobanie odmulił. Benzyna 95 z bliskiej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
229 na oponach za 3 dychy a na rowerze się boi 40km/h pojechać szalony jesteś hehehe
Bez przesady, nie była to ustawka po prostu w pewnym momencie wcisnąłem gaz do końca jak zobaczyłem że się trzyma blisko, a gościu w ogóle nie zostawał Czy w tym momencie byłem na najlepszym biegu (2) czy najgorszym (3) nie pamiętam. Kierowca ze 40-50 lat miał
Stała pod ścianą prężąc kakao
zgodnie ze specyfikacją wikipedii C20XE ma tyle samo mocy co 2.0 LF Mazdy ale więcej Niutów (9 N więcej 800rpm później, a nominalnie tą samą moc rozwija 500 rpm wcześniej niż LF) Tak więc pojedynek Vectry i Mazdy 6 by był ciekawy. Mazda 3 chyba by swoją masą miała fory.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości