Honda CRX ED9 D16Z5
Witam ...
... i przedstawiam nowy nabytek, jakim jest Honda CRX ED9, rocznik 1989 z silnikiem D16Z5. Auto w niezłej kondycji jeżeli chodzi o blachy (nadzwyczaj zdrowa podłoga), zawieszenie i hamulce również bez zarzutu. Silnik świeżo po wymianie pierścieni chodzi idealnie. Po moich pierwszych dwóch projektach to auto ma mi służyć do taniego przemieszczania się na co dzień. A skoro przy zachowaniu doskonałej ekonomii dobrze się odpycha i IMO świetnie wygląda (mam na myśli stylistykę nadwozia) – to tym lepiej.
Póki co schematyczny opis i kilka fotek. Wraz z postępami będzie ich przybywać...
MODEL: CRX ED9
SILNIK: D16Z5
________________
MODYFIKACJE:
UKLAD DOLOTOWY:
–> CAI z filtrem w obudowie
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK:
–> gałka Greddy
CAR-AUDIO:
–> radio Panasonic CQ-RDP
–> przód Helix Dark Blue 6.2
–> wzmacniacz Sony XM 3520
–> wygłuszone drzwi
KOŁA:
–> FELGI : Stal 14"
–> OPONY : Fulda 185/60R14
ZDJĘCIA:
Pozdrawiam
Łukasz
... i przedstawiam nowy nabytek, jakim jest Honda CRX ED9, rocznik 1989 z silnikiem D16Z5. Auto w niezłej kondycji jeżeli chodzi o blachy (nadzwyczaj zdrowa podłoga), zawieszenie i hamulce również bez zarzutu. Silnik świeżo po wymianie pierścieni chodzi idealnie. Po moich pierwszych dwóch projektach to auto ma mi służyć do taniego przemieszczania się na co dzień. A skoro przy zachowaniu doskonałej ekonomii dobrze się odpycha i IMO świetnie wygląda (mam na myśli stylistykę nadwozia) – to tym lepiej.
Póki co schematyczny opis i kilka fotek. Wraz z postępami będzie ich przybywać...
MODEL: CRX ED9
SILNIK: D16Z5
________________
MODYFIKACJE:
UKLAD DOLOTOWY:
–> CAI z filtrem w obudowie
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK:
–> gałka Greddy
CAR-AUDIO:
–> radio Panasonic CQ-RDP
–> przód Helix Dark Blue 6.2
–> wzmacniacz Sony XM 3520
–> wygłuszone drzwi
KOŁA:
–> FELGI : Stal 14"
–> OPONY : Fulda 185/60R14
ZDJĘCIA:
Pozdrawiam
Łukasz
Ostatnio edytowano 9 lut 2012, 19:34 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Heh mój tata mógł mieć takiego w 94 roku za bezcen, tylko że był do remontu silnik i wnętrze w lipnym stanie Ale bardzo fajne autko, szybkie i małe jak gokart Ja chciałbym mieć CRXa ale wersję Del Sol
luki_92_92 napisał(a):ale wersję Del Sol
taaaa i b16a2 pod maską
Od zawsze chciałem mieć takiego CRX , powodzenia w realizacji planów
Czysta "przyjemność" jazdy takim samochodem. To auto ma charakter a jak by dorobic skrzydła to polatało by ladnie, choc i bez nic mozna powiedziec ze lata Szkoda tylko ze tak wiele z nich jest juz zakatowane.. Jednak twoj egzemplarz wygląda świetnie i nie pogardził bym nim
tez zawsze chcaielm miec crxa. jadac po crxa do niemiec zabraklo mi 200 euro i kupilem efcie.fajna sztu(cz)ka.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tak, właśnie jest u mechanika i czeka na części. Cylindry wyglądają dobrze, widać nawet rysy po honowaniu, także na razie zmieniam tylko pierścienie na NPR'a – zobaczymy czy pomoże. Jak nie to po zimie albo SWAP albo szlif ...
Instalacja audio ukończona. Elementy:
1. Radio Panasonic CQ-RDP (będzie alpine CDA)
2. Przód Helix Dark Blue 6.2
3. Wzmacniacz Sony XM 3520
Wzmacniacz
Instalacja audio ukończona. Elementy:
1. Radio Panasonic CQ-RDP (będzie alpine CDA)
2. Przód Helix Dark Blue 6.2
3. Wzmacniacz Sony XM 3520
Wzmacniacz
Panewki wyglądają jak nowe, nie przypalone, nie porysowane, także póki co zostają seryjne. Co do części to dzięki ravo, jak będę coś potrzebował to napiszę ... właściwie, jest jedna taka rzecz – odbierz PW.
Prace nad hamulcami i zabezpieczeniem nadkoli
Prace nad hamulcami i zabezpieczeniem nadkoli
Honda CRX =
Rób swapa na B16b2
Rób swapa na B16b2
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Do tej masy D16 o mocy 140-150KM wystarczy w zupełności. Modyfikacje przewidziane, aby taką moc osiągnąć to kompletny CAI oraz wydech 2.25" od kolektora włącznie, ale to dopiero na przyszły sezon i tylko wtedy, gdy zdecyduje się trzymać auto kolejny rok.
Lukas007 napisał(a):Do tej masy D16 o mocy 140-150KM wystarczy w zupełności.
Noo co ty gadasz B16B 180 HP i jedziesz tych silnikow jest jak wody łatwo dostaniesz pojedziesz na giełde samochodowa np. gliwice i tam maja kilka przynajmniej he he
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Dibeisi napisał(a): B16 160kucy takie małe wyrównanie
Zalezy ktora seria B
B16A1 – 150 kucy
B16A2 – 160 kucy
B16B – 180 kucy
I chyba tyle z seri 1.6 bo sa jeszce B18 czyli 1.8
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości