Jeep Grand Cherokee ZG 5.9V8 98

Postprzez radzi89 » 12 sty 2013, 21:15

W sumie nic się nie dzieje :P Wnętrze zrobione, blacharka i lakier też, audio już jest, koła są, silnik zrobiony :D

Ciężko coś tu jeszcze wykombinować tak żeby nie przekombinować :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4898 (21/43)
Skąd: Szczecin
Auto: Mercedes CLA 250 4M
Seat Leon Cupra280
BMW E30 3-28i

Postprzez cob_ra » 12 sty 2013, 21:57

radzi89, dasz radę coś zawsze wymyśli się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 15:18
Posty: 684 (1/3)
Skąd: skierniewice
Auto: Honda Accord VI 1,8 136KM 00"
Lovato smart,
wtryski KP
reduktor RGJ-3

Postprzez lukaszm » 12 sty 2013, 22:03

teraz trochę za późno aby auto nauczyć tańczyć :)
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 20:04
Posty: 2189 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez D@m$on » 22 sty 2013, 20:57

Widzę że już trochę masz tego Jeepa wiec zapytam bo na pewno się orientujesz w tym temacie :)
Jak sobie radzi w terenie ? Na śniegu? (wiesz zaspy duże hałdy itd.)
Na jakie siliniki warto zwrócić uwagę ?
Ten 2.5D jest coś warty? Czy lepiej benzyne?
W jakich granicach cenowych znajdzie się już coś ciekawego ? :)
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 22:05
Posty: 835 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez radzi89 » 22 sty 2013, 21:11

W terenie ciężkim nigdy nie jeździłem ale moim zdaniem każdy kto nie jeździ w off roadzie będzie pod mega wrażeniem co takie auto potrafi :P . Znajomi mają te Jeepy do upalania w błocie i sobie radzą. Nie wiem czego oczekujesz :) Jeśli chcesz typowego off roadu kup sobie XJ – cherokee.

2,5 TD to najgorsze ścierwo i najgorsza rzecz jaka się tym autom przytrafiła i tylko własnemu wrogowi bym ją polecił, są przypadki gdzie głowice padają co 10 tys km :P Poczytaj na forum jeepa co myślą o silniku VM :)

Co do granic cenowych to szeroki temat, ja uważam że poniżej 10 tys nie warto w ogóle oglądać. Powyżej można liczyć na okazję :P. W pełni bezproblemowy silnik to 4.0 R6 ale V8 też są całkiem dobre i raczej mało kto narzeka na awaryjność.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4898 (21/43)
Skąd: Szczecin
Auto: Mercedes CLA 250 4M
Seat Leon Cupra280
BMW E30 3-28i

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2013, 00:38

Nie ma to jak powielać opinie ludzi, którzy plują na VMa a nigdy nie mieli. :D
Ja mam i bardzo go lubie :) trzeba umieć zadbać o niego i nic się nie dzieje :)
Przy minus 20 odpala po 1/4 obrotu. Rozrząd ma na kołach zębatych, a to że w zamyśle miał robić za agregat to inna sprawa <lol> Da się go lubić. Oczywiście benzyna mniej kłopotliwa :)
Za to mój pali 8 litrów w trasie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1800 (72/78)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez radzi89 » 23 sty 2013, 09:24

Fakt ja nie miałem ale mój brat już miał i to nie był zajechany złom tylko auto roczne. I miał z nim co chwile problemy, a własne rodzinie ufam i twierdze, że ten silnik to syf :P

Co do powielania opinii – skoro tak znaczna część użytkowników tego silnika na forach Jeepa ma o nich takie zdanie i tak się wypowiada to coś w tym musi być :)

Spalanie fakt, masz małe ale spalanie to dla mnie drugorzędna rzecz w przypadku tego typu auta :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4898 (21/43)
Skąd: Szczecin
Auto: Mercedes CLA 250 4M
Seat Leon Cupra280
BMW E30 3-28i

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2013, 13:41

Dla mnie też, ale miło gdzieś tanio pojechać nad jezioro czy coś :)
zresztą ja nie uznaje automatów, więc wybór miałem mały, a benzyny 2,5 nie chciałem.
Tak mi na forum kiedyś pisali, że nie dojadę tym z Anglii :D a była to najbardziej komfortowa podróż z UK do PL w życiu, a parę ich było :D

Zresztą co ja tam mogę pisać..

Posiadacz VMa z pękającymi głowicami i boxera z przekręcającymi się panewkami <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1800 (72/78)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez radzi89 » 23 sty 2013, 14:31

Mogłeś jeszcze kupić 4,0 z tego co wiem były w manualu, czy się mylę ?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4898 (21/43)
Skąd: Szczecin
Auto: Mercedes CLA 250 4M
Seat Leon Cupra280
BMW E30 3-28i

Postprzez 13lesiu » 23 sty 2013, 15:21

Potwierdzam to co kolega napisał o VMach,że jest to nieporozumienie <glupek2>
Miałem trzy Voyagery i wiem z czym sie zmagali koledzy z forumChryslera którzy mieli 2,5 td VM,
A twój Jeep wygląda super,gratuluje <jupi>
Początkujący
 
Od: 5 paź 2012, 20:51
Posty: 9
Auto: Mazda 6.
2004r.
2.0 TD

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2013, 16:41

Nie słyszałem o 4.0 w manualu. Jakby taki było to pewnie bym kupił.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1800 (72/78)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez radzi89 » 23 sty 2013, 17:25

Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4898 (21/43)
Skąd: Szczecin
Auto: Mercedes CLA 250 4M
Seat Leon Cupra280
BMW E30 3-28i

Postprzez Bartek1986 » 23 sty 2013, 18:39

I tu mnie zadziwiłeś :) będę obserwował :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1800 (72/78)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez cob_ra » 25 sty 2013, 21:00