Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)

Postprzez sq2jul » 13 kwi 2018, 12:34

Ej Maciek, czy Capazo wysadza co sezon silnik? Jacek? Z tego co wiem, jezdza i upalaja. Jacek z tego co wiem wszedzie jezdzi na kolach i chyba (?) jeszcze mu sie nie zdarzylo wracac na lawecie. Widac, ze da sie to zrobic.

Co do kasy – czytalem ostatnio Twoj watek od poczatku. Pisales, ze kupiles wolnossacego speeda za 25k zl, bo nie stac Cie bylo na wydanie 50k zl na turbo-speeda. Policz wszystkie wysadzone silniki, malowanie auta, zakup lamp i wiele innych. Niemialbys czasem teraz ladnego speeda turbo?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 20:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez piwo » 13 kwi 2018, 12:50

zle wiesz. jacek jeden silnik juz zajezdzil bo panewki obrocilo. capazo poprawial sporo. nie chce mowic tutaj ile co rok zostawia u pewnego pana. ja takim budzetem nie dysponuje. w kazdym badz razie Capazo nadal ma problemy z silnikiem i olejem i nadal mu auto przerywa na zakrecie. a Jacek leje olej 1cm ponad kreske by problemy z panewkami nie wrocily.
mialbym opla speeedstera turbo ladnego za te 70tys zl dzisiaj i 7 lat wstecz bez jazdy. no super pomysl. a ten speedster turbo za pol roku i tak bylby do remontu. ci co jezdza wiedza jak droga ta zabawa. wystarczy popatrzec na pozostale speedstery turbo na zlocie. jeden sie zapalil, drugi tez mial fuckupa z dolotem. a ci co sie turlaja niech turlaja sie nadal.
co do silnikow. niektorzy za cene ktora dalem za silnik z22se to jakies glupie lakiery poprawiaja by sie blyszczaly, a za cene silnika b207r potrafia instalacje gazowa wsadzic. wiec sory. argumenty do mnie nie przemawiaja.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Xenocyd » 13 kwi 2018, 12:55

No każdy ma swój cyrk i swoją wizję jak nim kieruje. Jedni wolą się powoli turlać do celu, inni chcą iść zawsze grubo, czyli czasami wcale – ważne żeby wszystkim ich własne podejście dostarczało radości. Póki nie ma strat w ludziach nie ma problemu – pieniądze są po to, żeby je wydawać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 11:01
Posty: 2276 (102/157)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez piwo » 13 kwi 2018, 12:57

no dokladnie.
zreszta moze inaczej. jakies propozycje na szybkie rozwiazanie problemow a nie gadanie ze mozna lepiej. propozycje konkretne. tylko madre. a nie kup pan cos wolnego i w gazie a bedzie bezawaryjnie i tanio.
Jacek udzielil konkretnej odpowiedzi co zalozyc i to mi sie podoba. konkretna odpowiedz i na temat.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez sq2jul » 13 kwi 2018, 13:51

No dobra, obrocil panewke ale na ilu trackdayach byl po drodze? Nie wiem kto ile wydaje i raczej nie lezy to w kregu moich zainteresowan, ale jedna prawidlowosc moge zauwazyc – chlopaki laduja kase w tuning i progres, a nie w to, zeby auto w ogole bylo w stanie sie przemieszczac.

piwo napisał(a):ja takim budzetem nie dysponuje.
mialbym opla speeedstera turbo ladnego i 7 lat wstecz bez jazdy. no super pomysl.


To juz co kto lubi.

piwo napisał(a):wystarczy popatrzec na pozostale speedstery turbo na zlocie. jeden sie zapalil, drugi tez mial fuckupa z dolotem. a ci co sie turlaja niech turlaja sie nadal.
co do silnikow. niektorzy za cene ktora dalem za silnik z22se to jakies glupie lakiery poprawiaja by sie blyszczaly, a za cene silnika b207r potrafia instalacje gazowa wsadzic. wiec sory. argumenty do mnie nie przemawiaja.


Ale czemu to dowodzi? Fajnie, ze kupiles silnik za paczke gwozdzi i zdrutowales cos napredce. Efekt jaki byl kazdy widzi. Powiem Ci, ze powala mnie skrajnosc z jaka wyrazasz swoje opinie i bezkrytycznosc co do podejmowanych decyzji. Czasem zazdroszcze Ci odwagi (beztroski?) ale jednoczesnie nie jestem w stanie zrozumiec zali jakie z tych odwaznych posuniec wynikaja.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 20:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Gib » 13 kwi 2018, 15:14

odkąd piwo ma B207, silniki trochę zdrożały, przypadek? :) Bar doładowania dla tego silnika to pieszczota :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 13 kwi 2018, 16:08

piwo napisał(a):zle wiesz. jacek jeden silnik juz zajezdzil bo panewki obrocilo. capazo poprawial sporo. nie chce mowic tutaj ile co rok zostawia u pewnego pana. ja takim budzetem nie dysponuje. w kazdym badz razie Capazo nadal ma problemy z silnikiem i olejem i nadal mu auto przerywa na zakrecie. a Jacek leje olej 1cm ponad kreske by problemy z panewkami nie wrocily.


Problem w tym ze najpierw zrobiłem swap na k20 w jakieś rzeźni i nic nie działało (Czaplinek) dopiero jak zapłaciłem 15k za sterowanie EMU plus nowe lapy, kolektor, czujniki, sterowanie, zawiecha itd. auto w końcu jest bez awaryjne. Niestety trzeba zapłacić żeby jeździć i upalać. To że przerywa mi w zakręcie pow. 1.3g czyli czasy grubo poniżej 1:50 to inna kwestia. Jackowi też przerywało i musiał przegłębić miskę o 4-5cm. Ja wykonam to samo i będę miał spokój.
Niestety sport samochodowy jest mega drogi i klocki z tarczami to 0,005% tego co trzeba zapłacić żeby auto jeździło. Ja upalam już któryś sezon i jest ok. Sprzedałem Ci mój seryjny silnik 140km trzeba było upalać go bez awaryjnie. Na tym setupie z oponami nowymi SEMI zrobiłbyś spokojnie 1:51-1:52 a możę i nawet 1:50. Po ch...u...j te turbo gówna pakować. Trzeba było zostawić serię i upalać i skilla trenować, jezdzic na radomie, łodzie i inne pojeżdzawki. Tylko ciągła jazda da efekty. Mój przykład 1rok nie siedziałem w spidzie i chyba na poznaniu z 5 razy lądowałem poza torem. Nie da się po prostu wsiąść do auta i zrobić wynik. JAZDA JAZDA...... składaj głowa do góry i upalaj:)
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 16:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez piwo » 14 kwi 2018, 19:32

Zdjątko ładne. Troszkę mi się autko ugina. No i fajnie.
A jeszcze opisze coś o klockach ferodo ds1.11 jakby ktoś chciał kupować do siebie.
Wymiana takich na tyle i pozostawienie z przodu ferodo ds2500 faktycznie przynioslo efekt w postaci lepszego hamowania tyłu, przez co na torze Poznań bez działającego absu tył lekko myszkował na dohamowaniach a przód się nie blokował co było bardzo pozytywne i skutkowało lepszym składaniem się do zakrętów. Hamulce od początku do końca dawały stabilne powtarzalne hamowania. Mogę też powiedzieć że nowe klocki do wyższych temperatur nagrzały tarcze przez co po pierwszej sesji gdy zjechałem po 6 kółkach na ostro bez kółka chłodzącego do depozytu pedał wpadł w podłogę czyli płyn się zagotował. Fakt faktem że rbf660 miał już ponad rok więc nadawał się już tylko do wymiany.
Klocki choć się mocno tego obawiałem mocno nie piszczą a tylko od czasu do czasu cicho popiskując przy delikatnych hamowaniach.
Więc podsumowując jak ktoś chce zmienić balans hamowania tanim kosztem klockami też można to zrobić kupując mocniejsze i słabsze i montując je na odpowiednich osiach.
Załączniki
30581915_1647969498615308_6260773973295134801_n.jpg
DSC_0746.JPG
Ostatnio edytowano 14 kwi 2018, 20:36 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez sewo » 14 kwi 2018, 20:12

ty to masz życiowego pecha :| Składaj powoli i z głową na kolejny tp ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Neonixos666 » 14 kwi 2018, 22:27

https://www.olx.pl/oferta/silnik-saab-9 ... kbZ66.html

To nawet remontować się nie opłaca :P kolejny słupek i ogień <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sewo » 15 kwi 2018, 22:37

to lepiej niech kupi 2 i w chacie ćwiczy przekładki na czas co by w 15 minut się wyrobić <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez Biniu » 16 kwi 2018, 05:44

Neonixos666 napisał(a):https://www.olx.pl/oferta/silnik-saab-9-3-2-0t-b207r-z20ner-aero-210km-gwarancja-b207l-opel-CID5-IDkbZ66.html

To nawet remontować się nie opłaca :P kolejny słupek i ogień <lol>


Spoko ceny, ale znowu silnik bez rewizji, wymiany panewek do auta i na tor?
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez ravo » 16 kwi 2018, 06:28

Tak, każdy kupuje auto i zaczyna od rewizji i wymiany panewek. Nie przesadzajmy, Piwo podmieniaj silnik i baw się dalej.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Biniu » 16 kwi 2018, 06:35

<lol>
Nie mówimy o aucie, a gołym słupku z auta o niewiadomej historii i swapie silnika.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez piwo » 16 kwi 2018, 07:04

jakby co dwa inne auta czekaja juz na swoja kolej :)

Miska ściągnięta. Panewki korbowodowe z 2 i 4 tłoka się skleiły do wału. Chyba będzie podmiana silnika.
Dalej olej który kapał to nie silnik a wylal lewy tylny amortyzator. W zeszłym roku wykipialy przednie teraz tylne. <glupek2>
Załączniki
30709286_1701388976609029_5127499886891106304_o.jpg
Ostatnio edytowano 23 kwi 2018, 20:15 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez sylwia323F » 16 kwi 2018, 09:54

piwo napisał(a):jakby co dwa inne auta czekaja juz na swoja kolej :)

Maciuś popieram ten pomysł na 1000% <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 17:20
Posty: 799 (52/35)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez Neonixos666 » 16 kwi 2018, 15:31

Biniu napisał(a):poko ceny, ale znowu silnik bez rewizji, wymiany panewek do auta i na tor?


Dokładnie, szybka wymiana słupka dogranie linek i na tor. Najgorsze są projekty ciągnące się latami rozdłubane bo ma być super fajnie a potem się okazuje że jednak nie będzie i kończy to na złomie. Szybka akacja i upalanie :)

Dopisano 16 kwi 2018 15:31:

Biniu napisał(a):poko ceny, ale znowu silnik bez rewizji, wymiany panewek do auta i na tor?


Dokładnie, szybka wymiana słupka dogranie linek i na tor. Najgorsze są projekty ciągnące się latami rozdłubane bo ma być super fajnie a potem się okazuje że jednak nie będzie i kończy to na złomie. Szybka akacja i upalanie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sylwia323F » 18 kwi 2018, 17:06

Z tych dwóch tylko Mazda dojechała o własnych siłach <rotfl>
Załączniki
received_10213191708165759.jpeg
Nasze wspólne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 17:20
Posty: 799 (52/35)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez Gib » 18 kwi 2018, 17:12

Piwo coś pisał że dwa czekają na swoją kolej czyli chyba Punto i BM...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 18 kwi 2018, 17:24

Już ja widzę tą BM przy chłoście Piwa na torze. Podejrzewam że potrzebne były by dwie lawety :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy