Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)

Postprzez piwo » 1 paź 2017, 09:49

tak to prawda 175 tez miala niebieskie wtryski i tez sie koncza na 190KM. ja nie chcialem afr 13 u gory i 100% zapetlenia wtryskow chocby dlatego ze jak silnik sie przegrzewa trzeba troche dolac paliwa i wystudzic tloki wiec trzeba miec jakis zapas. saz ludzie co na niebieskich wtryskach robia 210KM ale to wtedy przy afrze 14 i 100% czyli ciagle lejacych bez zadnej przerwy wtryskach co jest glupota.
niebieskie wtryski (b207 150KM i 175KM) 286ccm (bezpiecznie (afr12) maks 190KM)
zielone wtryski (b207r 210KM) 370ccm (bezpiecznie (afr12) maks 250KM)
ja zakladam siemens deka 630 ccm (spokojnie do ponad 350KM)
tak jak w temacie co wyzej wkleilem, czyli td04H-19t czyli to co mam czyli 14t z bebechami lepsiejszymi.
wystarczy poczytac historie :
https://www.facebook.com/turbolpg/?hc_r ... LsP67KJQ_0

by zobaczyc co potrzebne do 300kuni.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 7 paź 2017, 16:52

Do auta dziś wleciała home made TCS od Jacka. Łał. Jestem w ciężkim szoku ile ta zabawka daje frajdy. Kontrolowanie wyhylow auta podczas przyspieszania stało się mega przyjemne a nie że strach gaz wcisnąć przed wyjazdem do rowu. Mam uśmiech na twarzy do tej pory. Próby robiliśmy na płynącym błocie na asfalcie i starałem się ustawiać jedną stroną na suchym jedna na płynącym błocie dla poznania cech tej kontroli trakcji. Bez tcsa strach było gaz wciskać bo auto nieprzewidywalne i o błąd choć prędkości niskie było mega łatwo a z Jacka tcsem bajka. Lekkie poślizgi , na kole kierownicy 30° kontry i gaz do dechy i bez strachu. I o to chodzi. Zabawa była a strachu nie. Mega rzecz. I lunch Control z tcsa Jacka z 4500 też bajka. Dzięki Jacek za sprzęt i pomoc w montażu. Teraz na torach typu Kielce powinno być duuuuzo szybciej. Fajnie. Zabawa bez strachu o rów.

https://m.facebook.com/HomeMadeTCS/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 14 paź 2017, 18:27

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 14 paź 2017, 22:11

Zastanawiam się jak to będzie jeździć, turbodziura raczej będzie odczuwalna, kop w plecy jak 2002 Turbo, do tej pory miałeś łagodnie narastające 170 KM z wolnossaka (czy ile tam było) a teraz będzie nic nic nic i jeb.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 14 paź 2017, 23:10

Myślę że dużej turbo dziury nie ma a na torze trzyma się raczej wysokie obroty więc turbo nie będzie wstawać za każdym biegiem, patrząc na wykres to o ile nie zejdzie się poniżej 2,5 tyś to turbo powinno pompować ładnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 15 paź 2017, 07:18

I tak jest. Praktycznie wstaje turbo bez zawachania. A jakby strzelilo momentem to i tak tcs zdusi go w zarodku wiec nie ma czego sie bać. Wczoraj pojezdzilem troche i banan mi z twarzy nie schodzil. Jacka tcs działa bajecznie. Sliski zakręt 90 stopni 60km/h noga w podłogę i nie odpuszczam na moment. Auto lekko zarzuca w środku luku przodem w kierunku krawężnika lekka kontra bez odpuszczania gazu i auto caly czas wystrzeliwuje do przodu. Potega. Prędkości pokonywania luku zwiekszyly sie znacząco i podsterownosc zniknela. Mega. No i ta adrenalina. Diabelskie urządzenie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Szyna » 15 paź 2017, 11:07

Maciej teraz bardziej się cieszy z samochodu i TSC niż z dziecka <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 15 paź 2017, 11:29

Przepraszam. Dzis prowadziłem inny wózek firmy chicco i mialem mega fun.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 15 paź 2017, 19:45

Nie to forum :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 16 paź 2017, 09:05

piwo napisał(a):Przepraszam. Dzis prowadziłem inny wózek firmy chicco i mialem mega fun.


Tylko nie szalej, bo tam TCS nie ma :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez piwo » 21 paź 2017, 11:17

dzis udalo sie cos nakrecic. aura nie dopisuje (kropi) i ruch spory ale cos tam cos tam:
na piatce:


z rolki do 190km/h. auto ze spojlerem. niestey nie moglem wystartowac z zera bo ruch za mna.

czyli wychodzi kolo 24s 0-200 przy booscie 0,9-0,8 bara ze spojlerem.
czyli poki co narazie tylko ciut lepiej niz wolnossak bez spojlera. taka seria speedster turbo: http://www.zeperfs.com/en/fiche1080-ope ... -turbo.htm


wczesniej przy 0,7-0,5 bara wyszlo kolo 28s 0-200km/h ze spojlerem


a na wolnoosaku bylo bez spojlera bylo 27s:



tak wyglada log
Załączniki
Bez tytułu.png
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Bo_Lo » 8 gru 2017, 13:05

piwo napisał(a): wjescie na tlumik koncowy 50mm

Nie wpływa to negatywnie te 50mm?Pytam bo sam będe robił DP taki jak wyjście z turbo czyli 2.25cala i od środkowego przelotu zostawiam seryjną średnicę z N/A czyli 50mm(ok 2 cale) .Cały wydech bedzie przelotowy na 2 tłumikach-środkowa ''parówa'' ala magnaflow i końcowy uniwersalny przelot montażowy kadexa.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 9 gru 2017, 06:13

powiem szczerze ze nie wiem . na pewno egt jest wyższe choć ja nie mam termopary wiec nie mogę powiedzieć o ile. kolejna sprawa to na pewno boost trochę wolniej narasta bo tak musi być. z zalet to to ze jest cicho przy seryjnym wydechu koncowym.
ja przechodzę na tłumik końcowy 2,5 calowy przelotowy. zobaczymy czy cos to zmieni i czy będzie glosniej.
ogolnie auto wlasnie stoi u mechanika i pare rzeczy poprawiam. poduszki silnika zmiękczam poprzez podfrezowanie gumy w elemencie, poprawiam linki wybieraka skrzyni biegow co by trojka nie wypadala na poznaniu, dalej przepustnice elektroncizna wyslalem do ecumastera na ustawienie map co by ladnie reagowala na pedal gazu i nie zyla własnym zżyciem, owijam masa dekarska dolot coby odizolować czujnik temperatury powietrza zasysanego od komory silnika i pare innych pierdolek co by troszkę poprawić jezdnosc auta przed kwietniowym poznaniem
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Bo_Lo » 9 gru 2017, 11:41

Pytałem na RF o te 2 cale i niby Przema72 twierdzi że przy tej turbinie i planowanej mocy to skutków ubocznych nie będzie,jedynie stracę kilka kuni(max10) w stonku do strojenia na 2.5cala.
Mi zależy na zachowaniu max charakteru ulicznego i ma się nadawać do jazdy na codzień,w jakąś małą trasę itd.Nie krywam że aspekt finansowy też ma znaczenie.Docelowo za jakiś czas, jak już wszystko będzie sprawnie jeżdzić i pousuwam wszystkie chochliki to pewnie bedę robił 2.25 na jaiś porządnych tłumikach co by nie było za głośno.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Szyna » 10 gru 2017, 00:18

Widzę że w końcu planujesz się trochę nacieszyć z samochodu :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 15 gru 2017, 16:57

Kurde a jak mówiłem pakuj Leta albo z saba silnik z turbo to mnie pojechali :D a tu prosze przecinak

Coobcio ostatnio stroił saaba z turbem Insigni OPC wyszedł benzynowy diesel 300hp sporo niuta i nic nie zdychalo góra, masz jeszcze TD04HL-16T ale będzie wiekszy lag, i zachwalana ostatnio turbina z Merca A45 AMG przeciąg i obramia 400koni

A nie wydaje ci sie że 300hp nie obrobi ten IC? tym wypadku to chyba wodny tak jak w MR2 zakładają
Ostatnio edytowano 15 gru 2017, 17:00 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 15 gru 2017, 17:00

no tak wyszlo. jakby tlok nie splynal pewnie brnalbym w wolnossaka. ale ze silnik b207r spasowal do mojej budy jak ulal (te same lapy i poduszki silnika, brak problemow z polaczeniem z moja skrzynia biegow) to tez zalu nie mam. 250 kunia powinno starczyc mi na zejscie na poznaniu ponizej 1m50s. i taki sobie stawiam cel na przyszly rok. no i moze troche wiecej jazdy na codzien po miescie bo obecnie z tym krucho.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 15 gru 2017, 20:02

Zmieniła się waga auta w porównaniu do wolnossaka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sylwia323F » 15 gru 2017, 21:38

Tak o jakieś plus 30kg myślę. Turbo z 8kg, icek z 2kg, więcej oleju i wody, cięższy o 4kg zamach i rur z 10kg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 17:20
Posty: 799 (52/35)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez Szyna » 16 gru 2017, 18:28

Plus Macieja brzuch 5 kg :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy