Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)

Postprzez piwo » 16 gru 2017, 20:59

w ciagu roku? chyba nie. teraz mam sporo pracy z Mateuszem wiec waga spada.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez sylwia323F » 18 gru 2017, 20:18

Szyna napisał(a):Plus Macieja brzuch 5 kg :P


Maciuś chce się zamienić w ciasteczkowego potwora przed Torem Poznań <lol> a tam liczy się każdy kg <rotfl>
Załączniki
60390d2e22030b25032ca32aac4d45ae.gif
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 18:20
Posty: 799 (52/35)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez piwo » 22 gru 2017, 17:12

pierwsze posty tematu z marca 2011 roku (7 lat juz prawie minelo :) )
People_Hate_Me napisał(a):Piwo znając Ciebie to niedługo i tak wsadzisz tam turbine :D
fajne autko :) powiem wiecej jak zobacze w Koninie :D

i moja odpowiedz:
piwo napisał(a):szczerze?mam juz dosc aut turbo.mam juz wypatrzone walki w usa i pojde w obroty.moment duzy w tym aucie to zabojstwo.juz pare razy jechalem bokiem na wejsciu w zakret przy dohamowaniu.powiem ze nie sadzilem ze da rade wyprowadzic autko z tak glebokich wychylow.ale te autko to potrafi. gwaltownie zarzuca tylem ale potem przy szybkiej kontrze da rade wyjsc.ale mimo wszystko szpere uznaje jako priorytet. w warszawie jak mnie bokiem postawilo na trzypasmowce miedzy samochodami to jednak troche sie spocilem.a ze proszku mi szkoda na pranie spoconych koszulek wiec szpera musi wjechac a mody tylko takie ktore zwieksza moc a nie moment obrotowy.

jak to wszystko sie zmienia.
td04hl-20t na pokladzie, dalej DV Forge, tlumik koncowy 2,5 cala przelotowy tez, linki wybieraka skrzyni biegow poprawione, pokretlo od kontroli trakcji zamontowane w dostepnym meijscu, wymienione simeringi polosi i walu glownego. montuje jeszcze poprawiony DBW od ecumastera i ich mapy i powinno to na Poznaniu smigac. mam nadzieje ze zejde ponizej 1m50.
zastanawiam sie czy zostawic juz sporo zuzyte sport cup2 na tyle czy zalozyc nowe avony zzr ktore sobie leza na strychu.
Załączniki
IMG_20171221_195925001.jpg
IMG_20171221_195935249.jpg
IMG_20171221_195941018.jpg
IMG_20171221_195946660.jpg
IMG_20171221_195951297.jpg
IMG_20171221_200007161.jpg
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez onyx » 23 gru 2017, 01:49

DV czy raczej WG, mowa o tym niebieskim grzybie? ;) Jeżeli tak, to raczej Forge to to nie jest ;) Oby tylko działał jak należy.
Tłumiczek klasa :) Lepiej nie mogłeś wybrać <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez piwo » 23 gru 2017, 10:04

Mówię o dv. Jest od spodu i go nie widać.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez onyx » 23 gru 2017, 19:24

Nie sądziłem, że się możesz pomylić w tej kwestii, ale właśnie go nie było widać :P Zatem fotostory do uzupełnienia <lol>
Ogólnie myślę, że ten całokształt zmian (począwszy od zmiany motoru) ma szanse robić lepiej niż poprzedni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Neonixos666 » 23 gru 2017, 21:19

pianka przy IC to żeby powietrze leciało przez niego a nie obok?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 23 gru 2017, 21:42

Neonixos666 napisał(a):pianka przy IC to żeby powietrze leciało przez niego a nie obok?

albo to system mocowania :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 23 gru 2017, 21:56

I to i to. Ciężko spawać do włókna szklanego.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 23 gru 2017, 22:40

Ja w Subaru bałem się o wodę a gąbka była dużo wyżej a ty odważny jesteś :)
Postaram się pomimo wszystko powalczyć z Tobą na Poznaniu :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 24 gru 2017, 00:31

Czy ja wiem? Tam raczej nie ma wody.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 5 sty 2018, 20:39

Autko wystrojone na drodze na td04 20t brak wyniku z hamowni. Boost narastający od niecałego 1 bara przy 3000 do trochę ponad 1.1 bara przy odcince 6800 (wcześniej 0,8 bara przy odcince 6600). fajnie się jeździ choć trochę jeszcze problemów jest do wyeliminowania. Mimo to home made TCS robi mega robotę i zawsze przekazuje na drogę tyle mocy ile trzeba mimo semi slików na aucie( zużyty sport cup 2 na tyle i Zzr na przodzie) jeździło się mega bezpiecznie w dzisiejszych warunkach.
Ostatnio edytowano 5 sty 2018, 21:37 przez piwo, łącznie edytowano 2 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Szyna » 5 sty 2018, 20:57

Dasz mi się przejechać nie ? :P Jak masz takie dobre to TSC to już poza tor nie wylecę <rotfl>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 5 sty 2018, 21:12

Bartuś wiesz że Tobie nie odmowie <rotfl>

Opelek pojechal na sen zimowy do garazu.
Załączniki
WP_20180106_10_14_14_Smart.jpg
WP_20180106_10_14_01_Smart.jpg
Ostatnio edytowano 6 sty 2018, 17:59 przez piwo, łącznie edytowano 2 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Piotr_ » 5 sty 2018, 23:44

Szyna miszcz hahaha
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Gib » 6 sty 2018, 19:00

onyx napisał(a):DV czy raczej WG, mowa o tym niebieskim grzybie? ;) Jeżeli tak, to raczej Forge to to nie jest ;) Oby tylko działał jak należy.
Tłumiczek klasa :) Lepiej nie mogłeś wybrać <spoko>


wg na zimnej stronie?

Jak wstawanie turbo? Wiem że to torowy madafaka i obroty nigdy nie spadną poniżej 3000 obr. Do cywilnego auta się nadawać będzie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Neonixos666 » 6 sty 2018, 19:23

1 bar przy 3 tyś to fajnie wstaje i nie spada przy odcince a to znaczy że jest potencjał na więcej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 6 sty 2018, 19:50

Gib napisał(a):Jak wstawanie turbo? Wiem że to torowy madafaka i obroty nigdy nie spadną poniżej 3000 obr. Do cywilnego auta się nadawać będzie?


turbo od peruna mimo ze wydajniejsze ma lzejszy wirnik cnc co powoduje ze turbo tez latwiej sie wkreca.
boost zaczyna budowac sie przed 2000 obrotow. ale kop w plecy gdy ma sie wcisniety gaz w podloge i zaczynajac przyspieszac od 1000 obrotow na minute jest gdzies przy 3000 obrotow. od 2000 jedzie to juz na prawde milo wiec spokojnie da sie jezdzic szybko i na lajcie. na razie zauwazylem ze rura wydechowa jest czarna a Sylwia jadac za mna ze jak butuje na maksa ze czarna chmura za mna wiec auto troszke przelane chyba za bardzo (Artur Małecki z tego co kojarze stroil na jakies 11,5 afr wiec pewnie troche sie bal o moj silnik). mysle ze troszke bedzie mozna go podniesc ale zobaczymy jak to sie wszystko ulozy. dzis mi pies juz zdazyl skoczyc na przednia rejestracje i ja urwac. rrrrr. kochany pies tesciow. <glupek2>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 7 sty 2018, 20:04

To jest to co miałeś po przeróbce na większy wirnik strony zimnej tak, czy jakiś inny projekt?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 7 sty 2018, 21:15

to co mialem z innym wirnikiem zrobionym na maszynie cnc z kutego aluminium po stronie goracej i zimnej i z rozwiercona muszla po stronie goracej. ogolnie wirnik jest lzejszy niz orginalny i turbo nawet wstaje calkiem podobnie.
http://saabotage.pl/viewtopic.php?f=19&t=1966
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 320&st=200

tutaj wykresy na td04hl-20t i na td04-14t:
jak sie porowna to 20t wstaje nawet lepiej bo przy 2000obrotow ma juz 240Nm a 14t tylko 180Nm. przy 2500 ma juz ponad 300Nm a 14t jeszcze niecale 300Nm. wiec nie ma roznicy wielkiej na dole a jest roznica u gory.
Załączniki
20t.jpg
20T
14t.jpg
14t
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy