Re: Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"
Napisane: 13 maja 2020, 21:29
Ostatnio byłem ustawić wysokość auta i tak:
Przód 8cm, tył 10cm. Udało się zważyć masę nieresorowalną; Przód 45kg, tył 41kg. Dodatkowo zostały policzone twardości sprężnym dla zakresu działania 3Hz, więc dla auta już z aero.
Przód 7,8kg/mm,
Tył 11,2kg/mm
Takie dokładnie miałem zamontowane w sezonie 2019, więc na oko dobrałem perfekcyjnie.
Z tyłu zostało przespawane mocowanie amortyzatora do dolnego wahacza, tak aby było jak najbliżej zwrotnicy, dzięki temu Motion Ratio jest w okolicy 0,95 (seryjnie jest w okolicy 0,80-0,85), przód również 0,95. W planach jest zakup sportowych zwrotnic, aby zmienić punkty mocowania wahaczy o 40mm. Dzieki temu będzie można ustawić auta przod 6cm tył, 7cm:) a kąt wahaczy będzie prawidłowy, bo teraz jest przy zwrotnicy wyżej jak przy budzie. Co prawda przy wielowahaczach, aż tak to nie wpływa na Roll Center, ale zawsze.
Sucha miska została zamontowana, trzeba było przespawać mocowanie wahacza, aby można było zamontować przewody olejowe
Przód 8cm, tył 10cm. Udało się zważyć masę nieresorowalną; Przód 45kg, tył 41kg. Dodatkowo zostały policzone twardości sprężnym dla zakresu działania 3Hz, więc dla auta już z aero.
Przód 7,8kg/mm,
Tył 11,2kg/mm
Takie dokładnie miałem zamontowane w sezonie 2019, więc na oko dobrałem perfekcyjnie.
Z tyłu zostało przespawane mocowanie amortyzatora do dolnego wahacza, tak aby było jak najbliżej zwrotnicy, dzięki temu Motion Ratio jest w okolicy 0,95 (seryjnie jest w okolicy 0,80-0,85), przód również 0,95. W planach jest zakup sportowych zwrotnic, aby zmienić punkty mocowania wahaczy o 40mm. Dzieki temu będzie można ustawić auta przod 6cm tył, 7cm:) a kąt wahaczy będzie prawidłowy, bo teraz jest przy zwrotnicy wyżej jak przy budzie. Co prawda przy wielowahaczach, aż tak to nie wpływa na Roll Center, ale zawsze.
Sucha miska została zamontowana, trzeba było przespawać mocowanie wahacza, aby można było zamontować przewody olejowe