TomekGalazka napisał(a):ktoś oprócz mnie jeździe Aerio 2.3L
Ano jeździ
U mnie też siedzi pod maską Stag (założony w najlepszym zakładzie LPG u bananmina)
Jeśli chodzi o stuki z zawieszenia, to ja kiedyś powiedziałem że spale gada....
Wymieniłem prawie wszystko. Wahacze, łączniki. Stuka. Poszły na warsztat górne mocowania amorów (poduszki i łożyska), końcówki drążków. Nastała błoga cisza.
Jedynie wahacze wleczone z tyłu czekały na swoją kolej bo był delikatny luz i czasem coś delikatnie stuknęło.
I nagle – jeb! Coś zaczęło nap...lać z przodu. Wylał się amor. OK, zdarza się. Kupiony nowy komplet, założony i po tygodniu raz na jakiś czas odzywa się dość mocne stuknięcie z przodu. Nie mam już siły. Nie mam gdzie, bo sam bym ten przód zdemontował i złożył od początku. Zostały mi sprężyny do sprawdzenia....
Lub wahacze które były wymienione pierwsze ponad rok temu....
Plusem tej sytuacji jest to że zawieszenie to w 100% Liana. I ceny są mocno przyzwoite.
Myślę że u ciebie będą przeguby. Ale to ktoś musi potwierdzić organoleptycznie.
Co do łańcucha rozrządu. ASO Suzuki rozkłada ręce bo nie ma wiedzy
Ten sam łańcuch co u nas jest w silnikach 1.8, 2.0 i 2.3 – w Vitarze 2.0L (2000-2003), SX4 2.0L (2008-2009), i Sidekick 1.8L (1997-2001). Tam trzeba szukać info.
Ja generalnie temat olałem z racji 160kkm przebiegu. Za wcześnie żeby sie tym przejmować
Jak coś to pisz. Co mogę to podpowiem.