Strona 13 z 14

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 31 paź 2021, 08:19
przez rafał88
Neonixos666 napisał(a):AFR by trzeba było sprawdzić czy tuner za mocno nie podlał.


To akurat moge sprawdzać na bierzaco i niema tu niewiadomo ile. Podczas wypalania dpf złapalem raz i podczas przyspieszania na apce jak sprawdzalem czy reset bms zadzialał, to bylo 750C. Takze tu jest okej, podczas normanlnej jazdy czasem dochodzi chyba 350-400C.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 31 paź 2021, 11:37
przez Neonixos666
EGT coś tam mówi ale to AFR przy pełnym bucie powie czy nie jest za bogato ale to najlepiej jak uszczelni się dolot wtedy wynik nie jest przekłamany. Pamiętam jak przy swoim ditd na Rykach odpaliłem najmocniejsze oporniki. Było mocno bogato bo zasłona niezła była ale za to szła jak wściekła <lol>

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 31 paź 2021, 13:25
przez rafał88
Aaa pomyliłem egt z afr.

Noo to juz w Pl bede widzial co jest, ale myslw ,ze uszczelnienie zalatwi temat.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 09:29
przez rafał88
Poranki w Belgii <3


Ciemnica....

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 19:21
przez Neonixos666
To jest ogólnie Twoje pierwsze auto z dieslem?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 19:29
przez rafał88
Tak, w sumie diesel to drugi jakby T-25 zaliczyc <rotfl>
Po tym będzie nasteony i raczej tez z grupy psa.
308 sw i 508 sw z 2.0 mi wpadlby w oko, wiem ze to francuzy i tak wartosci nie trzymaja ale mozna miec swieze auto z normalne pieniadze. Volvo v60 mi sie podobalo ale ludzi normalnie popie$&#iło z cenami , jak vaginy czy 4 zera.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:00
przez Neonixos666
Jak ogólnie jeździ Ci się dieslem przez ten czas jaki go masz?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:18
przez rafał88
Szczerze to super, na poczatku ciezko bylo sie przyzwyczaic. Ale teraz nie widzę jazdy benzyna nawet w około komina.

Takze raczej ciezko mi powiedziec , czy wogole wrocilbym do benzyny , jedynie kupując benzyniaka to mała dla zony z lpg . Tak nie widze benzyniaka , a jak sie karnąłem na probnej focusem takim samym tylko w kombi z Dw10 163hp to przepasc w elastyczności jeszcze wieksza niz u mnie. Dlatego właśnie te silniki psa mi tak siadły.

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:22
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):Szczerze to super, na poczatku ciezko bylo sie przyzwyczaic. Ale teraz nie widzę jazdy benzyna nawet w około komina.

Takze raczej ciezko mi powiedziec , czy wogole wrocilbym do benzyny , jedynie kupując benzyniaka to mała dla zony z lpg . Tak nie widze benzyniaka .


Miałeś kiedyś inną opinie czy dopiero dłuższe użytkowanie Cię przekonało?

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:29
przez rafał88
Mialem taka opinie ,ze diesel to w pole w traktorze lub do busa.... <glupek2>

Wlasnie dzięki żonie, ktora mówiła ,dlaczego tak diesla odrzucam przy wyborze auta skoro ludzie maja i jezdza. A po kupnie i dluzszej eksploatacji widze ,ze to byl dobry wybor.

Dopisano 7 lis 2021, 20:48:

O korzysciach przy niskim spalaniu nie musze wspominac, faktem jest ,ze jeśli nie bylo dpf palilby mniej ale i tak w porównaniu do serii L mazdy jest przepasc. Mialem przed wyjazdem przyjemnosc jechac za Lublin ze szwagrem prawie 180km w jedna strone, spalanie po dystrybutorze wyszlo mi 11l/100km... Silnik 1.8 120hp.... Na ecu to wogole cuda pokazało <rotfl>
Gdzie jadac tak focusem spalilby moze 6 litrow.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 7 lis 2021, 20:50
przez Neonixos666
Tak dopytuje Cię bo zauważyłem że sporo ludzi uważa że diesel nie jest dla niego tylko za nic nie wiedzą dlaczego, zafiksowali sie i w głowie mają stare diesle z kłopotami z odpalaniem śmierdzącymi spalinami i głośnią pracą a tak na prawdę to nie jechali żadnym nowszym dieslem.

PostNapisane: 7 lis 2021, 21:06
przez rafał88
Spoko <spoko> . Wiesz sam tak myslalem ale z perspektywy czasu używania auta z dieslem nooo nie widze benzyny , chyba,ze mal benzyna do miasta, no ale ja nie mieszkam w miescie . W kabinie rowniez cisza, skrzynia ma przelozenia super. Znaczy teraz dla mnie super na poczatku nie moglem przywyknąć ,ze przy 50km/h 4 bieg jest mega slabym pomysłem...
Ale teraz, no baaa . W trasie niskie obroty przy 140km/h chyba nawet nie ma 2500rmp, jest cicho a to jest kompakt nie segment D i wyzej.

Kłopot z odpalaniem to raczej nie ta era diesla przy sprawnych swiecach zimą, pali z kopa.
Nawet 1.9 tdi dobrze utrzymany na PD jest dobry jak ktos dba, jeszcze nie śwagier no ale prawie <rotfl> Jezdzi a4b6 z afn , nawalone prawie 400 , fakt ktos mial wywalone na auto i mechanicznie byl trupek, on doprowadzil do ładu i 230tkm lata tylko olej zmienia i klocki.

Aa moze prawie 500tkm ma , nie pamietam a ile do tylu licznik to tylko buda i wie hahaha

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 lis 2021, 18:36
przez rafał88
Uwielbiam te przymrozki tutaj... Wysoka wilgotnosc powietrza + mroz = NIE OTWORZYSZ DRZWI :|

No moze i otworzy ale trzeba sie nieźle nagimnastykowa z klamką ,zeby pusciła a później z drzwiami...

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 lis 2021, 18:57
przez Neonixos666
uszczelki posmaruj wazeliną to nie będzie tak łapać, rzuć matę na szybę to nie będzie tak zachodzić lodem.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 lis 2021, 22:06
przez rafał88
Neonixos666 napisał(a):uszczelki posmaruj wazeliną to nie będzie tak łapać, rzuć matę na szybę to nie będzie tak zachodzić lodem.


Mata jest rzucona ... Ale w bagazniku <rotfl>

Posmarowalem uszczelki ale tutaj jest masakra, jak temp schodzi do 0 i nizej no jest nieciekawie. W Pl mimo niższych temp zima tak sie tego nie odczuwa na sobie ani na aucie...

PostNapisane: 12 lis 2021, 22:43
przez JohnnyB
Nie miałem takich problemów w swoim MK3. Może pora ekstrakcyjną poodtłuszczać uszczelki i wnęki i przesmarować wazeliną uszczelki ?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 lis 2021, 00:57
przez Neonixos666
Ja w Renacie mam taki problem ale tylko z tylnymi drzwiami że mi przymarzają, dziwna jest konstrukcja uszczelki i mimo że stosuję różne cuda to i tak woda jak wleci i przyjdzie mróz to przyłapuje.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 18 lis 2021, 18:05
przez rafał88
Haaa , po znalezieniu Torque pro za friko jest odczyt wszystkiego praktycznie ;p Nawet Afr i inne cuda.
Polecam. Afr wydaje sje byc okej, przy depnieciu ok 15:1.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 9 gru 2021, 18:16
przez rafał88
Furd uleczony , rurieczka wymieniona i dymienie znikło pdczas przyspieszania. Jednak na trasie do PL nooo dawalo juz tak czadu ,ze głowa mała... A sama rura mokra ,ze olej się zaczął odkladac na innych elementach silnika ... :|
Rurka z firmy Topran, chyba tak sie to pisze, oryginalu niema <oczy> A z zamiennika tylko to reki albo febi za ponad 200zl ... Porąbało z cena za kawaleczek sylykonwej rurieczki...Bylem również w mtuning ale nic takie zblizenego też nie mieli, sa dwie srednice i dodatkowo musialaby byc lekko wygieta... Narazie topran dziala i ford hula az milo, w sumie caly czas hula no ale ustereczka byla ;p

Jeszcze dokupilem ładowarke Ctek mxs 7 ,aku dostał w BE swoje , odczyt po obd i najnizsze zarejestowane ladowanie to 13.8V a tak ciagle ok 14.9-15.3V, no a ładowarka z lydla sie wysrała po 3 godzinach... Chytry 2 x traci... A druga sprawa ta ladowarka sie nadaje do aku moze maks 40ah... I to bedzie go ladowala tydzien...

No i tez wygralem zestaw srodkow z firmy Forte, plukaneczke do silnika, cos do dpf i cos do wtrysków <jupi>

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 9 gru 2021, 19:18
przez gt10r5
Pro tipa Ci sprzedam co do programu torque: najlepiej jak pidów masz jak najmniej na ekranie. Odświeżanie parametrów będzie zdecydowanie szybsze ;)