Toyota Celica T230 1ZZ-FE '03 1,8 VVTi
rubyd96321 napisał(a):Dziwi mnie że tak dobrze zrobiona mazda z piękną V-ką poszła w odstawke na rzecz średniej toyoty z dużo gorszym silnikiem.
Weź po uwagę, że Mazda Reissa też w jego rękach zaczynała jako średnia 323F z przeciętnym silnikiem (KF)
Auto młodsze, mniej nudne z wyglądu. Jak dla mnie zmiana w dobrym kierunku. Pewnie i tak długo nie pozostanie w obecnym wyglądzie, bo Reiss zacznie modzić. Wg mnie zmiana na plus. Powodzenia
Dzieki, potrzeba czasu na wszystko niestety tutaj juz klamoty tanie nie sa, swoja droga obiecuje ze to co zaoszczedze na paliwie wsadze w wizual;)
Co do unfala to wymiana wahaczy tyl +kolo i auto by jezdzilo. Nie ukrywam ze srodek mazdy zaczal mnie nudzic w sumie 5lat tak samo tylko obudowa inna. Wykorzystalem sytuacje, rozebralem i jest jak jest, mi sie podoba nie zaluje. Mysle ze bedzie fajnie.
Tutaj wsadzic komresor to chwila moment wszystko pasi, wiec mocy przybywaj ale najpierw chce ogarnac bude na tip top pod moje gusta na pierwszy strzal idzie zawias auto musi lezec jak su ka przy nodze swego pana:D
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Co do unfala to wymiana wahaczy tyl +kolo i auto by jezdzilo. Nie ukrywam ze srodek mazdy zaczal mnie nudzic w sumie 5lat tak samo tylko obudowa inna. Wykorzystalem sytuacje, rozebralem i jest jak jest, mi sie podoba nie zaluje. Mysle ze bedzie fajnie.
Tutaj wsadzic komresor to chwila moment wszystko pasi, wiec mocy przybywaj ale najpierw chce ogarnac bude na tip top pod moje gusta na pierwszy strzal idzie zawias auto musi lezec jak su ka przy nodze swego pana:D
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
loocas trochę sie mylisz bo Wojtek kupil gotowy projekt po Mariuszu . Przykasowal , kupil nowa budę i przelozyl graty z czerwonej. Nie robił projektu od nowa. Tu Go czeka duzo roboty i duzo kasy do wydania tym bardziej ze do toyoty ciężko o graty , pozdro
-
Pyton162
Bardzo fajne auto, nowoczesny środek i japońska sportowa dusza im rzadsze graty, tym bardziej JDM. Mógłby kupić Mazdę 3 i jeździć jak przeciętny zjadacz chleba, ale wybrał skrzydło z subaru i nietuzinkowy wizerunek. Jak dla mnie zmiana na +. Wojtek ma takie podejście jak ja do samochodu- ma cieszyć i bawić, a zabawa nie zawsze dobrze się kończy
Coco Jumbo i do przodu...
mlody1921 napisał(a):323 BA chyba jechała dużo lepiej niż celica i chyba silniki są nie bardzo rozwojowe ? a rzeźbić tam 3sgte niema sensu
Jechała lepiej pewnie;) ale to nie o to chodzi.
Pyton162 napisał(a):loocas trochę sie mylisz bo Wojtek kupil gotowy projekt po Mariuszu . Przykasowal , kupil nowa budę i przelozyl graty z czerwonej. Nie robił projektu od nowa. Tu Go czeka duzo roboty i duzo kasy do wydania tym bardziej ze do toyoty ciężko o graty , pozdro
Pyton, widze meczy Cie ten temat;) Powiem tylko tak; uwierz ze kupić bude i przełożyć wszystko to nie tak jak przewiduje Twój tok myślenia. Przekładka też kosztuje nie małe pieniądze a ja staram sie nie oszczędzać na klamotach i nie mówie tutaj o robociznach bo wszystko robiłem sam lub z pomocą kumpli itp. Drugi przykład "Pestka" projekt niby nic ale nie powiedziałbyś ze w to auto wsadziłem przeszło 10tyś. Dla mnie temat morze ale nie musisz zaglądać mi do portfela (jakby powiedział mój pracodawca;p)
kamilwlkp napisał(a):Bardzo fajne auto, nowoczesny środek i japońska sportowa dusza im rzadsze graty, tym bardziej JDM. Mógłby kupić Mazdę 3 i jeździć jak przeciętny zjadacz chleba, ale wybrał skrzydło z subaru i nietuzinkowy wizerunek. Jak dla mnie zmiana na +. Wojtek ma takie podejście jak ja do samochodu- ma cieszyć i bawić, a zabawa nie zawsze dobrze się kończy
coś nas łączy
Dawidoski napisał(a):Bardzo fajne auto szkoda, że nie w wersji 192km.
Dobry przeskok z Mazdy
szkoda szkoda, ale ciężko u nas wyrwać taką w mechanicznie dobrym stanie, tą udało sie kupić z korzyścią finansową dla mnie dlatego nie mogłem sobie odmówić mimo kosmetycznych poprawek ogólnie igła;)
Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
Dziwne podejście troche,czy każde kolejne auto ''musi'' być szybsze od poprzedniego/ To jajuż bym musiał jeżdzić Koenigseggiem
Ważne że rocznikowo i generacyjnie progres jest.Co do wersji 192km uważam że nie wara zachodu.Różnica w cenie przy zadbanej sztuce(pow 20tyś) wystarczy na turbo i będzie to lepiej jechało bez sraczki o padające głowice
Ważne że rocznikowo i generacyjnie progres jest.Co do wersji 192km uważam że nie wara zachodu.Różnica w cenie przy zadbanej sztuce(pow 20tyś) wystarczy na turbo i będzie to lepiej jechało bez sraczki o padające głowice
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Widziałem na żywo i powiem tyle.
Egzemplarz zadbany w dobrym stanie. Jest to młodsze auto, bardziej odporne na korozję – bo niestety 323F BA ciężko już znaleźć w bdb stanie blacharskim. Celica 7gen wygląda lansiarsko, sam swego czasu na ten model chorowałem. Ale silniki spowodowały, że odpuściłem ten model bo nierozwojowe to, a wersja 192KM nie dość że podatna na awarie a sporo droższa w zakupie od tej podstawowej. O plusach i minusach decyduje przeznaczenie . Dla jednego liczy się jedno dla innego drugie
Mi ten spojler TRD pasuje, tylko brak "gleby" , sensownego koła i kiepskie ujęcie na zdjęciu psują efekt. Ale ponoć plany wizualne są grube i wtedy będzie fest.
Wg mnie na 6gen skończyła się prawdziwa Celica. Tak samo jak w przypadku Mazdy RX-8 która zastąpiła RX-7. Lansiarski wygląd i na tym praktycznie koniec,
Egzemplarz zadbany w dobrym stanie. Jest to młodsze auto, bardziej odporne na korozję – bo niestety 323F BA ciężko już znaleźć w bdb stanie blacharskim. Celica 7gen wygląda lansiarsko, sam swego czasu na ten model chorowałem. Ale silniki spowodowały, że odpuściłem ten model bo nierozwojowe to, a wersja 192KM nie dość że podatna na awarie a sporo droższa w zakupie od tej podstawowej. O plusach i minusach decyduje przeznaczenie . Dla jednego liczy się jedno dla innego drugie
Mi ten spojler TRD pasuje, tylko brak "gleby" , sensownego koła i kiepskie ujęcie na zdjęciu psują efekt. Ale ponoć plany wizualne są grube i wtedy będzie fest.
Wg mnie na 6gen skończyła się prawdziwa Celica. Tak samo jak w przypadku Mazdy RX-8 która zastąpiła RX-7. Lansiarski wygląd i na tym praktycznie koniec,
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Pyton162 napisał(a):loocas trochę sie mylisz bo Wojtek kupil gotowy projekt po Mariuszu . Przykasowal , kupil nowa budę i przelozyl graty z czerwonej. Nie robił projektu od nowa.
Czyli jak większość posiadaczy KL-ZE, którzy kupili silnik od xXx i włożyli do swojej budy Nie mniej wkład pracy był i należy to imho docenić.
MariuS napisał(a):Wg mnie na 6gen skończyła się prawdziwa Celica.
A to też prawda. Chociaż VI gen to tylko w wersji GT lub GT4 (ale to już marzenie). Duch rajdowy jednak pozostał w V gen.
a mi się w celice podoba najbardziej deska rozdzielcza glyba bedzie bedzie ogień z ważne żeby się nie psuło i cieszyło właściciela
Ja nie miałem w życiu żadnej przygody z toyotą. Jeśli wpadnie gleba i dobry felunek bedzie naprawdę dobrze
Gratulacje Wojtek i mam nadzieję ze bede mial okazje obczaic to na żywo w jak najkrótszym czasie
Zyczę bezawaryjnosci i radości z jazdy
Reiss napisał(a): idzie zawias auto musi lezec jak su ka przy nodze swego pana:D
Gratulacje Wojtek i mam nadzieję ze bede mial okazje obczaic to na żywo w jak najkrótszym czasie
Zyczę bezawaryjnosci i radości z jazdy
Nightfallówna
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Technix jest tani ale... ale jak na nim sie jezdzi bo nie mam porownania. Zastanawialem sie na d2 racing + xxr527 17' czarny polysk lub miedziany, brudny zloty jak to nazwac hehe
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
nie przekonują mnie Axe, podoba mi sie wklęsła felga na XXR choruje od dłuższego czasu i... przychodzi co do czego to nie wiem na co postawić
Jarek_ZE mogłby coś powiedzieć ostatnio w 323f trafił w moje gusta:P ale tu niebieskie Volk`i nie pasują.
Hehe ten peugeot to ulubieniec BO_LA
tylko pytanie czy jest mega sztywno czy jest znośnie tylko tak amorek pracuje piłeczkowo:P
d2 ma regulacje twardości swoja drogą o komfort nie chodzi
Jarek_ZE mogłby coś powiedzieć ostatnio w 323f trafił w moje gusta:P ale tu niebieskie Volk`i nie pasują.
Hehe ten peugeot to ulubieniec BO_LA
tylko pytanie czy jest mega sztywno czy jest znośnie tylko tak amorek pracuje piłeczkowo:P
d2 ma regulacje twardości swoja drogą o komfort nie chodzi
Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: zadra i 2 gości