W wydaniu AR 147 powinno być odwrotnie

serce krzyczy PB+LPG, a rozum podpowiada JTD.
TS-ki są fajne, ale mają jeden problem, są bardzo delikatne. Jak nie masz pewności jak często i jaki olej poprzednik zalewał może być problem. Połykanie oleju w zastraszającym tempie, jak w Z5 u mazdy

A przekręcenie panewki to też nie jest niestety rzadkość.
JTD mają opinię, a ona się sprawdza, pancernych silników. Dwumas wiadomo ma swój przebieg i czasem trzeba go zmienić, reszta naprawdę wytrzymała. Zabić go może tylko ogromny przebieg.
U mnie taki silnik zagościł właśnie z tego względu, a drugi powód, łatwość na modyfikacje
Aha i jak będziesz szukał polecam polift(lepsza blacha, jak nie bita to nie ma rdzy, sporo poprawiona elektronika)
Neonixos666 napisał(a):mam nadzieję że będzie tak śliczna jak Twoja
Dzięki

Co jakiś czas coś się dzieje, choć powoli pomysły mi się kończą

W planach na wiosnę większe turbo, kolejny soft, no i jak nic nie wymyślę w przyszłym roku sprzedam
