Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03

Postprzez yiabol » 15 wrz 2009, 16:26

Pyton162 napisał(a):ja moge tylko dodać ze na ostatniej krece w zg toyka pogoniła audi tt 1.8 turbo i nissana nsx 200 turbo


Jaka moc tego TT? Bo były 3 warianty :D
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Pyton162 » 15 wrz 2009, 16:44

180km
Pyton162
 

Postprzez brii » 15 wrz 2009, 16:57

W podtemacie:
Toyota Corolla E-12 TS 1.8 VVTL-i 192KM

<czytaj>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez yiabol » 15 wrz 2009, 17:05

a to spoko 180 tkę też objeżdżam :)
225 jest już problem :)

brii wiem że trollolla ma 192 kuce :p
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Udesky » 15 wrz 2009, 18:27

yiabol napisał(a):Jaka moc tego TT? Bo były 3 warianty

a nie 4? 150, 180, 210 (czy ta tylko w S3?), 225.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez yiabol » 15 wrz 2009, 20:09

Dokładnie. 210 w S3 (przedlift do 99-00)
Później 225 (do 03)
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Troll Bagienny » 15 wrz 2009, 21:34

Gibsong napisał(a):jedna TSka zrobiła 16,16 i 16,24 ET

To musiała być zdrowo zajechana... moje K8 robiło 16.282 :) A ta TT to podobno (tak mówił Pyton) zrobiła taki falstart, że była o długość przede mną zanim zdążyłem ruszyć <lol> Udało mi się ją przegonić w 3/4 toru, a i tak dostała dosyć mocno ;)

W aucie pojawiła się jedna nowość, tzn. zamontowałem czujniki parkowania :) Są czarne błyszczące, więc mało widoczne co mnie cieszy, a wyświetlacz wylądował na lusterku wstecznym. Jak będę miał chwilę to zrobię jakieś zdjęcia i wrzucę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Gib » 15 wrz 2009, 22:30

było 6
150, 163, 180, 190, 225, 240.

Troll dla K8 podajesz czas z borska gdzie były jakieś jazdy z lotnym startem?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Troll Bagienny » 16 wrz 2009, 01:30

Troll dla K8 podajesz czas z borska gdzie były jakieś jazdy z lotnym startem?

Był taki przypadek chyba jedynie z Winetou, który podobno wystartował kilka cm przed linią startu. Nie wiem jak było, nic takiego nie widziałem. Ja startowałem normalnie, z takiego ustawienia jakie nakazywały maszyny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Artiks » 16 wrz 2009, 08:32

Troll Bagienny napisał(a):W aucie pojawiła się jedna nowość, tzn. zamontowałem czujniki parkowania Są czarne błyszczące, więc mało widoczne co mnie cieszy, a wyświetlacz wylądował na lusterku wstecznym.
Ooo idealnie, to będziesz miał robotę jak wrócisz do DW, bo za cholerę nie umiem cofnąć tym karawanem <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez yiabol » 16 wrz 2009, 18:36

Gibsong napisał(a):było 6
150, 163, 180, 190, 225, 240.

Troll dla K8 podajesz czas z borska gdzie były jakieś jazdy z lotnym startem?


a skąd wziąłeś te 163 , 190 to ja nie wiem...
w I gen TT nie było takich mocy
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Udesky » 16 wrz 2009, 18:40

yiabol napisał(a):163

Tyle to miała Ibiza Cupra 1.9 TDI (BPX). Ale o 1.8T nie słyszałem, chyba, że w następnych wersjach. 1.8 TFSI ma chyba 160KM, a 2.0 TFSI 200KM.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 16 wrz 2009, 19:22

o 240 się nikt nie kłóci?
proszę bardzo wynika że w 2005 troszeczkę wzmocnili:
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=132407
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=132330

w ogóle w przyrodzie występowały jeszcze 150 KM z ciut większym momentem 220 Nm zamiast 210 np. w Polo GTI 1.8T, a także wersja 156 KM z Ibizy Cupry 1.8 20VT, o 210 KM we wczesnych S3 już ktoś wspomniał.

Ibiza cupra TDI ma 160 KM.

1.8 TFSI to zupełnie inna bajka – 4V wtrysk bezpośredni i blok 1798 a nie 1781.

A najgorsze jest to że człowiek tłumaczy linkuje produkuje się, a to wszystko do kosza poleci.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Troll Bagienny » 22 wrz 2009, 22:18

... a wracając do tematu :P

Obiecane zdjęcia czujników (w końcu umyłem auto):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na chwilę obecną jestem z nich bardzo zadowolony, są niewielkie więc mało widoczne, nie wspominając już o wygodzie :) Na widoku nie ma nawet najmniejszego kabla (prócz widocznego na zdjęciu fragmentu, którego po prostu nie było jak schować), wszystko jest przyczepione do blachy pod wykładziną, więc nawet po odsłonięciu koła zapasowego nie widać niczego niepotrzebnego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Troll Bagienny » 4 mar 2010, 14:43

Sezon zimowy powoli się kończy, ale korzystając z sesji zdjęciowej zrobionej przez Artiksa i Andreassa, załapałem się na kilka zdjęć.
Udało mi się dostać oryginalne felgi Toyota 15" i kupiłem opony Yokohama W. Drive. Jak to mój znajomy stwierdził... teraz to już jest 100% emeryt style :D

Na wiosnę szykuje się kilka modyfikacji, ale o tym napiszę, jak już będę się do nich zabierał :) 28 lutego minął równy rok, od kiedy rolka jest w moich rękach i muszę napisać, że nie mógłbym być bardziej szczęśliwy z zakupu. Przez rok auto nie miało nawet najmniejszej awarii, wymieniam tylko olej (którego nigdy nie dolewałem, bo nie bierze nawet mililitra), leję paliwo i jeżdżę, a średnie spalanie w trybie mieszanym nawet przy ostrzejszej jeździe nie przekracza 10 litrów :)

Oto zimowa i niestety dosyć brudna wersja Trololli :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Blade » 4 mar 2010, 16:17

Co ty wiesz o brudzie <lol> ;)

Ostatnie zdjęcie bomba <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez ravo » 9 mar 2010, 22:39

fajnie to autko brzmi ;)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Dziewczopol » 4 maja 2010, 14:13

Od jakiej wartości obrotów zaczyna ten TS przyspieszać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Troll Bagienny » 4 maja 2010, 14:59

"Lift" jest dokładnie przy 6200rpm (niestety trochę za późno), więc to jest ten moment w którym pojawia się dodatkowa moc. Tak to u mnie wygląda (niestety film nagrywany z dodatkowym obciążeniem na siedzeniach i w bagażniku):

http://www.youtube.com/watch?v=RgVhh2XTfl0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Dziewczopol » 4 maja 2010, 15:53

Jeździłem CTS i właśnie było tak samo, też uważam że za późno bo jak się redukuje bieg to spada do 6000 i jest duża strata czasu podczas przyspieszania:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Weelkoo i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy