BMW E90 318i N46 2.0 '06 (wszystkie zmiany str. 1)
Hello, tak się składa, że posiadam na sprzedaż marker do ringów. Według mnie wygląda to zaje***** na samochodzie
Patrz na aukcji zdjęcia
http://allegro.pl/ringi-led-bmw-320-325 ... 92972.html

Patrz na aukcji zdjęcia

Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
kolego bez urazy, ale dla mnie led markery to bezczeszczenie pięknego światła oryginalnych ringów, pięknie kontrastującego z xenonem. poza tym na forum bmw zostałbym wydziedziczony przez całą społeczność, jakbym je założył
thx anyway
diody do rejestracji mógłbym kupić jednak
ale nie teraz, brak kasy 
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Mam pytanie co do filtrów powietrza. Poczytałem sobie parę stron i znalazłem 3 ciekawe rozwiązania:
1. Zestaw dolotowy Simoty:
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-simota ... 35447.html
2. K&N plug&play:
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=e-2021
3. Większy filtr K&N

Generalnie z tego co piszą użytkownicy, lepsze efekty są przy ściągniętej dolnej obudowie (mówiąc o K&Nach).
Zainwestować w Simotę, czy w jakiś K&N i po prostu ściągnąć dolną obudowę? Mógłbym jakąś dodatkową rurkę z zimnym powietrzem doprowadzić... Można też zostawić całą puchę i wsadzić K&N'a, którego wymieniłem w pkt 2.
Linki do tematów:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=462495
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 677&page=2
Jak myślicie?
1. Zestaw dolotowy Simoty:

2. K&N plug&play:
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=e-2021
3. Większy filtr K&N

Generalnie z tego co piszą użytkownicy, lepsze efekty są przy ściągniętej dolnej obudowie (mówiąc o K&Nach).
Zainwestować w Simotę, czy w jakiś K&N i po prostu ściągnąć dolną obudowę? Mógłbym jakąś dodatkową rurkę z zimnym powietrzem doprowadzić... Można też zostawić całą puchę i wsadzić K&N'a, którego wymieniłem w pkt 2.
Linki do tematów:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=462495
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 677&page=2
Jak myślicie?
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Stwierdziłem, że muszę poprawić obklejnie lamp tylnych 
Zaczynamy od demontażu lamp. W tym celu należy wyciągnąć tapicerkę trzymającą się na plastikowych kołkach (podwadzamy je śrubokrętem). Zdejmujemy tapicerkę i tym sposobem dostajemy się do lamp trzymających się na 1 śrubie. Odkręcamy, wypinamy wtyczki i możemy zacząć działać.

Radziłem sobie przy pomocy folii Oracal, suszarki, linijki, nożyczek, noża, flamastra i karteczek samoprzylepnych oraz taśmy
W pierwszej kolejności równo przyklejamy folię przy pomocy taśmy

Odwracamy lampę na drugą stronę i odrysowujemy kształt zostawiając przy tym odpowiedni zapas

Następnie musimy wyciąć dokładny kształt paseczka, który pozostanie biały (w tym celu używałem karteczek samoprzylepnych – wystarczą 2)

Teraz bierzemy trzecią karteczkę i przyklejamy ją równolegle do kształtu lampy. Później bierzemy jakiś cienkopis i odrysowujemy bok naszego przyszłego białego światła STOP

Czas na drugą stronę. Robimy podobnie, jednak jedna z karteczek posłuży za ekierkę. Karteczkę nr 3 przystawiamy tak, aby była równoległa do krawędzi. Następnie karteczkę nr 4 wykorzystujemy jako linijkę pozwalającą na utrzymanie tego samego kąta karteczki nr 3


Mamy już krawędzie boczne.

Teraz zaznaczamy podstawę


Możemy użyć taśmy aby nasza konstrukcja się nie rozpadła

Mamy teraz możliwość równego przyklejenia naszego szablonu

Musimy zaznaczyć odległość po to, by nie było później problemów z odmierzaniem na folii, ponieważ naturalnie zasłoni nam ona nasze „wytyczne” na lampie

Przechodzimy do działań właściwych na samej folii, wykorzystując przy tym nasze pomocne karteczki

Wycinamy przy pomocy nożyka i linijki na twardej powierzchni

Rozpoczynamy najtrudniejszy etap, czyli oklejanie. Najlepiej folię podgrzewać suszarką. Zaczynamy od węższej strony (oczywiście stopniowo odklejamy podkład folii, a nie cały od razu) i ruchami góra dół rozprowadzamy folię w kierunku szerszej strony. Zanim zaczniemy obklejać, można przykleić folię na dole taśmą i prawidłowo ustawić. Zapobiegnie to krzywemu przyklejeniu na samym początku.

No i efekt końcowy

Szablonik pochodzący z folii do lampy pierwszej, wykorzystujemy do obklejenia drugiej. W tym celu odwracamy go, przyklejamy taśmą do folii i zaczynamy odrysowywać.

Największą krawędź w obu przypadkach dobrze jest wyciąć nożem posługując się linijką. Dwie mniejsze można dociąć nożyczkami.



Zaczynamy ostatni etap, czyli obklejanie (analogicznie do pierwszej lampy)

Efekt końcowy

Czas pracy około 4H. Na pewno byłoby mniej ale czasami trzeba było pomyśleć
Montujemy lampy i cieszymy się nowym wyglądem. W rzeczywistości lampy wyglądają naprawdę dobrze. Wiadomo, żeby to idealnie obkleić, trzeba dużo wprawy. To nie jest niestety obklejanie listew folią 3M.



Zaczynamy od demontażu lamp. W tym celu należy wyciągnąć tapicerkę trzymającą się na plastikowych kołkach (podwadzamy je śrubokrętem). Zdejmujemy tapicerkę i tym sposobem dostajemy się do lamp trzymających się na 1 śrubie. Odkręcamy, wypinamy wtyczki i możemy zacząć działać.

Radziłem sobie przy pomocy folii Oracal, suszarki, linijki, nożyczek, noża, flamastra i karteczek samoprzylepnych oraz taśmy
W pierwszej kolejności równo przyklejamy folię przy pomocy taśmy

Odwracamy lampę na drugą stronę i odrysowujemy kształt zostawiając przy tym odpowiedni zapas

Następnie musimy wyciąć dokładny kształt paseczka, który pozostanie biały (w tym celu używałem karteczek samoprzylepnych – wystarczą 2)

Teraz bierzemy trzecią karteczkę i przyklejamy ją równolegle do kształtu lampy. Później bierzemy jakiś cienkopis i odrysowujemy bok naszego przyszłego białego światła STOP

Czas na drugą stronę. Robimy podobnie, jednak jedna z karteczek posłuży za ekierkę. Karteczkę nr 3 przystawiamy tak, aby była równoległa do krawędzi. Następnie karteczkę nr 4 wykorzystujemy jako linijkę pozwalającą na utrzymanie tego samego kąta karteczki nr 3


Mamy już krawędzie boczne.

Teraz zaznaczamy podstawę


Możemy użyć taśmy aby nasza konstrukcja się nie rozpadła

Mamy teraz możliwość równego przyklejenia naszego szablonu

Musimy zaznaczyć odległość po to, by nie było później problemów z odmierzaniem na folii, ponieważ naturalnie zasłoni nam ona nasze „wytyczne” na lampie

Przechodzimy do działań właściwych na samej folii, wykorzystując przy tym nasze pomocne karteczki

Wycinamy przy pomocy nożyka i linijki na twardej powierzchni

Rozpoczynamy najtrudniejszy etap, czyli oklejanie. Najlepiej folię podgrzewać suszarką. Zaczynamy od węższej strony (oczywiście stopniowo odklejamy podkład folii, a nie cały od razu) i ruchami góra dół rozprowadzamy folię w kierunku szerszej strony. Zanim zaczniemy obklejać, można przykleić folię na dole taśmą i prawidłowo ustawić. Zapobiegnie to krzywemu przyklejeniu na samym początku.

No i efekt końcowy

Szablonik pochodzący z folii do lampy pierwszej, wykorzystujemy do obklejenia drugiej. W tym celu odwracamy go, przyklejamy taśmą do folii i zaczynamy odrysowywać.

Największą krawędź w obu przypadkach dobrze jest wyciąć nożem posługując się linijką. Dwie mniejsze można dociąć nożyczkami.



Zaczynamy ostatni etap, czyli obklejanie (analogicznie do pierwszej lampy)

Efekt końcowy

Czas pracy około 4H. Na pewno byłoby mniej ale czasami trzeba było pomyśleć
Montujemy lampy i cieszymy się nowym wyglądem. W rzeczywistości lampy wyglądają naprawdę dobrze. Wiadomo, żeby to idealnie obkleić, trzeba dużo wprawy. To nie jest niestety obklejanie listew folią 3M.



- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Bardzo dziękuję 
Teraz jestem w trakcie zakupienia jakiegoś filtra powietrza typu K&N, następnie kupuję karbonowe splittery
:
http://www.ebay.com/itm/BMW-CARBON-FRON ... 33603603a2
Teraz jestem w trakcie zakupienia jakiegoś filtra powietrza typu K&N, następnie kupuję karbonowe splittery

http://www.ebay.com/itm/BMW-CARBON-FRON ... 33603603a2
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Jednak najlepszą robotę zrobiłyby tutaj fabryczne dymione lampy ale z tego co wiem są mocno kosztowne 
Właśnie miałem też ciemniejszą i kompletnie nie pasowała :/Radex napisał(a):szczerze? może na żywo nie jest źle ale na zdjęciach tak sobie to wygląda.
folia powinna być chyba ciemniejsza
radzi89 napisał(a):Jednak najlepszą robotę zrobiłyby tutaj fabryczne dymione lampy ale z tego co wiem są mocno kosztowne
Tak, dlatego wolę pobawić się z fabrycznymi, a kasę włożyć w coś innego
s i w y napisał(a):mi tam się te podobają
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości