jeśli zwiększysz ciśnienie na przodzie to bedzie większa nadsterowność.
ja tam widze wrecz przeciwnie wg tabelki.
ale to tez ceizko wyczuc.ja tam do kocna nie wiem czy wieksze czy nizsze cisnienie daje wieksza przyczepnsoc.na pewno temperatura kolo 90 stopni daje najwieksza przyczepnosc.tego jestem pewien.wiec trza robic wszystko by jak najszybciej osiagnac ta temperature opon a potem jej nie rpzekraczac.a z tym ciezka sprawa.
a sory juz dodczytal moj blad.
wiadomo im bardzieju miekki przod tym bardziej przyczpeny przod wiec bardziej nadtesrowny.
ogolnie ja juz walcze z ta podsterownoscia juz dobrych pare miesicey.
z lsity mam juz zrobione.zamiast z przodu 175 mam 205
zamiast standardowych gum z przodu mam sliki
zamiast zalecanego pochylenia kol z przodu 0 mam -1stopien
zamiast zalecanego pochylenia z tylu -2,5 stopnia mam -niecale 2 stopnie
z masa nic nie zrobie.
odnosnie cisnien nie jestem przekonany do tego.
wiele slyszalem ze bardziej przyczepne opony to opony z wysokim cisnieniem rzedu 3-3,5 bara.zrestza ostatnio jak mowie barthez wygral ryki majac 3,2 bara w kolach.
zostaje zmiana sztywnosci zawieszenia oraz stabilizatorow, ale tych nie dostane.