Nissan X-trail 2.2dci 4x4
Przecież to auto jest stworzone po to, aby pływać 
			
			

- Od: 16 paź 2009, 21:04
 - Posty: 1844
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL 
rozumiem, że rzeka wcześniej przetestowana na głębokość  
  ja tam bym się bał 
			
			
Rzeczka ( Wiar) znana i wielokrotnie przejeżdżana tym brodem. Tym razem jednak po roztopach "troszkę przybrała. 
Głębokość brodzenia Xa to 50cm. Z filmu i pomiarów na samochodzie wynika że było tam około 80cm. Wlot powietrza mam wysoko (duzo wyżej niż w hrvce), gorzej mógł to znieść alternator... ale starałem się jechać z falą.
Co do uszczelek – nic nie przeciekło, nie pojawiła się też woda pod wykładziną – specjalnie sprawdzałem. Jak by jechać dłużej, tak ze 100m to pewnie mogło by coś przecieknąć
 
o jeepa? spokojnie dał być radę z głębszą wodą, o ile masz sprawny peryskop
			
			
		Głębokość brodzenia Xa to 50cm. Z filmu i pomiarów na samochodzie wynika że było tam około 80cm. Wlot powietrza mam wysoko (duzo wyżej niż w hrvce), gorzej mógł to znieść alternator... ale starałem się jechać z falą.
Co do uszczelek – nic nie przeciekło, nie pojawiła się też woda pod wykładziną – specjalnie sprawdzałem. Jak by jechać dłużej, tak ze 100m to pewnie mogło by coś przecieknąć
Bartek1986 napisał(a):ja tam bym się bał
o jeepa? spokojnie dał być radę z głębszą wodą, o ile masz sprawny peryskop
Ja po prostu przy moim szczęściu bym trafił na jakiś rów i się utopił  
			
			

Bardzo ładnie klekocze !  
			
			
		Jakoś kiedyś ten model Nissana nie przypadał mi do gustu ale teraz zmieniam zdanie. Nawet fajnie sobie radzi w lekkim terenie, jak wygląda sprawa z działaniem napędu? Można cały czas latać na 4x4? 
Widzę że szukałeś Forka, dlaczego wybór padł na Nissana? Myślę aby za jakiś bardziej odległy czas zaopatrzyć się w Forka lub Imprezę ale teraz pełna odbudowa 323 BG B6T
			
			Widzę że szukałeś Forka, dlaczego wybór padł na Nissana? Myślę aby za jakiś bardziej odległy czas zaopatrzyć się w Forka lub Imprezę ale teraz pełna odbudowa 323 BG B6T
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
		powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):Nawet fajnie sobie radzi w lekkim terenie
Wiesz... jestem cieniasem – nie udało mi się go skutecznie zakopać w śniegu tej zimy/wiosny. Jeśli nie jest powyżej 0,5m śniegu to spokojnie przejedzie (na dobrej oponie). Więcej nie próbowałem bo nie było śniegu a do tego to nie przeprawówka
Cukierek napisał(a):jak wygląda sprawa z działaniem napędu?
Dobrze wygląda
Cukierek napisał(a):Można cały czas latać na 4x4?
Można, ale na asfalcie raczej nie wskazane. W trybie auto działa jak każdy inny suv, a na śliskim można mu spiąć na sztywno przód z tyłem 50:50. Jak to nie wystarcza to jest jeszcze elektroszpera – sprawdzałem, działa, na pełnym wykrzyżu z dwoma kołami wiszącymi – pojedzie
Cukierek napisał(a):Widzę że szukałeś Forka, dlaczego wybór padł na Nissana?
Z kilku względów... jednym z nich była przejażdżka... subaru
a tak przy okazji – miałem dziś dzień metaloplastyki... W końcu przygotowałem dystanse do spawania
do liftu 2"

Amortyzatory zmieniasz ?
			
			
		Nieźle się teraz prezentuje 
			
			
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD)  04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
		Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Z jakiego auta to wykombinowałeś??  
			
			


- Od: 16 paź 2009, 21:04
 - Posty: 1844
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości










