Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03
co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".
jako "dupowóz" fajowy – gratuluję zakupu
jako "dupowóz" fajowy – gratuluję zakupu
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
Lukano napisał(a):Waga mojej 1560 kilo;p 185 koni pod maską i 8,2 według katalogu
Troll Bagienny napisał(a):andreass napisał:
moim zdaniem 7,5 – 8 sekund do 100 to realna wartość. Wybacz Troll, ale 6,9 to niecałe pół sekundy więcej od tego co robi mój MPS
Też mi się tak wydaje, wcześniej podawałem dane znalezione przypadkiem na jakimś niemieckim forum, poza tym wskazanie było na Gtechu, więc do 60mph
Troll Bagienny teamt osiagow Corolli TS byl walkowany nie raz na forum.corollaclub.org i z tego co pamietam (nigdy jakos do tego specialnie wagi nie przywiazywalem ale cos tam mi sie obilo o uszy ) to ma prawie ze identyczne osiagi co Celica TS czyli cos kolo 7.2-7.4 (??) Marketingowcy Toyoty zanizenizyli dane katalogowe Corolli co by nie odbierac kilientow o "sportowym" zacieciu drozszej Celice
Papajo napisał(a):co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".
Dokladnie...dobre czasy mozna krecic ale nawet najbardziej ogarniajacym to auto kierowcom nie zawsze sie ta sztuka udaje.
POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
- Od: 11 kwi 2006, 18:25
- Posty: 291
- Skąd: 3miasto/Richmond,VA
- Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20
Papajo napisał(a):co do czasów: tym autem podobno trzeba umieć jezdzić – skrzynia jest zestopniowana wybitnie nie-sportowo i silnik zawsze "wypada" z VVTi – spotkałem się z opiniami że seryjny TS raczej średnio nadaje się na "kreskę".
Troll Bagienny napisał(a):7800 maksymalna moc
A max moment też gdzieś w okolicach 6000-6500rpm (z tego co Troll mówił), a więc de facto zabawa jest tak jak w dieslu, czyli zamyka się w przedziale 2000-2500rpm.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
eeeee kicha – bedzie mi brak tego strzału z tłumika:D:D:D
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Przy 1/4 mili z tym utrzymaniem się w "zakresie działania vvtl-i" jest faktycznie ciężko, bo trzeba zmieniac biegi moment przed odcięciem i bardzo dużo zależy od startu, żeby obroty nie spadły za nisko Natomiast bardzo zdziwiło mnie to, jak auto jedzie od niskich obrotów w ruchu miejskim. Nie ma potrzeby co chwilę zmieniać biegów i nie ma tego uczucia ciężkości, co jest bardzo denerwujące przy np. 1.4vvti
Strzałów niestety nie ma, ale ten silnik na wysokich obrotach, to po prostu poezja
Strzałów niestety nie ma, ale ten silnik na wysokich obrotach, to po prostu poezja
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Przemol napisał(a):bedzie mi brak tego strzału z tłumika
To co teraz ma Troll Bagienny jest [jakie?].
Troll Bagienny napisał(a):ten silnik na wysokich obrotach, to po prostu poezja
Poezja, ale ja miałem wrażenie, że pod maską znajduje się torturowany szlifierką Japończyk.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
No musze przyznać Troll, że ładnie ci jedzie ta Corolka . Nie spodziewałem się że tak łatwo pozamiatasz Mx-6 KL NIdhogg86 i tego CRXa. Uważam że to duża zmiana na plus jeśli chodzi o osiągi, w stosunku do poprzedniej twojej padaki
- Od: 23 cze 2006, 23:53
- Posty: 84
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323F BA 1.5 16V DOHC Z5
Bardzo ładne to Twoje cudeńko. Po ostatnim krótkim strzale kręgosłup bolał mnie trzy dni więc naprawdę daje radę
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
- Od: 14 kwi 2006, 13:20
- Posty: 818
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L
kamilgt napisał(a):Podobno z CRX'em nieznaczna wygrana
Ruszam z włączoną kontrolą trakcji, czyli jak crx ma już 5000rpm to mi esp gasi do 2000rpm W momencie kiedy mi się załącza vvtl-i to crx zostaje zdrooooowo z tyłu. 2 razy z nim jechałem i raz jak się starałem to dostał o 2 długości, a później w drodze powrotnej faktycznie dostał niewiele bo po starcie pod koniec 1 biegu był o długość z przodu
Będzie sucho to się wszystko okaże. To były moje pierwsze wyścigi tym autem, więc muszę się jeszcze sporo nauczyć
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
xXx napisał(a):Kontrolę trakcji niezależnie od warunków pozostaw prawej nodze...
Tak się z pewnością niedługo stanie, ale
Troll Bagienny napisał(a):To były moje pierwsze wyścigi tym autem, więc muszę się jeszcze sporo nauczyć
I nie chciałem dobijać zimówek
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Bardzo ładna Toyotka gratuluję i niech się dobrze sprawuje
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Mhm to teraz jadąc na zlot będę tańczyć w samochodzie przed Toyotą
damyyyyy radę – bardzo fajne autko
damyyyyy radę – bardzo fajne autko
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości