Mazda CX-5 KE PE-VPS 2012 Sky Passion 2.0 Manual White Pearl

CX-3 (DK) / CX-5 (KE) / CX-7 (ER) / CX-9 (TB) / Tribute (CZ/CU) / BT-50 / B

Postprzez kris_zabrze » 7 gru 2013, 18:56

Piękna sztuka, taka jak nam się marzy za pare ( naście ) lat :P podziwiam za wytrwałość przy zabezpieczaniu lakieru, który był chyba najbardziej trafnym wyborem – razem z niebieskim. Nie wiem czy znalazłbym tyle czasu żeby tak dopieszczać samochód
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 20:14
Posty: 52
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0

Postprzez Blixten » 22 gru 2013, 11:30

Cześć Piotrze,
Czy dobrze rozumiem – mimo, że nic się nie działo sami wymienili kamerę cofania ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2013, 11:28
Posty: 126 (10/7)
Auto: CX-5 Passion 2.0 G AT

Postprzez piotrriv » 22 gru 2013, 22:38

Dokładnie. Trzeba przyznać, że oprócz lepszego zapewne uszczelnienia, po jej wymianie widzę zderzak a nie jak wcześniej tylko czerwoną linię. Łatwiej się parkuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Matins » 27 sty 2014, 10:24

Dzięki za ten wątek, teraz już jestem pewien że Mazdy nie kupię.
Samochód za ponad 130k zł a na starcie najlepiej włożyć tydzień czasu i 10k na konserwację. dżizas
Początkujący
 
Od: 29 gru 2013, 17:16
Posty: 7 (0/1)

Postprzez piotrriv » 27 sty 2014, 12:38

Normalny jesteś ? Czytaj ze zrozumieniem !
To, że ja włożyłem, nie oznacza, że coś jest nie tak. Każdy producent stara się włożyć jak najmniej w produkt. Takie czasy. To chyba dociera ?
To, że sprzedawca ci mówi, że wszystko jest cacy, nie oznacza, że jest prawda ? Wiec teraz idź i kup co tam uważasz i nie płacz potem, że cię oszukali.

Kurna, admini – przy rejestracji dajcie znaczek do odhaczenia, że trzeba mieć ukończone 18 lat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Danmazda » 8 mar 2014, 23:02

Bardzo ładna Madzia :) nawet w tej bieli. <spoko>
a kolega wyżej niech kupi mercedesa za 240 tys. zł. i zobaczy co będzie się działo :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez piotrriv » 9 mar 2014, 16:58

Dokładnie !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez haker » 13 kwi 2014, 17:46

A ja mam pytanie dotyczące tych usprawnień gwarancyjnych. Czy usunięcia efektu drżącej maski i lusterek dokonali sami czy na wyraźną Twoją prośbę? Rozumiem że nie odpłatnie? Sam posiadam M6 GJ i przy większych prędkośćiach naprawdę jest to irytujące. Będę chyba musiał zwrócić na to uwagę przy najbliższym przeglądzie.
haker
 

Postprzez piotrriv » 14 kwi 2014, 06:31

Na moją prośbę i nieodpłatnie. Po dopytaniu, okazało się że problem jest znany MP i są rozwiązania. Nie jest to liczone jako akcja serwisowa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Tigro » 8 maja 2014, 21:53

Witam
Na wstępie gratuluję pięknego auta.
Ponieważ w sierpniu przyjedzie do mnie także biała cx5 interesują mnie szczególnie twoje uwagi dot. utrzymania powłoki lakierniczej. Trochę naczytałem się na tym i zagranicznych forach o miękkim lakierze i sposobach jego zabezpieczenia. I na poważnie zastanawiam się nad powłoką ceramic pro na całym aucie.
Dowiadywałem się już o ceny i obecnie jest to już bardziej przystępne, bo w Krakowie powiedzieli mi 2000 za całe auto. Co poważnie rozważam.
Napisz proszę jak oceniasz tę powłokę na swojej masce i czy teraz z perspektywy czasu zrobilbyś to na całości czy sam przód w zupełności wystarcza.
Pozdrawiam Tomek
Początkujący
 
Od: 4 maja 2014, 20:07
Posty: 13
Skąd: Okolice Katowic

Postprzez Kriszo » 9 maja 2014, 20:43

Witaj Piotrze
Gratuluje pięknego auta.Ja jeszcze na swoje muszę poczekać już tylko ostatnie 2 tygodnie i odbieram pod koniec maja w salonie w Gdyni.

Dałbyś namiary na firmę gdzie robiłeś ochronne lakieru.
Jak sprawują się opony yokohama w zimie.Nie są za głośne ??
Ja zastanawiam się nad MICHELIN Latitude .

Pozdrawiam Krzysztof
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2014, 20:36
Posty: 68 (1/1)
Auto: Mazda CX-5.SkyPASSION.2.0 benzyna.160 PS,AWD.Skrzynia AT.2015r.

Postprzez piotrriv » 11 maja 2014, 20:07

Tigro – Ceramic Pro jest naprawdę godny polecenia. Jeśli możesz, zrób jeszcze dach – mam odprysk nad szybą. Generalnie tam gdzie leży Ceramic, nie ma problemów. Może to kwestia ilości warstw. Mam pięć bodajże i jest ok. Rosjanie podobno na dzień dobry biorą dziesięć :).

Kriszo – namiar jest i był podany. Co do opon, Yokohamy są ok. ale nie jestem w temacie wiarygodny, bo nie próbowąłem innych. Po zmianie z letnich na zimowe słychać je, ale natarczywe nie są. Musiałbym być Stigiem, jeżdżacym wszystkim na rynku, by móc to uczciwie ocenić. Generalnie wciaż się nią cieszymy i wierz mi – to są szczegóły ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Tigro » 22 maja 2014, 20:18

Dzięki za info.
No ja właśnie zastanawiam się na całością powłoki. Ale boje się tylko jednego. Co w przypadku jakiejś drobnej stłuczki albo wgniecenia. Zakładam, że wtedy trzeba Ceramic zeszlifować do zera przed naprawą danego elementu.
I tu zaczynają się moje obawy czy serwis lakierniczy będzię widział jak sie do tego tematu zabrać i czy nie scharatają więcej niż trzeba ;)
A moje obawy są raczej zasadne bo u mnie to już tradycja że jak odbieram nowe auto to w przeciągu miesiąca mam jakiś chrzest uliczny ;)
Przy pierwszym nowym aucie po 2 tygodniach babka walnęła mi zderzak na parkingu a przy drugim zajęło to miesiąc i gość cofnął mi w drzwi <glupek2>
Więc już uodporniony szykuję się że i z Mazdą będą przygody ;)
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 4 maja 2014, 20:07
Posty: 13
Skąd: Okolice Katowic

Postprzez piotrriv » 24 maja 2014, 10:19

Procedura w przypadku stłuczki jest standardowa. Jedyny problem jest z zeszlifowaniem Ceramica. Rozmawiałem z lakiernikiem, który opowiadał o nakładaniu lakieru na porysowany zderzak, na który wcześniej został nałozony podobny środek – Quartz. Ale klął... Mówił, że nie mógł tego zeszlifować :). Oczywiście dał radę. Potem trzeba na nowy lakier nałożyć powłokę, jeśli ma to mieć sens.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez mlodyMazda » 11 cze 2014, 17:31

Zawsze chcialem miec Cx-7 lecz jako jedyne auto jest dosc drogie w utrzymaniu,lecz jak bede potrzebowal wiekszego auta to chyba bedzie Cx-5 lub 6GJ ,jakie masz teraz srednie spalanie?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 23:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez piotrriv » 27 cze 2014, 16:05

No ja Cię proszę, jeżeli CX nie radzi sobie w terenie. Może jeździmy dwoma różnymi wozami ?! Paczaj !

https://www.youtube.com/watch?v=S0_uFKYsAmI

Jest mnóstwo testów w których wszyscy zachwalają napęd. Nawet gdzieś znalazłem porównanie do nowej RAV-ki i Mazda wygrała.

Na początku piszesz, że: Jesli szukacie, auta w ktorym nie chcecie sie rzucac w oczy, to Mazda jest jak wypisz wymaluj.

Za chwilę: Dawno temu mialem juz ochote pojezdzic tym autem, gdyz niesamowicie mi sie podoba. W bieli, ciemnymi szybami, i czarnymi wstawkami.

Wizualnie nie przejdziesz obok obojętnie i to akurat przyznają nawet sceptycy.

Nie rozumiem też stwierdzenia, że mazda ma jedynie 175 kucy pod maską. To potężna moc ! Jeżeli nie nazywasz się Adam Kornacki, któremu ciągle brak mocy i który zajeżdża te biedne fury to nie wiem po co Ci więcej. Producenci systematycznie moc podnoszą a nasi kochani ustawodawcy ciągle zmniejszają prędkość więc mieć, żeby mieć ? Niedługo wprowadzą odcinkowy pomiar prędkości i po co Ci te 200km/h jak na końcu autostrady będzie czekał mandacik ?

Pozycja za kierownicą jest bardzo dobra tak BTW.
Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez nexus30 » 22 lip 2014, 20:45

Bardzo ładna CX-5. Pogratulować wyboru nietuzinkowego SUVa, wyróżniającego się spośród tych wszystkich Tiguanów, Quashquai i Kii Sportage jakich pełno na ulicach (notabene identyczna rezyduje na moim osiedlu :))

Możesz coś napisać jak autko się sprawuje jeżeli chodzi o bezawaryjność po tych 2 latach użytkowania? Przymierzam się aktualnie do zakupu Mazdy 3 z silnikiem SkyActiv i poszukuje opinii osób, które mają ten samochód trochę czasu. W sumie silnik ma w sobie sporo bardzo nowoczesnych rozwiązań i trochę się boję jak wygląda sprawa trwałości i bezawaryjności...
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 16:18
Posty: 226 (3/5)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BM 2.0 165 KM Soul Red 2014

Postprzez piotrriv » 23 lip 2014, 18:04

Na razie (prawie 60kkm) nic się nie działo. Działa jak szwajcarski zegareczek. Wszystko opisane zresztą w tym swoistym blogu i póki będzie w moim posiadaniu będę opisywał jej historię...

Będę robił aktualizację po przeglądzie 60kkm i jak mi znajomy z warsztatu podrzuci zdjęcia to wkleję zabezpieczenie antykorozyjne by Mazda w stylu "Może Pan być spokojny". Otóż nie, nie może pan być spokojny, bo to wciąż słaby element tego producenta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez nexus30 » 23 lip 2014, 19:00

A jest jakiś problem z korozją w niej? Jak się spisuje zawieszenie i wnętrze po takim przebiegu? Nie ma żadnych skrzypnięć ani hałasów?
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 16:18
Posty: 226 (3/5)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BM 2.0 165 KM Soul Red 2014

Postprzez piotrriv » 23 lip 2014, 21:09

Przy jechaniu przez kocie łby, lekko skrzypi w rogach na podszybiu. Na asfalcie cisza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 19:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy