Mazda RX-8 FE 1.8T '06 by Derf
Witam Panowie,
Od długiego czasu przeglądam fora i net w poszukiwaniu ciekawych projektów dotyczących RX8.
Liczą się tylko projekty, które zostały zrealizowane oraz opisane i muszę stwierdzić, że są one dla mnie jak woda na pustyni – Jest ich zwyczajnie bardzo mało.
Projekt, który przeprowadził Derfflingeru jest bardzo ciekawy i obiecujący.
Za ok. 6 miesięcy będzie można stwierdzić czy faktycznie występuje trwałość tego rozwiązania – oby tak.
Możliwości osiągów, które niesie swap Derfflingeru są naprawdę godne rozważenia.
Dla auta do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 300 – 330 KM i przyspieszenie w okolicach 5 s + maksymalna prędkość powyżej 250 km/h. Do tego oczywiście komfort i działające wyposażenie seryjnego RX8 i mamy auto marzeń, piękne, wyjątkowe i coraz bardziej unikatowe.
RX8 w serii 231 KM daje fajne wrażenia, jednak spod świateł wycina ją coraz więcej aut seryjnych, które ze sportem nie mają nic wspólnego i to trochę boli. Ponadto na końcówce 5 i 6 biegu przy prędkościach powyżej 200 km/h auto bardzo się "muli" aby osiągnąć maks swych możliwości 238 km/h, trwa to wieczność
Technika poszła do przodu i turbodoładowane małolitrażowe jednostki mają lepsze osiągi, choć fanu z jazdy nie dają takiego jak RX8.
O ekonomii nie ma co wspominać oczywiście w podobnym przedziale osiągów, ale to wątek mniej istotny.
Głównym czynnikiem przemawiającym za RX8 jest jej wygląd i unikatowość.
Miło by było móc seryjny silnik zmodyfikować tak aby nie odstawał osiągami, nawet niech tam sobie pali te 16-20 l przy dynamicznej jeździe, bo to by było wówczas w przedziale aut z osiągami w okolicach 5 s do 100 zupełnie normalne.
Jednak nie znalazłem udokumentowanego projektu zakończonego powodzeniem w rozumieniu auta z działającym wyposażeniem mocą +300 i odpowiednim niutem w seryjnym wirniku z RX8 + turbina, lub kompresor.
Jest sporo złośliwych, zarozumiałych profesorów RX8 którzy przeprowadzili wiele projektów których nikt nie miał okazji zobaczyć. Dużo się rozpisują o potencjalnych możliwościach, ale jakoś tak dziwnie wychodzi, że jak trzeba się wyłożyć kartami i pokazać swój projekt tak aby inni mogli go ocenić i wyciągnąć dla siebie mądrość to nie ma za bardzo czym, szkoda.
Tak więc Derfflingeru, trzymam za Ciebie kciuki, że będziesz na bieżąco opisywał swój projekt i sprawność RX8.
Nie przejmuj się gośćmi, którzy hejtują bez sensu inicjatywę i rozwiązania innych, samemu nie mając czym się pochwalić. Dla nich zawsze się znajdzie miejsce w bajkolandi.
Tylko szkoda tych wankli, że nie można jak w USA turbinki do 300 kucy i do przodu
Od długiego czasu przeglądam fora i net w poszukiwaniu ciekawych projektów dotyczących RX8.
Liczą się tylko projekty, które zostały zrealizowane oraz opisane i muszę stwierdzić, że są one dla mnie jak woda na pustyni – Jest ich zwyczajnie bardzo mało.
Projekt, który przeprowadził Derfflingeru jest bardzo ciekawy i obiecujący.
Za ok. 6 miesięcy będzie można stwierdzić czy faktycznie występuje trwałość tego rozwiązania – oby tak.
Możliwości osiągów, które niesie swap Derfflingeru są naprawdę godne rozważenia.
Dla auta do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 300 – 330 KM i przyspieszenie w okolicach 5 s + maksymalna prędkość powyżej 250 km/h. Do tego oczywiście komfort i działające wyposażenie seryjnego RX8 i mamy auto marzeń, piękne, wyjątkowe i coraz bardziej unikatowe.
RX8 w serii 231 KM daje fajne wrażenia, jednak spod świateł wycina ją coraz więcej aut seryjnych, które ze sportem nie mają nic wspólnego i to trochę boli. Ponadto na końcówce 5 i 6 biegu przy prędkościach powyżej 200 km/h auto bardzo się "muli" aby osiągnąć maks swych możliwości 238 km/h, trwa to wieczność
Technika poszła do przodu i turbodoładowane małolitrażowe jednostki mają lepsze osiągi, choć fanu z jazdy nie dają takiego jak RX8.
O ekonomii nie ma co wspominać oczywiście w podobnym przedziale osiągów, ale to wątek mniej istotny.
Głównym czynnikiem przemawiającym za RX8 jest jej wygląd i unikatowość.
Miło by było móc seryjny silnik zmodyfikować tak aby nie odstawał osiągami, nawet niech tam sobie pali te 16-20 l przy dynamicznej jeździe, bo to by było wówczas w przedziale aut z osiągami w okolicach 5 s do 100 zupełnie normalne.
Jednak nie znalazłem udokumentowanego projektu zakończonego powodzeniem w rozumieniu auta z działającym wyposażeniem mocą +300 i odpowiednim niutem w seryjnym wirniku z RX8 + turbina, lub kompresor.
Jest sporo złośliwych, zarozumiałych profesorów RX8 którzy przeprowadzili wiele projektów których nikt nie miał okazji zobaczyć. Dużo się rozpisują o potencjalnych możliwościach, ale jakoś tak dziwnie wychodzi, że jak trzeba się wyłożyć kartami i pokazać swój projekt tak aby inni mogli go ocenić i wyciągnąć dla siebie mądrość to nie ma za bardzo czym, szkoda.
Tak więc Derfflingeru, trzymam za Ciebie kciuki, że będziesz na bieżąco opisywał swój projekt i sprawność RX8.
Nie przejmuj się gośćmi, którzy hejtują bez sensu inicjatywę i rozwiązania innych, samemu nie mając czym się pochwalić. Dla nich zawsze się znajdzie miejsce w bajkolandi.
Tylko szkoda tych wankli, że nie można jak w USA turbinki do 300 kucy i do przodu
- Od: 9 kwi 2017, 00:03
- Posty: 1
- Auto: MAZDA RX8 2007 231KM
ROBERTUS napisał(a):Witam Panowie,
Od długiego czasu przeglądam fora i net w poszukiwaniu ciekawych projektów dotyczących RX8.
Liczą się tylko projekty, które zostały zrealizowane oraz opisane i muszę stwierdzić, że są one dla mnie jak woda na pustyni – Jest ich zwyczajnie bardzo mało.
Projekt, który przeprowadził Derfflingeru jest bardzo ciekawy i obiecujący.
Za ok. 6 miesięcy będzie można stwierdzić czy faktycznie występuje trwałość tego rozwiązania – oby tak.
Możliwości osiągów, które niesie swap Derfflingeru są naprawdę godne rozważenia.
Dla auta do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 300 – 330 KM i przyspieszenie w okolicach 5 s + maksymalna prędkość powyżej 250 km/h. Do tego oczywiście komfort i działające wyposażenie seryjnego RX8 i mamy auto marzeń, piękne, wyjątkowe i coraz bardziej unikatowe.
RX8 w serii 231 KM daje fajne wrażenia, jednak spod świateł wycina ją coraz więcej aut seryjnych, które ze sportem nie mają nic wspólnego i to trochę boli. Ponadto na końcówce 5 i 6 biegu przy prędkościach powyżej 200 km/h auto bardzo się "muli" aby osiągnąć maks swych możliwości 238 km/h, trwa to wieczność
Technika poszła do przodu i turbodoładowane małolitrażowe jednostki mają lepsze osiągi, choć fanu z jazdy nie dają takiego jak RX8.
O ekonomii nie ma co wspominać oczywiście w podobnym przedziale osiągów, ale to wątek mniej istotny.
Głównym czynnikiem przemawiającym za RX8 jest jej wygląd i unikatowość.
Miło by było móc seryjny silnik zmodyfikować tak aby nie odstawał osiągami, nawet niech tam sobie pali te 16-20 l przy dynamicznej jeździe, bo to by było wówczas w przedziale aut z osiągami w okolicach 5 s do 100 zupełnie normalne.
Jednak nie znalazłem udokumentowanego projektu zakończonego powodzeniem w rozumieniu auta z działającym wyposażeniem mocą +300 i odpowiednim niutem w seryjnym wirniku z RX8 + turbina, lub kompresor.
Jest sporo złośliwych, zarozumiałych profesorów RX8 którzy przeprowadzili wiele projektów których nikt nie miał okazji zobaczyć. Dużo się rozpisują o potencjalnych możliwościach, ale jakoś tak dziwnie wychodzi, że jak trzeba się wyłożyć kartami i pokazać swój projekt tak aby inni mogli go ocenić i wyciągnąć dla siebie mądrość to nie ma za bardzo czym, szkoda.
Tak więc Derfflingeru, trzymam za Ciebie kciuki, że będziesz na bieżąco opisywał swój projekt i sprawność RX8.
Nie przejmuj się gośćmi, którzy hejtują bez sensu inicjatywę i rozwiązania innych, samemu nie mając czym się pochwalić. Dla nich zawsze się znajdzie miejsce w bajkolandi.
Tylko szkoda tych wankli, że nie można jak w USA turbinki do 300 kucy i do przodu
Święte słowa, AMEN !
Bardzo dziękuję za miłe słowa i oczywiście będę wszystko relacjonował na bieżąco
Ps. Gronek uturbiał swojego wankla Tylko to chyba właśnie on mówił, że auto wtedy wytrzumuje około 30-40k przebiegu i kapitalka Zabawka wtedy raczej tylko na tor
WOW! Kopara mi opadła :O Na prawdę mega projekt a ten kolor to po prostu miazga! Marzy mi się RX-8 i coraz więcej szukam po internecie jakie są ceny swapów itd. bo niestety silnik wankla mi nie odpowiada Tylko ja bardziej myślałem o czymś spokojniejszym, typu włożenie np. jakiegoś 2.3 z 6-tki Niestety nie znalazłem jeszcze czy takie rozwiązanie się sprawdza Czy ta kwota którą płaciłeś za swap to cena już z silnikiem czy jeszcze musiałeś silnik kupić? Buda z rx-8 po prostu jest dla mnie genialna i dlatego chciałbym mieć takie auto z trochę bardziej normalnym silnikiem... Pytam bo nie wiem czy warto trudzić się z Rexem Tak czy inaczej będę obserwował i mam nadzieję, że będziesz w sobotę w Poznaniu i będę mógł obejrzeć to CUDO z bliska Szerokości i bezawaryjności
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Haha bardzo dziękuję za miłe słowa Te 17.000 zł to cena na gotowo ze wszystkim
Silnik 2.3 pewnie też można tam włożyć Musiałbyś pogadać z chłopakami z Kołobrzegu jak oni to widzą. Widziałem na drugim forum, że ktoś v6 z opla wkładał i śmiga mu to ładnie
Co do Poznania to cały czas się zastanawiam czy jechać tam, czy na jdm day w Tczewie Tam chciałbym przyjechać na ogólnopolski zlot Mazdy, a do Tczewa z kolei ciągnął mnie znajomi. Bóg jeden wie jaką podejmę decyzję
Swoją drogą doszło pare rzeczy, które pozmieniałem w wyglądzie madzi na duży plus Już niedługo wstawię fotki (jutro lub w czwartek )
Stay tuned
Silnik 2.3 pewnie też można tam włożyć Musiałbyś pogadać z chłopakami z Kołobrzegu jak oni to widzą. Widziałem na drugim forum, że ktoś v6 z opla wkładał i śmiga mu to ładnie
Co do Poznania to cały czas się zastanawiam czy jechać tam, czy na jdm day w Tczewie Tam chciałbym przyjechać na ogólnopolski zlot Mazdy, a do Tczewa z kolei ciągnął mnie znajomi. Bóg jeden wie jaką podejmę decyzję
Swoją drogą doszło pare rzeczy, które pozmieniałem w wyglądzie madzi na duży plus Już niedługo wstawię fotki (jutro lub w czwartek )
Stay tuned
Wczoraj przyciemniłem sobie szyby + lampy w aucie Teraz wygląda to o wiele lepiej
Od pewnego czasu parowały mi także szyby w aucie, chyba już nam powód
Stary vs Nowy filtr kabinowy
Od pewnego czasu parowały mi także szyby w aucie, chyba już nam powód
Stary vs Nowy filtr kabinowy
Praktycznie 0 roznicy w widocznosci swiatel
Myslisz nad cameleonem ? Oj firmy nie pamietam – jakis amerykanski producent.
Niestety nie dałem rady zjawić się dziś w Poznaniu. (Miałem mały zabieg na nogę i nie byłem wstanie przejechać tylu km)
Ale zaliczyłem rozpoczęcie sezonu JDM DAY w Tczewie i zostałem nawet wyróżniony
No i w końcu największa niespodzianka, założyłem nowy spoiler !
Ale zaliczyłem rozpoczęcie sezonu JDM DAY w Tczewie i zostałem nawet wyróżniony
No i w końcu największa niespodzianka, założyłem nowy spoiler !
A tak bardzo liczyłem na to że się zobaczymy...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Niestety noga mi to uniemożliwiła :< Ale na pocieszenie powiem Ci, że 27 maja będę przejeżdżał przez Łódź to możemy się zgadać gdzieś na chwilkę
No i elegancko, tylko nie zapomnij :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
P pach kolejne dwie fotki z dwóch różnych zlotów
1. Grupowa z JDM Tczew
2. Indywidualna z Wilczych Lasków
1. Grupowa z JDM Tczew
2. Indywidualna z Wilczych Lasków
Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem zgłoszenia na JAPFEST. Jakoś nie było czasu na zdjęcia aktualnej madzi, ale dzisiaj w końcu wziąłem aparat, żeby popykać kilka fotek. Zgłoszenie oczywiście wysłane, oby pozytywnie rozpatrzyli #StrefaInspiracji
Nie żebym miał jakieś dojścia itp, ale no co tu ukrywać dostaniesz się raczej
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Haha trzymam za slowo !
Wybierasz sie moze tez na japfesta ?
Wybierasz sie moze tez na japfesta ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości