No na poznaniu dałem ciała bo w ferworze przygotowań troche zapomniałem o włanym aucie i pojechałem na starym federalu. Druga sprawa, że w domu okazało się, że jedna ze śwec (nowa) okazała się wadliwa i auto nie szło pełnym ogniem tylko na trzech świecach. Trzecia sprawa, że to nie był mój dzień i te wszystkie czynniki nie pozwoliły mi pobić rekordu z przed roku. Trudno będzie jeszcze okazja.
Za to w ostatni weekend zakochałem sięw aucie od nowa. Fak że muszę uczyć się wozu od nowa z uwagi na gwint no i opony . Obecnie Michelin R21 na średniej mieszance robi okropny gnuj z mózgu wyciskając go przez ucho na zakrętach. Na zapas jeszcze zakupione Toyo R888 i w malowaniu nowy felunek ale toniebawem. Tym czasem wyleciało audio łącznie z wywaleniem zmieniarki z radia, wyleciała klima i boczki. Na co to komu
Jak tego i tak przez obecny wydech 2,75 cala z jednym wyjściem nie słychać .
Poza tym auto zrobiło juz ponad 15 tyś na tym silniku w zasadzie na pełnej qrwie i nie wykazuje absolutnie żadnego zmęczenia
Na ostatnim Classicauto Cup udało sie wywalczyć na 14 miejsce w generalce na ponad 100 załóg, drugie w klasie Rotary oraz drugie w klasie RWD do 3 litrów. No i kilka ujęć z ostatnich zawodów poniżej oraz onboard z kółka nie najszybszego ale na którym udało się przelecieć bokiem całą patelnie na jeszcze zimnym slicku
https://www.youtube.com/watch?v=YPzrO-5sbf8