Mazda MX-5 Miracle NB BP '00

ND / NC / NB / NA

Postprzez Don Corleone » 11 cze 2009, 20:10

Akar.Zaephyr napisał(a):Mocarnie wygląda na tych kołach

Cieszę się że się komuś jeszcze poza mną podoba ;)


Akar.Zaephyr napisał(a):Mam nadzieję że na którymś ogólnopolskim się zmierzymy na ćwiarę

Jesteśmy w jednej klasie, więc mam nadzieję że będziesz w Sochaczewie :D
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez People_Hate_Me » 12 cze 2009, 10:46

bardzo fajnie :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Don Corleone » 27 wrz 2009, 19:59

No i zrobiona nowa życiówka na 1/4: 16,288 :D

Obrazek


Znajdźcie mnie :P

Obrazek
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez BratCukierka » 27 wrz 2009, 20:05

o widzę bartezm, Five z Anką (chyba imienia nie pomyliłem :P ) na pierwszym planie :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Don Corleone » 22 mar 2010, 10:52

No to przedwczoraj w Koninie udało mi się zrobić nową życiówkę na 1/4 mili:
16.020 :D
Numer startowy 5 przyniósł mi szczęście
Obrazek

W tym wypadku nie czas jest jednak ważny, ale kogo w finale pokonałem.
Ta twarz mówi wszystko :P
Obrazek

Some say that he's looking for a new blonde boyfriend, and that he couldn't put the third gear. All we know is that he's called the Five
<oczko>


No i przejazdy:

Trening – vs philios



Półfinał – vs Bezy



Finał – vs Five
Ostatnio edytowano 20 paź 2010, 12:27 przez Don Corleone, łącznie edytowano 1 raz
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez People_Hate_Me » 22 mar 2010, 12:05

Don gratulacje :D jak widać Konin jest dla Ciebie szczęśliwy :D 2 raz 1 miejsce w klasie :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Don Corleone » 15 cze 2010, 09:56

Mazda mi niestety potwierdziła że ma oryginalny przebieg <oczy>

Na liczniku jest 101 kkm i co? Walnęła cewka. Samochód nie pali na 1 i 4 cylindrze :[
Zaczęły się poszukiwania cewki od 323 BJ 1.8, bo cewka MX-5 kosztuje uwaga ..... 2200PLN <glupek2>

Po małych przeróbkach nowa cewka (koszt 390 + 30 za wtyczki) się zmieści na miejsce.
Oby.


Mimo wszystko dźwięk dwucylindrowej MX-5 jest nie do podrobienia <lol>
Trochę przypomina malucha.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Don Corleone » 21 cze 2010, 21:31

Na to wygląda, że pacjent powrócił do zdrowia. Niestety zdołałem się jednej bardzo mądrej rzeczy nauczyć. Nie próbować odkręcać śrub zanim silnik zupełnie do zera nie ostygnie i śrubki się skurczą do normalnych rozmiarów.
Efekt złamany klucz i mocno pokancerowana ręka. Jest nauczka <zawstydzony>

Przy okazji postanowiłem też zmienić kable i świece na nowe NGK. Tylko dojadą i operacja zakończona.

Swoją drogą wtyczki do cewki z 323 mam chyba z Xedosa 6 1,6
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Don Corleone » 12 lip 2010, 13:18

No i znów wygrana. Mam nadzieję że nigdy mi się to nie znudzi :D
Zlot Rakietowa Wrocław.

Filmik z ostatniego decydującego okrążenia:


Wynik: 2.09,40
Drugi czas był mirka_krk w 6 MPS: 2.10,31
Różnica mocy dwukrotna.

Reszta relacji TU
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez check » 13 lip 2010, 21:59

świetnie prezentuje się twoja mazda <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Don Corleone » 22 sie 2010, 14:35

check napisał(a):świetnie prezentuje się twoja mazda <faja>

Bardzo dziękuję :)


Parę nowości w samochodzie:
1. Po zmianie cewki doszły też nowe kable i świece NGK BKR6E-11 o lepszym odprowadzaniu ciepła.

2. Okazuje się, że we Wrocku hamulce w Miatce dogorywały i w drodze powrotnej nie było już w ogóle okładziny na przednich klockach i darłem metalem o tarcze. Z myślą o przyszłych zabawach na torze dostała nowe oryginalne tarcze i klocki EBC Green Stuff przeznaczone do lekkiego sportu :D
Obrazek
Obrazek


3. W związku z tym, że moje felgi do codziennej jazdy dostały mocno po tyłku na torze i do tej pory nie odczyściłem w nich rantów do końca, zrobiło mi się ich szkoda. Zakupiłem, więc od kolegi noveek'a 15" BBS do zabaw na torze:
Obrazek

Teraz jeszcze chcę naciągnąć na nie Toyo R888 and let the fun begins <diabełek>
Obrazek
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Gib » 22 sie 2010, 15:04

I modły o brak deszczu. Kup T1R, na tą 140@165 wystarczą w zupełności a sprzęgło pożyje dłużej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Don Corleone » 22 sie 2010, 19:59

Na deszcz mam zaprawione w bojach Konińskich zimówki :P

Dla mnie T1R są troszkę przereklamowane. Jeżeli nie R888 to ewentualnie R1R, ale biorąc pod uwagę że te opony będą na samochodzie tylko przy wyścigach kilka razy do roku, to zostanę chyba przy pierwotnej koncepcji.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Speed » 22 sie 2010, 20:06

Don Corleone napisał(a):
Dla mnie T1R są troszkę przereklamowane.


Na deszczu bardzo dobrze sie prowadza , na torze tez sie sprawdzily , wada szybko sie ścierają. Rozmiar testowany 195.50.15
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Don Corleone » 22 sie 2010, 20:19

Speed napisał(a):Na deszczu bardzo dobrze sie prowadza

No właśnie, mnie nie interesują parametry jak trzymanie na mokrym, tylko jak najlepsze prowadzenie w zakrętach. Jak na opony na tor, ale "road legal" można dostać lepsze ;)

Na co dzień i tak zostaje na tych kołach na których jest teraz.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez piwo » 22 sie 2010, 20:55

t1r sa keipskie.za to r888 sa fajne.a w deszcz mzona zwolnic :) gorzej jak znow zrobia zlot we wroclawiu z plyta poslizgowa :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 22 sie 2010, 21:16

r888 to genialna sprawa jeśli chodzi o trakcję na 1/4 przy dużych mocach, nie bawił bym się nigdy przy tej mocy w te opony uwierz mi. Super opcją są F1 które wręcz genialnie spisują się zarówno na suchym i mokrym. Jak chcesz slicki kup sobie na innych felgach MARGUMY ( uwaga są głośniejsze od r888 ale biją ceną :) a właściwości mają podobne )
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Don Corleone » 22 sie 2010, 22:59

ravo napisał(a):Jak chcesz slicki kup sobie na innych felgach MARGUMY

Dzięki za radę. Wydawało mi się że oni nie mają homologacji na te slicki, ale po sprawdzeniu okazuje się, że się myliłem :)
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Jacek176 » 27 sie 2010, 20:47

ravo napisał(a):r888 to genialna sprawa jeśli chodzi o trakcję na 1/4 przy dużych mocach, nie bawił bym się nigdy przy tej mocy w te opony uwierz mi.

Potwierdzam. Ja na R888 miałem gorszy czas na ćwiartkę niz na T1R :| Na R888 nigdy nie udało mi się zejść poniżej 15.5s
Przy takich małych mocach więcej się traci przez opory toczenia niż zyskuje przez lepszy start.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Brylec » 29 sie 2010, 19:30

A ja po rozmowie z człowiekiem na Rakietowej zakupiłem NOKIAN ZG2 do mojego MPS-a i ... jestem mega zadowolony <jupi> <spoko> dodam że cena jaką znalazłem to ok 450 złotóweczek <serduszka>
prowadzenie zarówno na suchym jak i mokrym bajka brak mi słów żeby opisać co te oponki potrafią mam czasem wrażenie że oszukują fizykę <glupek2>
jeśli chodzi o 1/4 to uważam że zakup opon tylko pod tym kontem mija się z celem chyba że całe autko jest tylko do tego przystosowywane a resztę trasy pokonuje na lawecie :P
latam nisko szuram miską ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 cze 2010, 18:18
Posty: 26
Auto: MAZDA 3 MPS BL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy