Mazda MX-5 NC PRHT '08 – MazdaslowRoadster
Napisane: 25 maja 2020, 22:34
Jak już wszyscy tu zgromadzeni dobrze wiedzą – mx-5 to choroba nieuleczalna, w związku z czym po sprzedaży pod koniec 2018 mojej NB przez rok śmigałem RX-8 i przeglądałem ogłoszenia z NC :lol: I koniec końców stało się – trafiłem fajny egzemplarz, w bardzo ale to bardzo dobrym stanie a przy okazji w niezłej cenie – 25 października 2019 po wycieczce do Wrocławia (tak jak i po moje poprzednie NB) stałem się właścicielem NC PRHT z rocznika 2008
Oto ona – NC PRHT w kolorze Galaxy Grey, który na zdjęciach nigdy mi się nie podobał a na żywo spowodował opad szczęki (choć po srebrnym RX-8 chyba nawet różowy byłby ok, nigdy więcej srebrnego samochodu ) z silnikiem 1.8 (chciałem 2.0 ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, jak chodzi to 1.8 – spodziewałem się, że będzie porównywalnie jak w NB z 1.6 a tu przy 140 na piątym biegu wciskam gaz i można normalnie wyprzedzać bez redukowania, powiem szczerze myślałem że auto nie będzie chciało jechać, szczególnie po przesiadce z mocniejszego samochodu ale jednak nie jest tak źle, szczególnie, że wersja PRHT jest cięższa od soft topa)
Z wyposażenia chyba wszystko, co było dostępne oprócz tempomatu:
– silnik 1.8
– klimatyzacja
– audio Bose
– podgrzewana czarna skóra
– skórzana kierownica i gałka
– dach PRHT
– zdrowa blacha
Póki co z modów:
– grubsze stabilizatory z RX-8
– gwint Tein Street Basis Z również z RX-8
– kierownica custom (spłaszczona, dodane bicepsy, obszyta według moich wytycznych)
– akcesoryjna klapka wlewu paliwa
– wysoki windshott z plexi od ilMotorsport
– felgi Rota D2 18x9 et50 na kapciach Uniroyal Rainsport 3XL 225/40/18
– wydech końcowy Cobalt
– światła mijania LED na chipach Philips Zes gen2 6000k
– światła drogowe LED na chipach Philips Zes 4300k
– światła halogenowe przód – dla odmiany – Led na chipach Philips Zes, tym razem 3000k
W planach przekładka przodu z drugiego polifta aka NC3, mam wszystkie elementy, już polakierowane nawet, czekam na termin montażu
Kilka aktualnych zdjęć:
Oto ona – NC PRHT w kolorze Galaxy Grey, który na zdjęciach nigdy mi się nie podobał a na żywo spowodował opad szczęki (choć po srebrnym RX-8 chyba nawet różowy byłby ok, nigdy więcej srebrnego samochodu ) z silnikiem 1.8 (chciałem 2.0 ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym, jak chodzi to 1.8 – spodziewałem się, że będzie porównywalnie jak w NB z 1.6 a tu przy 140 na piątym biegu wciskam gaz i można normalnie wyprzedzać bez redukowania, powiem szczerze myślałem że auto nie będzie chciało jechać, szczególnie po przesiadce z mocniejszego samochodu ale jednak nie jest tak źle, szczególnie, że wersja PRHT jest cięższa od soft topa)
Z wyposażenia chyba wszystko, co było dostępne oprócz tempomatu:
– silnik 1.8
– klimatyzacja
– audio Bose
– podgrzewana czarna skóra
– skórzana kierownica i gałka
– dach PRHT
– zdrowa blacha
Póki co z modów:
– grubsze stabilizatory z RX-8
– gwint Tein Street Basis Z również z RX-8
– kierownica custom (spłaszczona, dodane bicepsy, obszyta według moich wytycznych)
– akcesoryjna klapka wlewu paliwa
– wysoki windshott z plexi od ilMotorsport
– felgi Rota D2 18x9 et50 na kapciach Uniroyal Rainsport 3XL 225/40/18
– wydech końcowy Cobalt
– światła mijania LED na chipach Philips Zes gen2 6000k
– światła drogowe LED na chipach Philips Zes 4300k
– światła halogenowe przód – dla odmiany – Led na chipach Philips Zes, tym razem 3000k
W planach przekładka przodu z drugiego polifta aka NC3, mam wszystkie elementy, już polakierowane nawet, czekam na termin montażu
Kilka aktualnych zdjęć: