Strona 1 z 1

Mazda MX-5 NA B6 (Big T) RetroTurboMiata

PostNapisane: 16 sie 2018, 14:02
przez SPAM
Krótka lista ważniejszych zmian przeprowadzonych w RetroTurboMiacie
Auto ważone 1000kg hamownia wynik 302km i 324nm strojenie ZibiSoft (fabryka 115km)
-----------------------
Zawieszenie/prowadzenie :
–) regulowana kontrola trakcji Race TCS (uruchomione funkcje launch control flat shift)
–) gwint tein Tein Street advance Z (wer z 2017)
–) Przód hamulce 4tłoczki brembo z w220, tarcza 305 brembo z alfy. Tył 255 z mx5 NB
–) Układ hamulcowy zalany motul rbf 660. temp wrzenia 325*c
–) poszerzony rozstaw osi o 10cm
–) przerobienie maglownicy na bez wspomagania (nie polecam internety sie mylą)
–) Zaspawany dyfer 4,1 z nowym olejem
–) Skrzynia biegów z nowszego modelu (nb) z nowym olejem
–) Ustawienia geometrii flyin miata (wykonanie Miata Familia )
–) Opony Federale 595-rsr
–) Szeroka stal tył 9cali przód 8cali w kolor wnętrza
------------------------------
Silnik/przeniesienie napędu:
–) turbo CT26 z supry mk3 z progresywnym doładowaniem do 1bara
–) lekkie koło zamachowe
–) Panewki King seria XP
–) Silnik po kompletnym remoncie zalewany MOTUL 8100 10w60
–) zimniejsze świece
–) Spiek 4łopaki
–) regulowane kółka rozrządu
–) niebieskie wtrski rx8 540cc
–) duzy IC fmic
–) kolektory wydechowy nierdzewka w górę Funo Auto Tuning
–) wydech 3cale nierdzewka z 1 środkowym i dwoma małymi końcowymi od FAT
–) Screamer Pipe 2cale przez maskę
–) DET3 map sensor w trybie FI
–) Wpięty w kompa AFR
–) Egt w muszli turbo oraz 4cyl
–) Własny cacthtank z rozwierconymi odmami pokrywy na 2x wieksze
–) Bov SSQv4
–) Czujnik temp powietrza przełożony w kolektor dolotowy by była dokładniejsza temp.
–) wykluczona woda z kolektora dolotowego dla obniżenia temp powietrza
–) kolektor dolowowy oraz przepustnica wyczyszczone na błysk
–) Reoute układu chłodzenia z wymianą 100% węzy na nowe. Woda wchodzi w tył a wychodzi pompą na przodzie. Fabrycznie wchodzi na przodzie i wychodzi pompą na przodzie. Przez co 4cyl miał słabo.
–) Termostat przerobiony z BMW na 80*C z BMW w wąż
–) Chłodnica oleju i wymiennik ciepła z wodą w chłodnicy wody, użytej z wersji od skrzyni automatycznej.
–) podstawka oleju z termostatem
–) EBC MAC
–) Silikony fmic
–) Stożek grzybek
–) Wszystkie czujniki temperatur i ciśnienia fabrycznie nowe.
–) LPG do przelotów :)
------------------
Nadwozie:
–) Rocket Bunny body od JDMbodyshop
–) Podniesienie maski na zawiasach by wydmuchiwać powietrze.
–) cięty zderzak z wlotami w miejscu starych kierunkowskazów,
–) Dodane zaczepy do szybkiego montażu/demontażu zderzaka
–) Przemieszczenie tablicy rej. dla nieblokowania wlotu.
–) rollbar mazdaspeed. przerobiony z zastrzałami na stałe z -wejściem w podłużnice
–) Pasy szelkowe scorch 4pkt
–) Lusterka Fendermirros
–) Duży obrotomierz na desce do 12tyś z shift light (wbudowana temp wody oleju i ciśnienie oleju)
–) Wywalenie z seryjnego licznika obrotomierza, temp oleju, temp wody i ciśnienia oleju. Wbudowanie w tamte miejsca wskaźnika EGT AFR i doładowania.
–) Drift button
–) Wnętrze z nierdzewki plus przełączniki dźwigniowe
–) Retro licznik z nierdzewki i diodami
–) Kierownica retro drewno + nierdzewka mazdy
–) Retro kierunki i postojówki
–) Cięta pokrywa rozrządu i rozrząd na wierzchu
–) fotele kubełkowe
–) usunięcie rdzy z podwozia
–) hawaii fenders
--------
Leżą i czekają na montaż

–) główny wyłącznik prądu
–) natrysk na IC do 1/4mili
–) grubsze stabilizatory tył
–) Hydrołapa