Strona 1 z 2

Mazda MX-5 NBFL B6 2001 "GNIDA" by_MustangCustoms

PostNapisane: 3 lut 2018, 07:49
przez MustangCustoms
Witam

Jestem Rafał z okolic Poznania a dokładnie Mosiny

Po 9 latach rozstałem się z Mazdą 323f Ba 1,5 (pierwsze zdjęcie)
1995rok
byłem pierwszym właścicielem w Polsce
pochodzenie Niemcy/Hamburg

Latem 2017 przesiadłem się na Mazde MX-5 NBFL 1,6 2001rok
jestem pierwszym właścicielem w Polsce
pochodzenie Niemcy/Hamburg

Auto z wyposażenia extra ma grzany fotel kierowcy <dupa> dupa czerwona
a tak to standardzik el.szybki poduchy itp.
Auto jest Garażowane a w zime nie jezdzone.
W sezonie co drugą niedzielę.
ogólnie przyjemność z jazdy tym autkiem jest mega <serduszka>



mody:

-gwint "ST suspensios" miękki :D
-rollbar "T.R lane" :D
-mini caraudio "mix... Sony Radio, głośniki infinity, wzmacniacz MAC i skrzynia MAC" :)
-alufelgi R16 "R-Style RS ( niemieckie podróbki bbs )
-rozpórka przód Stalowa WIECHERS :)
-hak benen tył :)
-blacharka progów :)
-brak oznakowania :)
-4 zaciski w kolor czerwony <cisza>
-gała metalowa :)
-customowy dolot RMcustoms z filtrem Simota <serduszka>
-lampy zamienniki czarne przód :)
-kiera sportowa Momo naba momo <glupek2>
-tarcze przod zimmermann sport (nawiercane)
-tarcze tył TRW (hamulce swap 1.8 sportive BigBrake)
-klocki przod Stoptech Sport
-klocki tył TRW
-pokrywa silnika w czarny kolor

plany:
-wydech pewnie jakieś przelotowy customs <nie powiem>
-kubły ale to nie pewme <dupa>
-zabezpieczenie spodu <nauka>
-walka z rudą szmatką ( podłużnice :/ ) <oczy>
-chlodnica sportowa <nie powiem>
-moze turbo? <glupek2>
-hardtop ale w zasadzie po co :|
....


pozdro

PostNapisane: 5 lut 2018, 16:29
przez Piotr_
Hahahaha pierwszy :P
Fajny miatung :D Tylko właściciel bokiem nie chce latać :P

PostNapisane: 5 lut 2018, 22:25
przez MustangCustoms
Piotr_ napisał(a):Hahahaha pierwszy :P
Fajny miatung :D Tylko właściciel bokiem nie chce latać :P


jak założe enkeiki to może trochę dupa lepiej sie bedzie chciałą rzucic na bok :D <dupa>

aczkolwiek no szkoda mi trochę nie wiem jakiś uraz brak doswiadczenia i strach w oczach <glupek2> <nie powiem> <oczy>

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 5 lut 2018, 22:38
przez sewo
Piękna jest :D :D :D :D Mazda też ;) :P :P

PostNapisane: 5 lut 2018, 23:00
przez MustangCustoms
sewo napisał(a):Piękna jest :D :D :D :D Mazda też ;) :P :P
rozumiem że chodzi o kolezanke (Karoline która jezdzi mx-3) :D a Ty czasem nie zajety świrze drogowym <cisza> <cisza> <cisza> <cisza>

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 9 lut 2018, 16:42
przez Tito01
Ładna w najładniejszym kolorze :] Z tymi felgami i na glebie wygląda całkiem [tiiit] :)

PostNapisane: 9 lut 2018, 19:44
przez MustangCustoms
Tito01 napisał(a):Ładna w najładniejszym kolorze :] Z tymi felgami i na glebie wygląda całkiem [tiiit] :)
Dzięki wielkie też uważam ze czarne robią robote ^^ ;P Aktualnie zbroje się na Tor Poznań... <diabełek>

Dopisano 9 lut 2018, o 19:53:

dodam pare zdjęć pierdół które wpadły niedawno ( musze zaległości nadrobić z 2k17r)

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 14 mar 2018, 02:06
przez MustangCustoms
przygotowania na tor Poznań

wymiana
– rozrząd
– uszczelniacze skrzyni
– olej ( Eneos 5w40)

wymiana
– hamulce przód-zimmermann sport /stoptech sport
– hamulce tył-trw/trw,
– płyn hamulcowy Motul Racing 660

naprawy
– ręcznego hamulca
– drazki ( zawieszenie )

dodatkowo zakupilem
– Alufelgi firmy BSA Racing + lakierowamie
– opony Toyo Proxes R1R
– kask OMP
– rękawiczki Sparco
– gaśnica 2 kilowa

mozna ruszac :)

PostNapisane: 14 mar 2018, 12:32
przez Piotr_
Ładnie Mustafa, a miało być niepozornie a jest... :P
Jeszcze skilla nabywaj i na zlocie będzie niezły czas :D

PostNapisane: 14 mar 2018, 19:04
przez piwo
Fajne mody. Parę sekund dzięki nim urwiesz.


Ps.Xed byś swoje auto opisał.

PostNapisane: 14 mar 2018, 20:51
przez zemoj
Fajne frukty, idziesz w dobrym kierunku :)
Białe felgi na tor, powiadasz? Witaj w gronie masochistów <rotfl>

PostNapisane: 14 mar 2018, 21:52
przez MustangCustoms
Piotr_ napisał(a):Ładnie Mustafa, a miało być niepozornie a jest... :P
Jeszcze skilla nabywaj i na zlocie będzie niezły czas :D


Dzięki... no jak nie zajmę ostatniego miejsca to piję :D <faja>

Dopisano 14 mar 2018, o 21:55:

piwo napisał(a):Fajne mody. Parę sekund dzięki nim urwiesz.


Ps.Xed byś swoje auto opisał.


Mam taką nadzieje że urwe te 2 sekundy hahaha ;P

a jeśli chodzi o temat Xeda to się dołączam... mogłby już powstać <serduszka>

Dopisano 14 mar 2018, o 21:56:

zemoj napisał(a):Fajne frukty, idziesz w dobrym kierunku :)
Białe felgi na tor, powiadasz? Witaj w gronie masochistów <rotfl>


<piwo> dzięki

po zlocie jak nie będą czarne to znaczy że się opierd <rotfl> alałem <lol>

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 15 mar 2018, 16:54
przez Tito01
Ale stożek na tor trzeba wypierdzielić, 5 kuni mi ubił :/

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 15 mar 2018, 21:51
przez sewo
MustangCustoms napisał(a):
Dzięki... no jak nie zajmę ostatniego miejsca to piję :D <faja>


Ostatni będą pierwszymi :D

Też wlałem Eneosa :) Olej w skrzyni wymieniałeś? Stop techy dają rade ciekawe czy ci tarcza ich nie zje za bardzo.


Tito jak to urwał kunie?

PostNapisane: 15 mar 2018, 22:31
przez Bo_Lo
No normalnie .Otwarty stożek w gorącej komorze zabiera szmocy. Stary wyga a zadajesz takie pytania,co te auta z wami robią :| <rotfl>

PostNapisane: 15 mar 2018, 23:24
przez sewo
nawet jak ogrodzisz ? :>

PostNapisane: 16 mar 2018, 00:15
przez Bo_Lo
Zależy czy szczelnie to zrobisz.Tylko jak szczelnie odgrodzisz to w sumie tak jakbyś założył airboxa tylko w uj więcej roboty,a jak odgrodzisz byle jak to będzie cieplejsze powietrze zaciągał i moc spadnie .
Przerabiałem wszytkie możliwe konfigurację w BJ i BA i albo szczelnie odgrodzone albo airboxa,w innym wypadku nie ma to sensu prócz dźwięku.

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 16 mar 2018, 13:02
przez Speed
Przepływka jest bardzo daleko od stożka i w dodatku nad chłodnicą ?

Re: Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

PostNapisane: 16 mar 2018, 15:20
przez Tito01
Nie wydaje mi się żeby temperatura spod maski miała wpływ na wynik. Auto hamowałem w zeszłym miesiącu przy bardzo niskich temperaturach, pierwszy pomiar ze stożkiem, potem powrót do oem boxa. Stożek zaraz za lampą, w miejscu skąd z nadkola idzie powietrze do fabrycznej puchy. Rura do przepływki fabryczna, wynika z tego że objętość komór przed przepływką też ma istotny wpływ na przepływ powietrza.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 16 mar 2018, 15:58
przez Bo_Lo
o ile w czasie jazdy powietrze pod maską się schładza pod wpływem ''wiatru'' to już po chwili stania robi się tam piekiełko.Długo się męczyłem w BJ z mułowatością na otwartym stożku ,odgradzałem,kombinowałem,dopiero airbox dał częściową poprawę,ale jak mu podłączyłem spirorurę ze zderzaka to już było czuć wyrażnie że auto odżyło co potwierdził wynik na chamowni.Najlepiej to właśnie czuć w tak słabych silnikach gdzie różnica 5 kuni jest już odczuwalna,bo np w KLu ciężej zuważyć różnicę czy jest tam 165 czy 160.