Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0-->2.5 6MT Galaxy Grey Mica
chudymud napisał(a):Pikna Panie !
Dzięki
chudymud napisał(a):Myślałeś, żeby ją trochę dać na dół (szczególnie pupe)?
Wiem, że jak na Twoje standardy to jest koza, ale uważam, że tam już nie ma co spuszczać
Zresztą do tego potrzebne byłoby jedno z dwóch poniższych:
Wczoraj trochę poupalane w Toruniu na trzy MXy:
Cały czas jest mega fun
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Korzystając z ładnej pogody, wyciągnąłem ostatnio Szarości na spacer.
A tak to stoi i zimuje w garażu, gdyż od września poruszam się takim oto nowym daily:
A tak to stoi i zimuje w garażu, gdyż od września poruszam się takim oto nowym daily:
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Adam, na pierwszym foto ta felga wygląda na pomarańczową.. całkiem spoko może czas na zmianę koloru? Plastidipem np
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Nadszedł czas najwyższy na wybudzenie Szczurka z zimowego snu. Do zlotu został miesiąc, warto nie przespać tego czasu, aby na tydzień przed nie obudzić się z ręką w nocniku.
W związku z tym poczyniono:
1) Kontrola stanu opon – jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jak równomiernie się zużywają. Mięsa powinno jeszcze starczyć na pół lub cały sezon w zależności ile pojeżdżawek uda się zaliczyć. Sprawdziłem felgi, bo miałem wątpliwość po spotkaniu z dziurą, czy ucierpiała jedna z nich, ale wszystkie okazały się idealnie proste. Koła dałem wyważyć na wysokiej klasy sprzęcie HUNTER – fajna maszyna – koła montowane na 5 śrub, a nie centralnie jedną, wyważane pod naciskiem analogicznie jak toczą się na asfalcie, a nie luzem jak na zwykłych wyważarkach. System bada bicie promieniowe i podpowiada jak ułożyć optymalnie oponę względem felgi i ostatecznie wymagana jest minimalna ingerencja ciężarkami. Niestety usługa dosyć kosztowna i czasochłonna, ale coś za coś.
2) Serwis olejowy, który obejmował:
– silnik ponownie NESTE CITY PRO 0W-40
– filtr oleju OE Mazda
– skrzynia, tym razem ceniony w kręgach MX-5 olej FORD 75W-90
– płyn hamulcowy MOTUL RBF 600
3) Wymiana stabów na grubsze tzw. yellow dot z RX-8
4) Jeszcze w trakcie realizacji – modyfikacja mocowań fotela, która da obniżenie pupy o jakieś 2,5cm. Fotel pasażera już gotowy, kierowcy jeszcze do zrobienia. W wolnej chwili cyknę fotkę jak wygląda różnica.
Coś tam jeszcze do zlotu pewnie wpadnie...
Aktualny przebieg:
127 932km
Mały bonus
– Nie spać. Modzić. –
W związku z tym poczyniono:
1) Kontrola stanu opon – jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jak równomiernie się zużywają. Mięsa powinno jeszcze starczyć na pół lub cały sezon w zależności ile pojeżdżawek uda się zaliczyć. Sprawdziłem felgi, bo miałem wątpliwość po spotkaniu z dziurą, czy ucierpiała jedna z nich, ale wszystkie okazały się idealnie proste. Koła dałem wyważyć na wysokiej klasy sprzęcie HUNTER – fajna maszyna – koła montowane na 5 śrub, a nie centralnie jedną, wyważane pod naciskiem analogicznie jak toczą się na asfalcie, a nie luzem jak na zwykłych wyważarkach. System bada bicie promieniowe i podpowiada jak ułożyć optymalnie oponę względem felgi i ostatecznie wymagana jest minimalna ingerencja ciężarkami. Niestety usługa dosyć kosztowna i czasochłonna, ale coś za coś.
2) Serwis olejowy, który obejmował:
– silnik ponownie NESTE CITY PRO 0W-40
– filtr oleju OE Mazda
– skrzynia, tym razem ceniony w kręgach MX-5 olej FORD 75W-90
– płyn hamulcowy MOTUL RBF 600
3) Wymiana stabów na grubsze tzw. yellow dot z RX-8
4) Jeszcze w trakcie realizacji – modyfikacja mocowań fotela, która da obniżenie pupy o jakieś 2,5cm. Fotel pasażera już gotowy, kierowcy jeszcze do zrobienia. W wolnej chwili cyknę fotkę jak wygląda różnica.
Coś tam jeszcze do zlotu pewnie wpadnie...
Aktualny przebieg:
127 932km
Mały bonus
– Nie spać. Modzić. –
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
o matko. co to za muzin byl?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Przepraszam wymskneło mi się, jak ostatnim razem ją prowadziłem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Poniżej obraz jaka jest różnica w wysokości fotela. Oba stołki maksymalnie odsunięte do tyłu. Na oko ze 2 i pół centa poszło w dół. Może nawet ciut mniej w czapkę będzie wiało
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzięki Nikolakis. I tak na Poznaniu będę wąchał Twoje spaliny
Mały przedzlotowy up:
1) Oryginalny Mazdowski akumulator ostatecznie wyzionął ducha. Na jego miejsce wpadła nieco mocniejsza YUASA 48Ah/430A.
2) Ogarnięte obniżenie mocowania fotela kierowcy. Przez chwilę zastanawiałem się czy w ramach redukcji masy nie spróbować jazdy w ten sposób:
3) Po niecałych dwóch latach od zakupu jakoś znudził mi się głośny wydech i wróciłem do serii. Sąsiedzi patrzą teraz na mnie jakoś bardziej życzliwie i wyglądają na bardziej wyspanych. Basowy tłumik z nierdzewki będzie na sprzedaż jakby ktoś był chętny.
Muszę jeszcze ogarnąć większe końcówki, bo te w seryjnym tłumiku mimo, że i tak są akcesoryjne i większe niż standard, to jednak jeszcze za słabo wypełniają dziury w ILmotorsportowym zderzaku.
4) Zaliczony przegląd techniczny bez negatywnych uwag.
Wieczorem lub jutro postaram się o kolejną aktualizację, bo przedzlotowa lista jeszcze nie wyczerpana
Mały przedzlotowy up:
1) Oryginalny Mazdowski akumulator ostatecznie wyzionął ducha. Na jego miejsce wpadła nieco mocniejsza YUASA 48Ah/430A.
2) Ogarnięte obniżenie mocowania fotela kierowcy. Przez chwilę zastanawiałem się czy w ramach redukcji masy nie spróbować jazdy w ten sposób:
3) Po niecałych dwóch latach od zakupu jakoś znudził mi się głośny wydech i wróciłem do serii. Sąsiedzi patrzą teraz na mnie jakoś bardziej życzliwie i wyglądają na bardziej wyspanych. Basowy tłumik z nierdzewki będzie na sprzedaż jakby ktoś był chętny.
Muszę jeszcze ogarnąć większe końcówki, bo te w seryjnym tłumiku mimo, że i tak są akcesoryjne i większe niż standard, to jednak jeszcze za słabo wypełniają dziury w ILmotorsportowym zderzaku.
4) Zaliczony przegląd techniczny bez negatywnych uwag.
Wieczorem lub jutro postaram się o kolejną aktualizację, bo przedzlotowa lista jeszcze nie wyczerpana
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Ciekawe czy będziemy w tej samej grupie?
Obniżyłeś środek ciężkości, założyłeś grubsze staby, więc będzie dobrze.
Jedziesz na yokohamach, czy masz coś innego na tor?
Miałeś jeszcze oryginalny akumulator, niewiarygodne?
Jak kupowałem swoją to był w niej bosch a w tym roku musiałem kupić nowy, więc u mnie jest to przynajmniej 3 akumulator.
Obniżyłeś środek ciężkości, założyłeś grubsze staby, więc będzie dobrze.
Jedziesz na yokohamach, czy masz coś innego na tor?
Miałeś jeszcze oryginalny akumulator, niewiarygodne?
Jak kupowałem swoją to był w niej bosch a w tym roku musiałem kupić nowy, więc u mnie jest to przynajmniej 3 akumulator.
A ja cześć tej listy modów widziałem podczas montażu oj będzie zacnie choć ten mod przed TP za wiele nie zmieni to jednak na innych pojezdzawkach będzie lepiej
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
nikolakis napisał(a):Ciekawe czy będziemy w tej samej grupie?
Pożyjemy, zobaczymy
nikolakis napisał(a):Jedziesz na yokohamach, czy masz coś innego na tor?
Na Yokohamach. W zeszłym roku spisywały się bez zarzutu.
nikolakis napisał(a):Miałeś jeszcze oryginalny akumulator, niewiarygodne?
Nie wiem czy to z pierwszego montażu, czy Niemiec w międzyczasie wymienił na oryginał.
W ostatnich dwóch dniach udało się jeszcze zamontować takie dwie paczuszki:
1) satynowe, lekko ścięte ku dołowi końcówki Buzzer ZZ105X
2) amortyzatory KONI Sport z regulacją siły tłumienia
oraz aby służyło to jak najdłużej – komplet nowych osłon OE Mazda
Na szybkości jakiś skromny detailing ogarnięty i Mazda gotowa na zlot
Do zobaczenia w Poznaniu
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
czekaj, czekaj.... chyba wiem kto wiózł te osłony z toronto
Z taką zawiechą musi być wynik na zlocie
Z taką zawiechą musi być wynik na zlocie
Julek słyszałem że twój MX też niczego sobie – ino że koza
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ja u siebie wyciąłem otwory w rozpórce pod regulację amortyzatora.
Materiał z którego jest ona wykonana okazał się znacznie twardszy niż się spodziewalem, więc polecam dobrze się do tego przygotować.
Ktoś ma wycięte flexem otwory w kształcie trójkąta.
Materiał z którego jest ona wykonana okazał się znacznie twardszy niż się spodziewalem, więc polecam dobrze się do tego przygotować.
Ktoś ma wycięte flexem otwory w kształcie trójkąta.
nikolakis napisał(a):Ja u siebie wyciąłem otwory w rozpórce pod regulację amortyzatora.
Też się do tego wczoraj przymierzałem, ale ostatecznie demontaż rozpórki to 3 minuty roboty, więc póki co odpuściłem.
sq2jul napisał(a):chyba wiem kto wiózł te osłony z toronto
Przy tej okazji podziękowania dla Ciebie, Pawcia i Nynucha za pomoc
sq2jul napisał(a):Z taką zawiechą musi być wynik na zlocie
Ja jak zwykle nastawiam się nie na wynik, a na dobrą zabawę, daj Boże bez uszczerbku na zdrowiu MXa Jeśli dodatkowo uda się uzyskać zadowalający wynik, to tylko się cieszyć.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości