Mazda MX-5 NC L8 '06 by pawcio1017
17" 8J ET35. Felgi praktycznie nowe, powystawowe. W przypadku MXa ET jest małym problemem, bo o ile tył powinien siąść idealnie bez żadnego dystansu o tyle przód będzie już mocno na zewnątrz. Trzeba będzie pobawić się geometrią i zrobić lekki negatyw i powinno się wszystko jakoś spasować. A przynajmniej mam taką nadzieję.
Fajne kółka. Też bym z chęcia przytulił do swojej
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Przymierzalem i stąd wiem, że z przodem będzie walka... Do całości (po dłuższych dylematach nad rozmiarem) na dniach przyjdzie komplet 4 nowych gum 205/45/17. Bedzie lekki naciąg, obawiam się jak to bedzie wyglądać ale to + lekki negatyw z przodu powinien pozwolić jakoś wizualnie upchnąć koło w krawędzi blotnika. Koła zostają srebrne. Czarnych już zdecydowanie nie chce, myślałem ewentualnie nad jakims grafitem ale jako, ze felgi są nowe, praktycznie nie używane to szkoda robić z nimi cokolwiek... Grafitowe za to będą zaciski. W tej kwestii tez zajda pewne zmiany i to nie tylko kolorystyczne ale pochwalę się jak już wszystko będę miał skompletowane.
pawcio1017 napisał(a):Czarnych już zdecydowanie nie chce ...
czarne trcohę ginęły, wydawały się mniejsze niż były w realu.
- Od: 29 cze 2013, 09:32
- Posty: 211 (19/27)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Małymi krokami przygotowujemy się do wiosny. W jednym kącie czekają już złożone koła...
W innym leży jedna z paczek z gratami do nowych haumlców...
Czas powoli budzić się ze snu zimowego
W innym leży jedna z paczek z gratami do nowych haumlców...
Czas powoli budzić się ze snu zimowego
zacna rolka
Powoli prace idę do przodu. Zaciski hamulcowe od RX-8 przyszły w stanie takim jakiego się spodziewałem... Zostały rozebrane na części pierwsze i oddane do piaskowania, a następnie będą polakierowane w obecnie topowy dla Mazdy lakier Machine Grey. Na koniec zostaną poskładane na nowych, kompletnych zestawach naprawczych włącznie z nowymi tłoczkami. Powinno być OK...
benq323 napisał(a):Topowy dla Mazdy kolor to posiada zacisk na zdjeciu
Komercyjnie, to chyba więcej byś zapłacił za położenie tego lakieru niż za same zaciski
Czekam już na montaż letniego setupu
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Felgi spoko, bardzo lubię wersję felg z zaślepionymi śrubami wrażenie będzie mega
Do tego felga bez rantu zawsze wygląda na większą więc optycznie będzie ok
Hamulce wiadomo że zrobią robotę – o poziom regeneracji w twoim przypadku się nie martwię jam znam życie części będą miały logo mazdy
Do tego felga bez rantu zawsze wygląda na większą więc optycznie będzie ok
Hamulce wiadomo że zrobią robotę – o poziom regeneracji w twoim przypadku się nie martwię jam znam życie części będą miały logo mazdy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Niestety w oryginale jest dostępny cały zacisk więc zestawy naprawcze będą w zamienniku. Ale wszystkie gumki nowe, tłoczki nowe, zalejemy płyn hamulcowy Eneosa i powinno być OK. Jakoś to tam wyszło, mieni sie perełka Machine Greya w świetle:
W przyszłym tygodniu w planach jest przymiarka kół letnich i będzie decydująca chwila czy uda mi się je jakoś upchnąć czy będzie zonk i szukanie nowych felg
W przyszłym tygodniu w planach jest przymiarka kół letnich i będzie decydująca chwila czy uda mi się je jakoś upchnąć czy będzie zonk i szukanie nowych felg
nikolakis napisał(a):Widzę, że tej zimy, kilka NC dostało hamulce z RXa.
Jestem ciekawy jak to się przełoży na wyniki na TP.
Będę obserwował.
Pawcio, ale Wy macie jechać a nie hamować !
- Od: 29 cze 2013, 09:32
- Posty: 211 (19/27)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Wczoraj i przedwczoraj walczyłem z hamulcami z tyłu. Cos złego zaczynało się już tam dziać.... Całość rezebrana w drobny mak, zaciski polakierowane, wszystko rozruszane i porządnie poskładane wraz z nowymi klockami. Już czuć delikatna różnicę w hamowaniu. Tymczasem nowe tarcze na przod juz "pocięte" i czekają na odbiór
Przód też gotowy do montażu, składam wszstko w przyszłym tygodniu razem z nowymi kołami. Można teraz podsumować:
-zaciski hamulcowe zapożyczone z Mazdy RX-8 231km, wypiaskowane, polakierowane w kolor Machine Grey z aktualnej palety Mazdy, kompletnie zregenerowane na nowych zestawach naprawczych wraz z nowymi tłoczkami,
– nacinane tarcze hamulcowe TRW o średnicy 323mm,
– klocki hamulcowe OE Mazda,
– wymiana płynu hamulcowego na Eneos DOT4,
Mam nadzieję, że będzie to jakoś spowalniać
Co do reszty – czas nagli, a więc część rzeczy odłożyłem sobie na ogarnięcie na spokojnie po zlocie... Z nowości zmieniłem podświetlenie wnętrza i bagażnika na LED, wpadły nowe W5W na postojówki oraz zrobiłem drobną kosmetykę i pielęgnację skórzanych elementów wnętrza. Powoli czas wybudzać się ze snu zimowego
-zaciski hamulcowe zapożyczone z Mazdy RX-8 231km, wypiaskowane, polakierowane w kolor Machine Grey z aktualnej palety Mazdy, kompletnie zregenerowane na nowych zestawach naprawczych wraz z nowymi tłoczkami,
– nacinane tarcze hamulcowe TRW o średnicy 323mm,
– klocki hamulcowe OE Mazda,
– wymiana płynu hamulcowego na Eneos DOT4,
Mam nadzieję, że będzie to jakoś spowalniać
Co do reszty – czas nagli, a więc część rzeczy odłożyłem sobie na ogarnięcie na spokojnie po zlocie... Z nowości zmieniłem podświetlenie wnętrza i bagażnika na LED, wpadły nowe W5W na postojówki oraz zrobiłem drobną kosmetykę i pielęgnację skórzanych elementów wnętrza. Powoli czas wybudzać się ze snu zimowego
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości