Mazda MX-5 NBFL B6 '02 1,6 – TURBO CHOMIK
1, 2
Witam!
Chciałem przedstawić Wam swoją małą Mazdę. Osoby z MX-5 Klubu pewnie ją znają,a i kilka osób z MS pewnie też.
Mazdę posiadam od września 2011 roku, kupiona jako zupełna seria w wersji "fullbieda".
Jest to MX-5 z 2002 roku (NBFL) z silnikiem 1.6.
Tak wyglądała zaraz po zakupie:
Aktualne zdjęcia:
Modyfikacje w skrócie.
SILNIK:
Seria ze zmienionym dolotem
Tłumik końcowy custom od Kalińskiego
ZAWIESZENIE:
Gwint V-Maxxx
PU w tylnych wahaczach
HAMULCE:
Przewody w stalowym oplocie.
Płyn EBC 307+
KOŁA:
Keskin KT1 16x9j ET15 i ET25 + 195 45 16
Na tor seria Enkei + R888/R1R 195 50 15
WNĘTRZE:
Fotele Mirco LS.
Pasy Sparco 4-punktowe
Kierownica Sparco Mugello + QR D1Spec
Gałka D1Spec
Wide mirror
NADWOZIE:
Upskirt
Spoiler na klapie
Dołożone halogeny
Przyciemnione wnętrza reflektorów
Swiecące obrysówki
Lusterka zewnętrzne
Rollbar od Scheffler Safety Cages
Jakaś dokładka pod przednim zderzakiem
Na POM jest też bikini soft top
... to chyba tyle.
Więcej modyfikacji już niedługo. Tym razem trochę poważniejszych
Pozdrawiam.
DEXTER
Chciałem przedstawić Wam swoją małą Mazdę. Osoby z MX-5 Klubu pewnie ją znają,a i kilka osób z MS pewnie też.
Mazdę posiadam od września 2011 roku, kupiona jako zupełna seria w wersji "fullbieda".
Jest to MX-5 z 2002 roku (NBFL) z silnikiem 1.6.
Tak wyglądała zaraz po zakupie:
Aktualne zdjęcia:
Modyfikacje w skrócie.
SILNIK:
Seria ze zmienionym dolotem
Tłumik końcowy custom od Kalińskiego
ZAWIESZENIE:
Gwint V-Maxxx
PU w tylnych wahaczach
HAMULCE:
Przewody w stalowym oplocie.
Płyn EBC 307+
KOŁA:
Keskin KT1 16x9j ET15 i ET25 + 195 45 16
Na tor seria Enkei + R888/R1R 195 50 15
WNĘTRZE:
Fotele Mirco LS.
Pasy Sparco 4-punktowe
Kierownica Sparco Mugello + QR D1Spec
Gałka D1Spec
Wide mirror
NADWOZIE:
Upskirt
Spoiler na klapie
Dołożone halogeny
Przyciemnione wnętrza reflektorów
Swiecące obrysówki
Lusterka zewnętrzne
Rollbar od Scheffler Safety Cages
Jakaś dokładka pod przednim zderzakiem
Na POM jest też bikini soft top
... to chyba tyle.
Więcej modyfikacji już niedługo. Tym razem trochę poważniejszych
Pozdrawiam.
DEXTER
Ostatnio edytowano 9 maja 2015, 11:23 przez _DEXTER_, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 9 kwi 2013, 21:29
- Posty: 30
- Skąd: POZnan*
- Auto: Mazda MX-5
Witamy w dziale Nasze Mazdy MX kojarzony z różnych miejsc w internecie i na pewno świetna sztuka, prosiłbym jedynie wgrać zdjęcia na serwer MS (opis w poradnikuhttp://www.mazdaspeed.pl/forum ... 1&t=177089 ) i będzie temat tip top
Ale jest Kosa!! Wygląda rasowo!
Kilka zmian pod maską zaszło, które miały na celu podnieść moc delikatnie.
SILNIK:
– turbina Garret T25 z Nissana 200SX S13 – ex turbo Mayk'a
– kolektor wydechowy spawany by Andy
– wtryski Mazda RX-8
– BOV SSQV 4 HKS style od FMIC
– osłona górna na chłodnicę wody i IC oraz na filtr powietrza
– Intercooler z przerobionymi górnymi wlotami
– filtr stożkowy
– olej silnikowy GULF Racing 5W50
– świece zapłonowe zimniejsze o stopień od serii
STEROWANIE:
– Ecumaster DET3
– sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L + zegar AFR
– zegary Depo – EGT, BOOST, OIL TEMP
SKRZYNIA I SPRZĘGŁO:
– 5-biegowa
– sprzęgło wzmacniane z kołem zamachowym od 1.8 – od Kokona
– przewód sprzęgła w stalowym oplocie HEL
DYFER:
– Torsen od Sportive'a 6b
– poliuretany w dyfrze DEUTER Olkusz
WYDECH:
– wydech przelotowy 2.5" + jeden tłumik środkowy
– tłumik końcowy 2.5" custom od Kalińskiego
– wszystko spięte złączami v-band
Tak to na chwilę obecną wygląda.
Lista rzeczy do zrobienia wcale nie zmalała, wręcz przeciwnie.
Teraz hamownia, a potem podnosimy ciśnienie
Pozdr.
DEX
SILNIK:
– turbina Garret T25 z Nissana 200SX S13 – ex turbo Mayk'a
– kolektor wydechowy spawany by Andy
– wtryski Mazda RX-8
– BOV SSQV 4 HKS style od FMIC
– osłona górna na chłodnicę wody i IC oraz na filtr powietrza
– Intercooler z przerobionymi górnymi wlotami
– filtr stożkowy
– olej silnikowy GULF Racing 5W50
– świece zapłonowe zimniejsze o stopień od serii
STEROWANIE:
– Ecumaster DET3
– sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L + zegar AFR
– zegary Depo – EGT, BOOST, OIL TEMP
SKRZYNIA I SPRZĘGŁO:
– 5-biegowa
– sprzęgło wzmacniane z kołem zamachowym od 1.8 – od Kokona
– przewód sprzęgła w stalowym oplocie HEL
DYFER:
– Torsen od Sportive'a 6b
– poliuretany w dyfrze DEUTER Olkusz
WYDECH:
– wydech przelotowy 2.5" + jeden tłumik środkowy
– tłumik końcowy 2.5" custom od Kalińskiego
– wszystko spięte złączami v-band
Tak to na chwilę obecną wygląda.
Lista rzeczy do zrobienia wcale nie zmalała, wręcz przeciwnie.
Teraz hamownia, a potem podnosimy ciśnienie
Pozdr.
DEX
- Od: 9 kwi 2013, 21:29
- Posty: 30
- Skąd: POZnan*
- Auto: Mazda MX-5
Śledziłem temat na forum MX5 i muszę stwierdzić że ten eMiX jest genialny, a teraz to turbo to taka wisienka na torcie.
Czekam na kolejny update ale tym razem z jakimiś mediami
Czekam na kolejny update ale tym razem z jakimiś mediami
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jak dla mnie – ideał Będę śledził temat
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Super ! ciekawy pomysł uturbić 1.6
Jak sobie silnik radzi z turbo? wytrzymuje bez problemu? Jakie doładowanie?
Jak sobie silnik radzi z turbo? wytrzymuje bez problemu? Jakie doładowanie?
-
damiansd4hide3
Od początku uważałem, że lepiej pompować 1.6 niż 1.8. Różnice w cenach tych silników są na tyle duże, że w razie fakapów wolę kupić drugi 1.6 niż 1.8
Doładowanie obecnie to 0,7 bara. Silnik znosi to bardzo dobrze. Wybieram się na hamownię, żeby sprawdzić ile jest zanim zaczniemy podnosić doładowanie.
Doładowanie obecnie to 0,7 bara. Silnik znosi to bardzo dobrze. Wybieram się na hamownię, żeby sprawdzić ile jest zanim zaczniemy podnosić doładowanie.
- Od: 9 kwi 2013, 21:29
- Posty: 30
- Skąd: POZnan*
- Auto: Mazda MX-5
Fajna furka, która i mnie kusi aby sobie taka zabawkę sprawić
B6 sobie dobrze radziły z turbo. Przecież istniała nawet fabryczna wersja z "suszarką" (B6T), której zresztą jestem szczęśliwym właścicielem, choć w zupełnie innej budzie Gratuluję autka. Pewnie uśmiech nie schodzi Ci z twarzy. Jak patrzę na amerykańców, którzy do Miaty dają V8, rujnując najcenniejszą rzecz w tym samochodzie – czyli idealny rozkład masy, to mi się płakać chce. No nic, wielu wspaniałych zakrętów pozostaje życzyć
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości