Silnik:
– 1.8 seryjnie 130KM
– LiquiMoly 5W40 (polecam, po zrobieniu płukanki przed wymianą praktycznie zapomniałem o wydawaniu jakichkolwiek dźwięków przez HLA)
– COPy z Toyoty
– kompresor Eaton M62, kółko 65mm: doładowanie 0,75bara w peaku, 0,65 przy odcięciu.
-chłodnica oleju 235mm 11 rzędów
– IC
Sterowanie:
– MS2.
– szerokopasmówka,
-czujniki EGT i temp oleju są włożone i czekają na sterownik.
Skrzynia i sprzęgło:
– 6-biegowa
– Motul 75W90
-docisk z KL 2.5 i tarcza organiczna.
-wężyk sprzęgła w stalowym oplocie.
LSD:
– Superfuji 3.63
Wydech:
– Pełna seria, pewnie prędzej czy później doczeka się wymiany.
Zawieszenie:
– sprężyny H&R 35mm
– 4x Bilstein B6
Hamulce:
– seria
– DOT 5.1
-przewody w stalowym oplocie i regulowany zawór proporcjonalny czekają na założenie.
Felgi i opony:
– ATS Cup 15x7j ET28 7kg
– Tył Toyo T1R
– Przód Yokohama Parada 2
– w planach: Yokohama AD08 Neova
Inne:
-frame railsy 3mm produkcji Yapa Racing
-Rollbar TRlane
Wyposażenie podstawowe:
-silnik 1.8 130hp,
-4 koła,
– elektryczne szyby
-fotele obszyte skórą i alcantarą.
– 2 poduchy,
Dołożone wyposażenie:
– centralny zamek i klapa na pilota.
– dzienne,
– ozdobne ramki nawiewów,
– aluminiowa ramka skrzyni biegów Mazda,
Plany:
-kubełek, harnessbar i szelki,
-przywrócić kompresor do życia.
Zdjęcia, czyli to co lubię najbardziej (w tematach o autach):
Mazda Mx-5 NA BP '97 SC
Strona 1 z 1
Popraw temat na zgodny z regulaminem działu NM i dodaj do opisu wyposażenie seryjne
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 00:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Cos sie dzieje w aucie?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 7 mar 2010, 23:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Całkowicie zapomniałem o temacie. Dopiero dzisiaj wpis Mazdaspeed na FB przypomniał mi o jego istnieniu.
W skrórcie: zrobiłem, pojeździłem, trochę zepsułem.
W międzyczasie wyskoczyło kilka rzeczy nieplanowanych, B6 bo zostałem uświadomiony, że moje zawieszenie praktycznie nie działa. Do zrobienia było sprzęgło i dyfer do wymiany na taki ze szperą. Skrzynię trzeba było zrzucić, więc "przy okazji" wleciała 6b.
Auto udało się poskładać przed X leciem klubu MX5, później kolejna pojeżdżawka na Ułężu. Niestety jak powszechnie wiadomo jest to miejsce przeklęte i kompresor padł (całość była składana na wczoraj i nie poświęciłem wystarczającej uwagi na obróbkę spawów, jeden z nich najprawdopodobniej wpadł do środka i załatwił kompresor). Czekam na nowe łożyska i spróbuję go tak poskładać, jeżeli kilka rys na rotorach spowoduje jakiś drastyczny spadek wydajności to zakupię kolejny kompresor.
Post jest dosyć skrótowy, ale trudno opisać w kilka minut ostatni sezon prac.
Pierwszy post uaktualniony.
W skrórcie: zrobiłem, pojeździłem, trochę zepsułem.
W międzyczasie wyskoczyło kilka rzeczy nieplanowanych, B6 bo zostałem uświadomiony, że moje zawieszenie praktycznie nie działa. Do zrobienia było sprzęgło i dyfer do wymiany na taki ze szperą. Skrzynię trzeba było zrzucić, więc "przy okazji" wleciała 6b.
Auto udało się poskładać przed X leciem klubu MX5, później kolejna pojeżdżawka na Ułężu. Niestety jak powszechnie wiadomo jest to miejsce przeklęte i kompresor padł (całość była składana na wczoraj i nie poświęciłem wystarczającej uwagi na obróbkę spawów, jeden z nich najprawdopodobniej wpadł do środka i załatwił kompresor). Czekam na nowe łożyska i spróbuję go tak poskładać, jeżeli kilka rys na rotorach spowoduje jakiś drastyczny spadek wydajności to zakupię kolejny kompresor.
Post jest dosyć skrótowy, ale trudno opisać w kilka minut ostatni sezon prac.
Pierwszy post uaktualniony.
- Od: 29 kwi 2013, 08:01
- Posty: 5
- Auto: Mx-5 1.8 '97
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości