Mazda Mx-5 NA BP '97 SC

ND / NC / NB / NA

Postprzez rs_pl » 29 kwi 2013, 08:13

Silnik:
– 1.8 seryjnie 130KM
– LiquiMoly 5W40 (polecam, po zrobieniu płukanki przed wymianą praktycznie zapomniałem o wydawaniu jakichkolwiek dźwięków przez HLA)
– COPy z Toyoty
– kompresor Eaton M62, kółko 65mm: doładowanie 0,75bara w peaku, 0,65 przy odcięciu.
-chłodnica oleju 235mm 11 rzędów
– IC
Sterowanie:
– MS2.
– szerokopasmówka,
-czujniki EGT i temp oleju są włożone i czekają na sterownik.

Skrzynia i sprzęgło:
– 6-biegowa
– Motul 75W90
-docisk z KL 2.5 i tarcza organiczna.
-wężyk sprzęgła w stalowym oplocie.

LSD:
– Superfuji 3.63

Wydech:
– Pełna seria, pewnie prędzej czy później doczeka się wymiany.

Zawieszenie:
– sprężyny H&R 35mm
– 4x Bilstein B6

Hamulce:
– seria
– DOT 5.1
-przewody w stalowym oplocie i regulowany zawór proporcjonalny czekają na założenie.

Felgi i opony:
– ATS Cup 15x7j ET28 7kg
– Tył Toyo T1R
– Przód Yokohama Parada 2
– w planach: Yokohama AD08 Neova

Inne:
-frame railsy 3mm produkcji Yapa Racing
-Rollbar TRlane

Wyposażenie podstawowe:
-silnik 1.8 130hp,
-4 koła,
– elektryczne szyby
-fotele obszyte skórą i alcantarą.
– 2 poduchy,

Dołożone wyposażenie:
– centralny zamek i klapa na pilota.
– dzienne,
– ozdobne ramki nawiewów,
– aluminiowa ramka skrzyni biegów Mazda,

Plany:
-kubełek, harnessbar i szelki,
-przywrócić kompresor do życia.

Zdjęcia, czyli to co lubię najbardziej (w tematach o autach):
Załączniki
dsc2101o.jpg
dsc2085e.jpg
dsc1958h.jpg
dsc1907k.jpg
dsc1899i.jpg
dsc1875c.jpg
dsc1790o.jpg
dsc1727f.jpg
20110925171420878.jpg
82448750.jpg
Ostatnio edytowano 5 sty 2014, 16:00 przez rs_pl, łącznie edytowano 7 razy
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2013, 08:01
Posty: 5
Auto: Mx-5 1.8 '97

Postprzez Rafał_ » 29 kwi 2013, 17:23

Popraw temat na zgodny z regulaminem działu NM i dodaj do opisu wyposażenie seryjne :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlodyMazda » 11 lis 2013, 13:12

Cos sie dzieje w aucie? :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2010, 23:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez rs_pl » 5 sty 2014, 15:58

Całkowicie zapomniałem o temacie. Dopiero dzisiaj wpis Mazdaspeed na FB przypomniał mi o jego istnieniu.

W skrórcie: zrobiłem, pojeździłem, trochę zepsułem.
W międzyczasie wyskoczyło kilka rzeczy nieplanowanych, B6 bo zostałem uświadomiony, że moje zawieszenie praktycznie nie działa. Do zrobienia było sprzęgło i dyfer do wymiany na taki ze szperą. Skrzynię trzeba było zrzucić, więc "przy okazji" wleciała 6b.

Auto udało się poskładać przed X leciem klubu MX5, później kolejna pojeżdżawka na Ułężu. Niestety jak powszechnie wiadomo jest to miejsce przeklęte i kompresor padł (całość była składana na wczoraj i nie poświęciłem wystarczającej uwagi na obróbkę spawów, jeden z nich najprawdopodobniej wpadł do środka i załatwił kompresor). Czekam na nowe łożyska i spróbuję go tak poskładać, jeżeli kilka rys na rotorach spowoduje jakiś drastyczny spadek wydajności to zakupię kolejny kompresor.

Post jest dosyć skrótowy, ale trudno opisać w kilka minut ostatni sezon prac.
Pierwszy post uaktualniony.

Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2013, 08:01
Posty: 5
Auto: Mx-5 1.8 '97

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy