Mazda MX-5 Silver Blues NBfl B6 2004/5 dark blue
1, 2
Witam!
w sumie, po dość przypadkowym zakupie przez portal internetowy i po naprawie mechanicznej, (auto było po lekkiej mechanicznej kontuzji ) , pragnę wpisać się do tej rubryki no i zaprezentować gronu mojego Mxa 5.
mazda mx 5 generacja 2 NB fl czyli tzw. polift
wg. sprzedającego jest to model Silver Blues,
rok 2004/5, o przebiegu ok. 64050 km
silnik rzędowy, czterosuwowy, benzynowy,B6, dohc, 16 V z dwoma wałkami i katalizatorem spalin,
98 cui , 5 biegowa skrzynia manualna
dwie turbiny, kompresor i centryfuga
do tego pierwsza ręka – damska,
sportowe sprężyny (ok.-40mm),
amortyzatory progresywne Sachsa,
obecnie 16 calowe felgi , w planie 17,
jak i jego modyfikacje. tu auto po zakupie i naprawie>
na początek domontowałem soczewkowe halogeny w przedni zderzak, bo takie miałem na stanie, oczywiście z odpowiednio poprowadzonymi kablami w podwójnej izolacji i przekaźnikiem.
choć przyznam, ze optycznie originalne dużo lepiej się prezentują no i zdemontowałem sterczące przednie haki holownicze. Tu jako włącznik wykorzystałem przycisk swiatła przeciwmgielnego, który to lekko przerobilem,tak aby byl stabilny, po czym zamotowałem go tutaj:
przebudowałem lekko tłumik końcowy na dwuwydechowy i to przy wykorzystaniu standartowego tłumika tzn. po otrzymaniu drugiego, takiego samego tłumika od NB z zaprzyjaźnionego serwisu i to w b. dobrym stanie, po porównaniu ich stanu technicznego, ten gorszy, mocniej pordzewiały, poszedł na częsci, gdyż potrzebna mi była rurka końcowa
po jej przedłużeniu i wywierceniu dziury po drugiej stronie tłumika i wygrzebaniu częsciowo jego zawartosci w celu zwiększenia "hałasu", została ona odpowiednio dopasowana, oczyszczona, dospawana i pomalowana. przyznam, że niestety nie udało mi się, w lekkim pośpiechu, idealnie tj. symetrycznie jej przymocować do czego przyczyniły się m.in spawy i wywołane przez nie termiczne naprężenia, ale na tym jeszcze na pewno popracuje mechnicznie w najbliższym czasie. dodatkowo dospawano chromowane nakładki w celu uatrakcynienia wyglądu końcówek
po lekkim dogięciu dospawanej koncówki i przepchaniu kpl. tłumika uzyskałem prawie idealny wynik
no a poziom hałasu dzięki tej modyfikacji wzrósł niewiele, gdyż pomiędzy wyjściami tłumika wewnątrz nie ma żadych przegród i w sumie efekt jest zadowalający.
kolejne modyfikacje oświetlenia mają na celu poprawienie funkcjonalności auta przy wykorzystaniu fabrycznych elementów i przy niskich nakładach finansowaych, co nie ma nic wspólnego z moimi mozliwościami finansowymi. i tak po zamontowaniu czujnika stykowego do masy , na przednim wzmocnieniu (dla potrzeb alarmu, potem go wykorzystam dodatkowo do załączania oświetlenie komory silnika (po otwarciu maski, no ob po co ma sie palić przy zamkniętej )
i podłączeniu go do jednego z czujników otwarcia drzwi, zamontowałem diodę (jest na czerwono) z odp. rezystorem ok. 820 Ohm (można zamontować zwykłą 12Voltową żarówkę) w lampce wewnętrznej tj. podświetlenia kabiny auta. (na zielono zaznaczyłem miejsca dolutowania przewodów)
P.S. u siebie lampkę obróciłem o 180 St., co może lekko zmylić niejednego ..
czyli po otwarciu maski silnika, drzwi lub tylnej klapy, zapala się kontrolka Led w lampce wewnętrznej.
następny etap to domontowanie małego brzęczyka, który to zacznie wydawać odgłosy, jak stwierdzi, że hamulec ręczny jest zwolniony a silnik chodzi lub chodzi dłużej niż np. 1 minute.
poprzez tą modyfikacje uzyskałem wraz z wykorzystaniem czujnika tylnej klapy, pełen zakres kontroli stanu auta m.in. dla potrzeb domontowanego alarmu (potem dojdzie prawdopodobnie jakiś czujnik kontroli kabiny). dzięki diodzie Led w lampce wewnętrznej, mam pełną kontrolę na tym, czy jest wszystko zamknięte, bo w opcji wyłączenia lampki wewnętrznej, nie widać tego!
co do Audio, to jako pionier przeróbki sterowania radiem, zamontowałem klawisze od 323F, które to pasują idealnie jak i podłączenie dwóch przewodów we wtyczkę kierownicy
i tak pokazane tutaj jest, gdzie dokładnie wsadzić we wtyczkę od radia, te brakujące przewody
które to należy podciągnąć do kierownicy tj. do wtyku od pierścienia airbagu
to te dwa białe kabelki (fotke otrzymałem od kolegi N. , mocno związanego zawodowo z mazdą, obecnego i aktywnego na forum, za co mu dziękuje niniejszym, bo trochę trudno mi było ten wtyk sfotografować dokładnie, jak jest w aucie zabudowany, a i przez to uzyskałem info, gdzie je podłączyć)
P.S. gdyby ktoś potrzebowal originale styki radiowe, to posiadam takowe jeszcze i je ostąpię po koleżeńsku za darmo. cd modyfikacji audio poźniej...
co do oświetlenia to po podgrzaniu lamp w domowym piekarniu , rozlepiłem je i pomalowano tj. przyciemniono je profesjonalnie w lakierni (dla uzyskania efekt bardzo zbliżonego do lamp jak w maździe 6, przed i poliftowej/ ma też takie wersja mx 5 z USA o nazwie Mspeed)
przed zamontowaniem reflektorów w aucie wymieniłem żarówki mijania na 90 Wattowe wypełnione gazem xenonowym, przez co auto pozyskało ewidentnie nocną atrakcyjność no i więcej światła a i nadmiernego nagrzewania nie stwierdziłem.
do żarówek świateł długich podłączyłem tzw. moduł świateł dziennych zakupiony na alledrogo.pl, który to po odpaleniu auta i stwierdzeniu napięcia powyżej 13,4 Volt aktywuje się i wtedy żarówki długich (najmniej eksplatowane i korzystnie skierowane do przodu, świecą dając ok. 30% mocy roboczej/normalnej czyli ok. 15 Watt (reszta się wtedy nie pali!) fotki wkrótce
tylną prawą lampę zamieniłem na angielską m.in. w celu uzyskania symetryczności.
(lubię jak jest równo), domontowałem oprawki dwuwłóknowe , przez co mam teraz: cztery światła postojowe, cztery stopu plus 5 w klapie (tam mam 26 (21+5) Wattową żarówkę , gdyż lampka trzeciego stopu jak,boczne migacze i odblaski zderzaków, zostały lekko przeciemnione) no i dwie przeciwmgielne. dalsze fotki wkrótce
temat modyfikacji światła cofania poźniej wznowię (choć w sumie to ja nie cofam tzn. niewiele, no jak już rzeczywiście koniecznie muszę)
przy akcji modyfikacji audio, po demontazu tapicerki solidnie wymyłem i oczyściłem drzwi, odmalowałem je, szczególnie ich spody, zakonserwowałem, po czym wkleiłem w drzwi od środka listwy z demontażu od mazdy 6 po trzy na strone na klej od klejenia szyb, wyłożyłem taśmę bitumiczną na ciepło na prawie całej powierzchni. uprzednio plastkiem na ciepło posklejałem dodatkowo w wielu miejscach powierzchnie łączenia blaczy drzwi z rurą, która jest w środku a w okolicy głośnika dodałem specjaną gąbkę do tego celu (wodoodporną). na koniec podokręcałem wszystkie śrubki, przeczyściłem i nasmarowałem bezzapachowym olejkiem silikonowym prowadnice szyb a te z kolei, po demontażu umyłem. Na koniec dodałem wklejki z foli bąbelkowej i całość solidnie obkleiłem mocą taśmą samoprzylepną.
przy tej akcji zdemontowałem zawiasy odświeżyłem je no i zamputowałem te sterczące śrubska:
originalne głośniki zostaną na dniach zastąpione innymi trzydrożnymi szerokopasmowymi.
w bagżniku zamontowalem niewielkich rozmiarów wzmacniacze dwukanałowy.
o tutaj?:
http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc08029kg.jpg/
do obsługi bassowego box Quadrala zamontowanego prawie na stałe i pasywnego Suba Bose z Mazdy 3, natomiast drugi mocniejszy będzie schowany w miejscu na koło zapasowe i napędzał bassową rurkę dającą się w ramach potrzeb transportowych w miare szybko zdemontować i pasującą do tego niewielkiego bagażnika...fotki w niedalekiej przyszłości
cdn.
pozdr.E.
w sumie, po dość przypadkowym zakupie przez portal internetowy i po naprawie mechanicznej, (auto było po lekkiej mechanicznej kontuzji ) , pragnę wpisać się do tej rubryki no i zaprezentować gronu mojego Mxa 5.
mazda mx 5 generacja 2 NB fl czyli tzw. polift
wg. sprzedającego jest to model Silver Blues,
rok 2004/5, o przebiegu ok. 64050 km
silnik rzędowy, czterosuwowy, benzynowy,B6, dohc, 16 V z dwoma wałkami i katalizatorem spalin,
98 cui , 5 biegowa skrzynia manualna
dwie turbiny, kompresor i centryfuga
do tego pierwsza ręka – damska,
sportowe sprężyny (ok.-40mm),
amortyzatory progresywne Sachsa,
obecnie 16 calowe felgi , w planie 17,
jak i jego modyfikacje. tu auto po zakupie i naprawie>
na początek domontowałem soczewkowe halogeny w przedni zderzak, bo takie miałem na stanie, oczywiście z odpowiednio poprowadzonymi kablami w podwójnej izolacji i przekaźnikiem.
choć przyznam, ze optycznie originalne dużo lepiej się prezentują no i zdemontowałem sterczące przednie haki holownicze. Tu jako włącznik wykorzystałem przycisk swiatła przeciwmgielnego, który to lekko przerobilem,tak aby byl stabilny, po czym zamotowałem go tutaj:
przebudowałem lekko tłumik końcowy na dwuwydechowy i to przy wykorzystaniu standartowego tłumika tzn. po otrzymaniu drugiego, takiego samego tłumika od NB z zaprzyjaźnionego serwisu i to w b. dobrym stanie, po porównaniu ich stanu technicznego, ten gorszy, mocniej pordzewiały, poszedł na częsci, gdyż potrzebna mi była rurka końcowa
po jej przedłużeniu i wywierceniu dziury po drugiej stronie tłumika i wygrzebaniu częsciowo jego zawartosci w celu zwiększenia "hałasu", została ona odpowiednio dopasowana, oczyszczona, dospawana i pomalowana. przyznam, że niestety nie udało mi się, w lekkim pośpiechu, idealnie tj. symetrycznie jej przymocować do czego przyczyniły się m.in spawy i wywołane przez nie termiczne naprężenia, ale na tym jeszcze na pewno popracuje mechnicznie w najbliższym czasie. dodatkowo dospawano chromowane nakładki w celu uatrakcynienia wyglądu końcówek
po lekkim dogięciu dospawanej koncówki i przepchaniu kpl. tłumika uzyskałem prawie idealny wynik
no a poziom hałasu dzięki tej modyfikacji wzrósł niewiele, gdyż pomiędzy wyjściami tłumika wewnątrz nie ma żadych przegród i w sumie efekt jest zadowalający.
kolejne modyfikacje oświetlenia mają na celu poprawienie funkcjonalności auta przy wykorzystaniu fabrycznych elementów i przy niskich nakładach finansowaych, co nie ma nic wspólnego z moimi mozliwościami finansowymi. i tak po zamontowaniu czujnika stykowego do masy , na przednim wzmocnieniu (dla potrzeb alarmu, potem go wykorzystam dodatkowo do załączania oświetlenie komory silnika (po otwarciu maski, no ob po co ma sie palić przy zamkniętej )
i podłączeniu go do jednego z czujników otwarcia drzwi, zamontowałem diodę (jest na czerwono) z odp. rezystorem ok. 820 Ohm (można zamontować zwykłą 12Voltową żarówkę) w lampce wewnętrznej tj. podświetlenia kabiny auta. (na zielono zaznaczyłem miejsca dolutowania przewodów)
P.S. u siebie lampkę obróciłem o 180 St., co może lekko zmylić niejednego ..
czyli po otwarciu maski silnika, drzwi lub tylnej klapy, zapala się kontrolka Led w lampce wewnętrznej.
następny etap to domontowanie małego brzęczyka, który to zacznie wydawać odgłosy, jak stwierdzi, że hamulec ręczny jest zwolniony a silnik chodzi lub chodzi dłużej niż np. 1 minute.
poprzez tą modyfikacje uzyskałem wraz z wykorzystaniem czujnika tylnej klapy, pełen zakres kontroli stanu auta m.in. dla potrzeb domontowanego alarmu (potem dojdzie prawdopodobnie jakiś czujnik kontroli kabiny). dzięki diodzie Led w lampce wewnętrznej, mam pełną kontrolę na tym, czy jest wszystko zamknięte, bo w opcji wyłączenia lampki wewnętrznej, nie widać tego!
co do Audio, to jako pionier przeróbki sterowania radiem, zamontowałem klawisze od 323F, które to pasują idealnie jak i podłączenie dwóch przewodów we wtyczkę kierownicy
i tak pokazane tutaj jest, gdzie dokładnie wsadzić we wtyczkę od radia, te brakujące przewody
które to należy podciągnąć do kierownicy tj. do wtyku od pierścienia airbagu
to te dwa białe kabelki (fotke otrzymałem od kolegi N. , mocno związanego zawodowo z mazdą, obecnego i aktywnego na forum, za co mu dziękuje niniejszym, bo trochę trudno mi było ten wtyk sfotografować dokładnie, jak jest w aucie zabudowany, a i przez to uzyskałem info, gdzie je podłączyć)
P.S. gdyby ktoś potrzebowal originale styki radiowe, to posiadam takowe jeszcze i je ostąpię po koleżeńsku za darmo. cd modyfikacji audio poźniej...
co do oświetlenia to po podgrzaniu lamp w domowym piekarniu , rozlepiłem je i pomalowano tj. przyciemniono je profesjonalnie w lakierni (dla uzyskania efekt bardzo zbliżonego do lamp jak w maździe 6, przed i poliftowej/ ma też takie wersja mx 5 z USA o nazwie Mspeed)
przed zamontowaniem reflektorów w aucie wymieniłem żarówki mijania na 90 Wattowe wypełnione gazem xenonowym, przez co auto pozyskało ewidentnie nocną atrakcyjność no i więcej światła a i nadmiernego nagrzewania nie stwierdziłem.
do żarówek świateł długich podłączyłem tzw. moduł świateł dziennych zakupiony na alledrogo.pl, który to po odpaleniu auta i stwierdzeniu napięcia powyżej 13,4 Volt aktywuje się i wtedy żarówki długich (najmniej eksplatowane i korzystnie skierowane do przodu, świecą dając ok. 30% mocy roboczej/normalnej czyli ok. 15 Watt (reszta się wtedy nie pali!) fotki wkrótce
tylną prawą lampę zamieniłem na angielską m.in. w celu uzyskania symetryczności.
(lubię jak jest równo), domontowałem oprawki dwuwłóknowe , przez co mam teraz: cztery światła postojowe, cztery stopu plus 5 w klapie (tam mam 26 (21+5) Wattową żarówkę , gdyż lampka trzeciego stopu jak,boczne migacze i odblaski zderzaków, zostały lekko przeciemnione) no i dwie przeciwmgielne. dalsze fotki wkrótce
temat modyfikacji światła cofania poźniej wznowię (choć w sumie to ja nie cofam tzn. niewiele, no jak już rzeczywiście koniecznie muszę)
przy akcji modyfikacji audio, po demontazu tapicerki solidnie wymyłem i oczyściłem drzwi, odmalowałem je, szczególnie ich spody, zakonserwowałem, po czym wkleiłem w drzwi od środka listwy z demontażu od mazdy 6 po trzy na strone na klej od klejenia szyb, wyłożyłem taśmę bitumiczną na ciepło na prawie całej powierzchni. uprzednio plastkiem na ciepło posklejałem dodatkowo w wielu miejscach powierzchnie łączenia blaczy drzwi z rurą, która jest w środku a w okolicy głośnika dodałem specjaną gąbkę do tego celu (wodoodporną). na koniec podokręcałem wszystkie śrubki, przeczyściłem i nasmarowałem bezzapachowym olejkiem silikonowym prowadnice szyb a te z kolei, po demontażu umyłem. Na koniec dodałem wklejki z foli bąbelkowej i całość solidnie obkleiłem mocą taśmą samoprzylepną.
przy tej akcji zdemontowałem zawiasy odświeżyłem je no i zamputowałem te sterczące śrubska:
originalne głośniki zostaną na dniach zastąpione innymi trzydrożnymi szerokopasmowymi.
w bagżniku zamontowalem niewielkich rozmiarów wzmacniacze dwukanałowy.
o tutaj?:
http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc08029kg.jpg/
do obsługi bassowego box Quadrala zamontowanego prawie na stałe i pasywnego Suba Bose z Mazdy 3, natomiast drugi mocniejszy będzie schowany w miejscu na koło zapasowe i napędzał bassową rurkę dającą się w ramach potrzeb transportowych w miare szybko zdemontować i pasującą do tego niewielkiego bagażnika...fotki w niedalekiej przyszłości
cdn.
pozdr.E.
Ostatnio edytowano 3 paź 2013, 15:01 przez Enduro, łącznie edytowano 15 razy
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Speed napisał(a):... Jedynie czego brak to fartuchów na tylnym zderzaku ...
juz takowe zakupiłem, nawet dwa komplety, tyle że jeden kpl. nowe i do tego w ori. kolorze leżakuje u kolegi Wojtka, w Anglii a drugi jest do przemalowania, z czym się jeszcze wstrzymuje, bo szukam przednich (choc juz je mam zarezerwowane) i do tego jakiegoś delikatnego spoilera na klape..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):do tego jakiegoś delikatnego spoilera na klape..
Jest trochę tego fajnego , choć jak zawsze spojrzę na tył tego samochodu to przestaje o nim myśleć
Daj jakieś zdjęcie z bocznej perspektywy bo jestem ciekaw felg bo widzę mają dobre ET
Enduro napisał(a):nowe i do tego w ori. kolorze leżakuje u kolegi Wojtka, w Anglii
i czekaja na transport...
autko ladnie sie prezwntuje, mody w toku realizcji... ciekawe jaki efekt auto osiagnie na wiosne
Robert, daj info o samym aucie na poczatku, bo wiemy tylko, ze NB f/l , jaki silnik, SRS itd...
opisz je co ma na pokladzie
i wiecej fotek calego auta
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):..
i wiecej fotek calego auta
obecnie brak warunków na korzystne fotki, gdyż jak wszem wiadomo jest zima a do tego auto po spolerowaniu jest pokryte warstwą wosku i lekkiego kurzu...
i dlatego upraszam o odczekanie do odwilży
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Gratuluję ładnego emiksa
Ciekawe mody.
Czemu 17'' chcesz wkładać?
Przy obniżeniu jakie planujesz 16" wystarczy spokojnie, większe moim zdaniem są już za duże dla bryły NB... Ale to jak wiadomo zawsze kwestia gustu
Ciekawe mody.
Czemu 17'' chcesz wkładać?
Przy obniżeniu jakie planujesz 16" wystarczy spokojnie, większe moim zdaniem są już za duże dla bryły NB... Ale to jak wiadomo zawsze kwestia gustu
senkju!
teraz stoi juz na 16´
i jak dla mnie to możne by mu spokojnie dać większe felgi (przy zachowaniu szerokości opony 205!)
np. 17´ , no i szukam jakiś korzystnych i przystojnych na lato, choć przyznaje, że zdaje sobie sprawe, bo mam spore doświadczenie w tej materi, że większa felga przyniesie wiele niekorzystnych zmian, szczególnie, że to auto nie grzeszy mocą..
pozdr.E
teraz stoi juz na 16´
i jak dla mnie to możne by mu spokojnie dać większe felgi (przy zachowaniu szerokości opony 205!)
np. 17´ , no i szukam jakiś korzystnych i przystojnych na lato, choć przyznaje, że zdaje sobie sprawe, bo mam spore doświadczenie w tej materi, że większa felga przyniesie wiele niekorzystnych zmian, szczególnie, że to auto nie grzeszy mocą..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Moją kupiłem też na 16", teoretycznie oryginalnych enkei'ach od nbfl i też zastanawiam się nad kupieniem czegoś fajniejszego.
Problem z 17" oprócz pogorszenia osiągów (a jak sądzę, masz tak samo jak ja i Speed silnik 1.6) oznacza też dużo większe koszty opon. No ale to już pewnie wiesz
Kłopot w tym, że faajne felgi to spory wydatek.
Moim zdaniem, jak zglebisz i wrzucisz np felgi od sportiva to będzie wyglądało bardzo dobrze.. A jak zglebisz i wrzucisz felgi np xxr 527 to będzie wyglądało świetnie
Z innych "przystojnych felg" moim zdaniem to:
xxr 552, kilka worksów
sporo fajnych felg jest na stronie
http://www.gomiata.com/mazda-mx-5-miata-wheels-tires-parts-1999-2005.html
I fajny temat z tym co ludzie wrzucają do siebie:
http://mx5cartalk.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=33060&sid=8f4c7f326b0f30748bd879b7d2db2060
Będę śledził z uwagą temat
Problem z 17" oprócz pogorszenia osiągów (a jak sądzę, masz tak samo jak ja i Speed silnik 1.6) oznacza też dużo większe koszty opon. No ale to już pewnie wiesz
Kłopot w tym, że faajne felgi to spory wydatek.
Moim zdaniem, jak zglebisz i wrzucisz np felgi od sportiva to będzie wyglądało bardzo dobrze.. A jak zglebisz i wrzucisz felgi np xxr 527 to będzie wyglądało świetnie
Z innych "przystojnych felg" moim zdaniem to:
xxr 552, kilka worksów
sporo fajnych felg jest na stronie
http://www.gomiata.com/mazda-mx-5-miata-wheels-tires-parts-1999-2005.html
I fajny temat z tym co ludzie wrzucają do siebie:
http://mx5cartalk.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=33060&sid=8f4c7f326b0f30748bd879b7d2db2060
Będę śledził z uwagą temat
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przy okazji przygotowan do sezonu dobralem sie do krytycznego punktu tego (i nie tylko auta) jesli chodzi o rdze i po odkreceniu plastikow i dolnych srub blotnika, wybralem tam sporo smieci no i po oczyszczeniu pomalowalem kilkoma warstwami farby zabezpieczajacej a na koniec czarna barankowa konserwacja
cdn.
cdn.
Ostatnio edytowano 10 sie 2013, 20:19 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
obrapalem rdzawy nalot, odtłuściłem a potem grubo "hemarlait´em" takim bezpsrednio na rdze a potem kilka warstw bitumu do podwozi samochodowych
w sumie rdzy bylo niewiele i mysle, ze po takiej kuracji jeszcze te 10 lat na pewno nic sie tam nie wydarzy przykrego.
tak to przod, on jest w tym rejonie lekko nieodporny na rdze i zbieranie sie smieci
teraz tyl..
cd.
E
w sumie rdzy bylo niewiele i mysle, ze po takiej kuracji jeszcze te 10 lat na pewno nic sie tam nie wydarzy przykrego.
tak to przod, on jest w tym rejonie lekko nieodporny na rdze i zbieranie sie smieci
teraz tyl..
cd.
E
Ostatnio edytowano 10 sie 2013, 20:21 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tymczasem po demontazu przygotowalem odpowiednio dekiel zaworów i kolektor wlotowy do pomalowania na czarno farbą żaroodporną.
potem dopasowalem plastikowy dekiel od M6 i zamontowałem rozpórkę
cdn.
E
potem dopasowalem plastikowy dekiel od M6 i zamontowałem rozpórkę
cdn.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przy montażu dodatkowych zegarów w srodkowe wloty nawiewu
na początku domontowałem w mało inwazyjny sposób czujnik temperatury oleju w tym dobrze dostępnym miejscu
wykręciłem srubkę na imbus i w jej miejsce wkręciłem sensor od VW/audi, gdyż ten posiadał wymagany drobnozwojowy gwint
teraz pozostaje całość odpowiednio podłączyć i lekko spasowac, gdyż ten obcy czujnik ma rezystancje duzo mniejszą niż ten originalny od wskaźnika..
cdn.
E.
na początku domontowałem w mało inwazyjny sposób czujnik temperatury oleju w tym dobrze dostępnym miejscu
wykręciłem srubkę na imbus i w jej miejsce wkręciłem sensor od VW/audi, gdyż ten posiadał wymagany drobnozwojowy gwint
teraz pozostaje całość odpowiednio podłączyć i lekko spasowac, gdyż ten obcy czujnik ma rezystancje duzo mniejszą niż ten originalny od wskaźnika..
cdn.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości