Mazda MX-5 NBfl B6 '05
piękna sztuka widać że zadbana:) teraz tylko szerokości i przyczepności można życzyć:)
-
xphxlzfn
Na czas zimowy po zaliczeniu kilku placyków ze śniegiem emiks powędrował do garażu. (Chociaż złamałem się i na początku grudnia przejechałem się jeszcze bez dachu )
Szkoda mi samochodu i soft topa na kilkugodzinne stanie i zamarzanie, odmarzanie, jest w dobrym stanie zewnętrznym a że mam czym jeździć to poczeka sobie w ciepełku do wiosny.
Szkoda mi też bylo kasy na hardtop, bo za 2 tyś z górką można duużo zrobić lepszych i bardziej potrzebnych rzeczy.
Z małych kwestii, zrobionych na szybko w celu poprawienia komfortu, wywaliłem radio w kolorze czarnym a zamontowałem srebrne. Komfort zmienił się o tyle, że srebrne ma odtwarzacz płyt i kaset. W dodatku pasuje podświetleniem
Wymienione dysze spryskiwaczy na p&p od mazdy tribute (teraz jest mgiełka zamiast bryzgu).
Buda nawoskowana, szmata wyczyszczona, zaimpregnowana, wnętrze pachnące
W piwnicy czeka zestawik nowych sprężyn eibach pro kit.
Luty jak wszystko pójdzie po mojej myśli będzie miesiącem rozbierania miaty pod wygłuszenie, obniżenie foteli i lepsze audio.
Jestem w trakcie wybierania opon na lato, wybór padnie na yoko s drive albo kumho ku31.
Ciągle się gryzę które
W międzyczasie trochę myślałem nad polakierowaniem felg, bo na zmianę muszę jeszcze trochę poczekać... Chodzi za mną grafit w połysku (strasznie mi się podobał w mojej trójce), choć obawiam, się do czarnego/wiśniowego koloru już tak dobrze nie podejdzie. Ostatnio też w krąg zainteresowań wszedł kolor złoty. Zawsze jednak tak sobie myślę, że może to trochę modzenie na siłę, bo na zwykłych alu wygląda w miarę ok
choć oczywiście na felgach xxr 530 wyglądałaby lepiej
Szkoda mi samochodu i soft topa na kilkugodzinne stanie i zamarzanie, odmarzanie, jest w dobrym stanie zewnętrznym a że mam czym jeździć to poczeka sobie w ciepełku do wiosny.
Szkoda mi też bylo kasy na hardtop, bo za 2 tyś z górką można duużo zrobić lepszych i bardziej potrzebnych rzeczy.
Z małych kwestii, zrobionych na szybko w celu poprawienia komfortu, wywaliłem radio w kolorze czarnym a zamontowałem srebrne. Komfort zmienił się o tyle, że srebrne ma odtwarzacz płyt i kaset. W dodatku pasuje podświetleniem
Wymienione dysze spryskiwaczy na p&p od mazdy tribute (teraz jest mgiełka zamiast bryzgu).
Buda nawoskowana, szmata wyczyszczona, zaimpregnowana, wnętrze pachnące
W piwnicy czeka zestawik nowych sprężyn eibach pro kit.
Luty jak wszystko pójdzie po mojej myśli będzie miesiącem rozbierania miaty pod wygłuszenie, obniżenie foteli i lepsze audio.
Jestem w trakcie wybierania opon na lato, wybór padnie na yoko s drive albo kumho ku31.
Ciągle się gryzę które
W międzyczasie trochę myślałem nad polakierowaniem felg, bo na zmianę muszę jeszcze trochę poczekać... Chodzi za mną grafit w połysku (strasznie mi się podobał w mojej trójce), choć obawiam, się do czarnego/wiśniowego koloru już tak dobrze nie podejdzie. Ostatnio też w krąg zainteresowań wszedł kolor złoty. Zawsze jednak tak sobie myślę, że może to trochę modzenie na siłę, bo na zwykłych alu wygląda w miarę ok
choć oczywiście na felgach xxr 530 wyglądałaby lepiej
Twardziej, pewniej w zakrętach, jakoś tak bardziej "sportowo". No i wreszcie wygląda tak jak moim zdaniem powinna. Minus to oczywiście lekki strach przed progami i wzmożone omijanie dziur. Co do przejażdżki, nie ma rzecz jasna problemu
Ja już zmyłem zimowy kurz ale na dopieszczanie czekam aż się cieplej zrobi. Mam nadzieję że się z większością rzeczy wyrobię przed zlotem.
A zlot będzie w miarę ciepły i słoneczny.
Ja już zmyłem zimowy kurz ale na dopieszczanie czekam aż się cieplej zrobi. Mam nadzieję że się z większością rzeczy wyrobię przed zlotem.
A zlot będzie w miarę ciepły i słoneczny.
- Od: 4 paź 2011, 08:17
- Posty: 454 (0/2)
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR
Aktualizacja pierwszego posta.
I trochę o przeróbkach..
Emiks doczekał się wreszcie wielkiego bebeszenia.
oryginalne audio poszło precz.
założenie było takie, że ma grać dobrze bez dachu, nawet przy prędkościach przelotowych/krajoznawczych (90-130km/h). I ma być zestrojone pod ciężki rock, dubstep, dub i dnb. Bez suba, którego na razie nie będę montował. Może kiedyś
oem zestaw audio brzęczał, trzeszczał, generalnie było kiepsko.
drzwi poszły do wygłuszenia matami stp
W drzwi oem zastąpiły woofery proa nigra
na słupkach zagościły tweetery swans
całość napędził mały piecyk
w ramach kosmetyki siedzenia zostały "poprawione" – obniżone o ok 5cm i z bardziej wyprofilownymi boczkami. Wreszcie można powiedzieć o jako takim trzymaniu bocznym w mojej miacie.
całość napędza budżetowy clarion.
Generalnie jak na niskie koszty różnica jest ogromna. Wreszcie mogę z uśmiechem posłuchać muzyki w tym samochodzie. Mimo braku dachu i szumu przepływającego powietrza
a tak to wygląda finalnie
I trochę o przeróbkach..
Emiks doczekał się wreszcie wielkiego bebeszenia.
oryginalne audio poszło precz.
założenie było takie, że ma grać dobrze bez dachu, nawet przy prędkościach przelotowych/krajoznawczych (90-130km/h). I ma być zestrojone pod ciężki rock, dubstep, dub i dnb. Bez suba, którego na razie nie będę montował. Może kiedyś
oem zestaw audio brzęczał, trzeszczał, generalnie było kiepsko.
drzwi poszły do wygłuszenia matami stp
W drzwi oem zastąpiły woofery proa nigra
na słupkach zagościły tweetery swans
całość napędził mały piecyk
w ramach kosmetyki siedzenia zostały "poprawione" – obniżone o ok 5cm i z bardziej wyprofilownymi boczkami. Wreszcie można powiedzieć o jako takim trzymaniu bocznym w mojej miacie.
całość napędza budżetowy clarion.
Generalnie jak na niskie koszty różnica jest ogromna. Wreszcie mogę z uśmiechem posłuchać muzyki w tym samochodzie. Mimo braku dachu i szumu przepływającego powietrza
a tak to wygląda finalnie
Wygłuszałeś podłogę i plecy?
Jaki jest rząd wielkości w kosztach wygłuszenia (i audio, może być na PW)?
Pokaż też dokładnie jak teraz wyglądają fotele. Kombinowałeś coś z szynami lub mocowaniami? Masz może więcej zdjęć z gąbkotomii?
Poza tym "lubię to".
Jaki jest rząd wielkości w kosztach wygłuszenia (i audio, może być na PW)?
Pokaż też dokładnie jak teraz wyglądają fotele. Kombinowałeś coś z szynami lub mocowaniami? Masz może więcej zdjęć z gąbkotomii?
Poza tym "lubię to".
Wygłuszane tylko drzwi. Jak będę miał zdjęcia pod ręką to dorzucę. Szyny i mocowania nie były modyfikowane, jakoś jestem nieufny jeśli chodzi o takie przeróbki. Wystarczyło lekkie podcięcie gąbki pod zadem, komfort się nie zmniejszył a różnica w pozycji za kierownicą jest zauważalna. Mimo że to "tylko" 5 cm różnicy. Dodatkowo przez podcięcie boczkow wreszcie nie muszę się zapierac łokciami na zakrętach
Co kosztów – poszło PW.
Przy okazji podłączenie otwierania bagażnika z klucza i osobny przycisk wysuwania anteny mocno poprawiło mi życie. Że nie wspomnę o wymianie zjechanych gum lewarka
Dopisano 3 sie 2013, 22:59:
Mały update – wyjazd miatą na xlecie klubu mxpolska – co prawda nie mogę się pochwalić jak five pucharem (swoją drogą pokazał świetną jazdę...) – wręcz przeciwnie, zdecydowanie mogło pójść lepiej – ale niestety tak wychodzi jak się za bardzo chce.
Cieszy kilka godzin ze szkołą jazdy subaru i litry wylanego potu na torze Kielce (dosłownie – było 38stopni )
Trochę zdjęć od uczestników – generalnie miata daje naprawdę niezłą radochę i dużo zabawy. Nawet 1.6
niestety Czaplinek odpuszczam – a szkoda, bo miałem nadzieję na oesową jazdę.. next time.
Co kosztów – poszło PW.
Przy okazji podłączenie otwierania bagażnika z klucza i osobny przycisk wysuwania anteny mocno poprawiło mi życie. Że nie wspomnę o wymianie zjechanych gum lewarka
Dopisano 3 sie 2013, 22:59:
Mały update – wyjazd miatą na xlecie klubu mxpolska – co prawda nie mogę się pochwalić jak five pucharem (swoją drogą pokazał świetną jazdę...) – wręcz przeciwnie, zdecydowanie mogło pójść lepiej – ale niestety tak wychodzi jak się za bardzo chce.
Cieszy kilka godzin ze szkołą jazdy subaru i litry wylanego potu na torze Kielce (dosłownie – było 38stopni )
Trochę zdjęć od uczestników – generalnie miata daje naprawdę niezłą radochę i dużo zabawy. Nawet 1.6
niestety Czaplinek odpuszczam – a szkoda, bo miałem nadzieję na oesową jazdę.. next time.
Mówisz o rozpórkach na kielichach? Memories 2 miał od początku. Zastanawiam się na ile usztywniłoby budę wpięcie rollbara (trochę nie widzę dla niego sensu, skoro nie jeżdżę torowo co chwila) lub tylko stylebara. W końcu sam stylebar jako kawał rury rozpięty w środku teoretycznie też powinien dodać sztywności.
Poza tym ustalmy, że to dodatki.
Najpierw trzeba dobrze jeździć. Pokazał to capazo na punto w kąkolewie
Poza tym ustalmy, że to dodatki.
Najpierw trzeba dobrze jeździć. Pokazał to capazo na punto w kąkolewie
Stylebar nie da Ci żadnej sztywności, bo jest mocowany do plastików nie do konstrukcji samochodu
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 10:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
arjot napisał(a):Mówisz o rozpórkach na kielichach?
Mowie o tych pod samochodem , ale jak masz na kielichy to możliwe ze tez na zawieszeniu. U mnie w temacie masz zdjęcie , zerknij sobie pod samochodem czy masz.
Świetne auto Tak patrzę na te Wasze Miaty i mi złe myśli chodzą po głowie
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 00:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości