Mazda Xedos9 TA KJ '95 MT 0-160 strona 3
W skrzyni manualnej jest czujnik pozycji neutralnej wybieraka. Skorzystaj z niego zamiast dokładać przekaźniki.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Do auta dolozylem pewne usprawnienie tj 2 przekazniki Pierwszy z nich informuje sterownik o wrzuceniu wstecznego biegu i jest on podłaczony do czujnika w skrzyni Dzieki temu działaja światła wsteczne
A drugi z nich informuje sterownik o przesunieciu lewarka z pozycji P na D I podłaczone jest pod swiatła postojowe
W skrzyni automatycznej millerze sa jeszcze 2 czujniki Pierwszy z nich mam jednak nie wiem do czego sluzy a drugiego nie mam
I teraz moje pytanie do czego te czujniki służyły ? oraz gdzie wpina sie ten drugi czujnik którego nie mam
Widziałem ze całe sterowanie skrzyni biegów łączy sie z instalacja zaraz za 2 intercoolerem Brakuje mi tam jednak wolnej wtyczki na ten moj nieobecny czujnik
Ze strony wizualnej Przełozyłem tylne światła na poliftowe oraz przerobiłem je tak aby postojówki świeciły tez w tych lampach na klapie Straciłem przez to swiatło przeciwmgielne Niby mozna to łatwo rozwiazac stosujac zarowke dwuwłóknową ale jakos mi na przeciwmgielnym nie zalezy
A drugi z nich informuje sterownik o przesunieciu lewarka z pozycji P na D I podłaczone jest pod swiatła postojowe
W skrzyni automatycznej millerze sa jeszcze 2 czujniki Pierwszy z nich mam jednak nie wiem do czego sluzy a drugiego nie mam
I teraz moje pytanie do czego te czujniki służyły ? oraz gdzie wpina sie ten drugi czujnik którego nie mam
Widziałem ze całe sterowanie skrzyni biegów łączy sie z instalacja zaraz za 2 intercoolerem Brakuje mi tam jednak wolnej wtyczki na ten moj nieobecny czujnik
Ze strony wizualnej Przełozyłem tylne światła na poliftowe oraz przerobiłem je tak aby postojówki świeciły tez w tych lampach na klapie Straciłem przez to swiatło przeciwmgielne Niby mozna to łatwo rozwiazac stosujac zarowke dwuwłóknową ale jakos mi na przeciwmgielnym nie zalezy
Po miesiacu stania auta pod plotem wrociłem do niego
Dal mi znac o siobie bo usłyszałem jak solar dach załaczył wentylatory w bagazniku
Kwestie czujnikow mam juz ogarnete
Pierwszy to czujnik pozycji wyjsciowej a drugia dziura to dziura na bagnet
Jako ze auto poskladane i zdatne do jazdy to zaczeły sie problemy a generalnie jeden najwazniejszy czyli
Nie dmucha kompresor
Gdzie bym sie nie wpiął w kolektor ssacy to znajduje tam tylko podcisnienie Nawet w miejscu wtryskow gazu
Gdzies tam w internetach doszukałem sie informacji ze winna jest przepustnica ABV ktora u mnie jest caly czas otwarta i cisnienie wytworzone przez kompresor wraca spowrotem do niego
Dzieje sie tak podobno dla tego aby chronic skrzynie biegow i owa przepustnica zamknie sie jak automat wrzuci 2 bieg
I jak to teraz ominąć?
Ma ktos pomysl jak oszukac sterownik ?
Dal mi znac o siobie bo usłyszałem jak solar dach załaczył wentylatory w bagazniku
Kwestie czujnikow mam juz ogarnete
Pierwszy to czujnik pozycji wyjsciowej a drugia dziura to dziura na bagnet
Jako ze auto poskladane i zdatne do jazdy to zaczeły sie problemy a generalnie jeden najwazniejszy czyli
Nie dmucha kompresor
Gdzie bym sie nie wpiął w kolektor ssacy to znajduje tam tylko podcisnienie Nawet w miejscu wtryskow gazu
Gdzies tam w internetach doszukałem sie informacji ze winna jest przepustnica ABV ktora u mnie jest caly czas otwarta i cisnienie wytworzone przez kompresor wraca spowrotem do niego
Dzieje sie tak podobno dla tego aby chronic skrzynie biegow i owa przepustnica zamknie sie jak automat wrzuci 2 bieg
I jak to teraz ominąć?
Ma ktos pomysl jak oszukac sterownik ?
Jako że narazie brak mi pomysłu jak rozwiązać niską moc wziąłem się za kosmetyka
Auto ogólnie jeździ fajnie i bezproblemowo A co najważniejsze w taką pogodę Klima działa bardzo sprawnie
Podrzuce kilka fotek jak aktualnie auto wygląda
Auto ogólnie jeździ fajnie i bezproblemowo A co najważniejsze w taką pogodę Klima działa bardzo sprawnie
Podrzuce kilka fotek jak aktualnie auto wygląda
A zdjęcia wnętrza i pod maską to gdzie są?
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zdjęcia z pod maski dodam na dniach
Swap się udał auto jeździ wszystko działa elegancko Dziś nawet przegląd przeszła Jednak wydaje mi się że do tych 210 KM jeszcze jej trochę brakuje
Co prawda przepustnica bypass działa Podczas jazdy jest zamknięta więc ciśnienie z kompresora powinno iść na tłoki Ale gdzie ta moc ?
Na duży plus jest to że auto nie puści najmniejszego dymka Także przebieg może i jest prawdziwy
Swap się udał auto jeździ wszystko działa elegancko Dziś nawet przegląd przeszła Jednak wydaje mi się że do tych 210 KM jeszcze jej trochę brakuje
Co prawda przepustnica bypass działa Podczas jazdy jest zamknięta więc ciśnienie z kompresora powinno iść na tłoki Ale gdzie ta moc ?
Na duży plus jest to że auto nie puści najmniejszego dymka Także przebieg może i jest prawdziwy
Dawno mnie tu nie było Bo i w sumie z autem były spore problemy Miałem spory problem z lewarkiem od biegów Nie dało sie wrzucić biegu lub działalo to ze sporym oporem az staneło na tym ze skrzynia miała zapiety 3 bieg i tak dojechala na warsztat
Nie bardzo mialem chęci zeby to zrobic tak stało sobie na boku jakies 3 miesiace albo i lepiej
Az cos mnie tknelo i wjechalem na warsztat
Skrzynia z mx6 wyleciała drązki od sterowania tez sprzegło rowniez
A w miejsce starej skrzyni wleciała skrzynia manualna z xedosa 9 raz ze sprzegłem polosiami i zwrotnicami
Skrzynia ta jest sterowana linkami co w sumie mi pasuje bo nie trzeba kombinowac z drażkami
Wiązało sie to jednak z demontazem deski ecu i nagrzewnicy ale jakos w miare sprawnie poszło
Auto dzis wyjechało na drogi Jestem zadowolony z pracy Skrzynia chodzi bardzo ładnie
a i przy okazji wpadly wieksze heble z polifta
Nie bardzo mialem chęci zeby to zrobic tak stało sobie na boku jakies 3 miesiace albo i lepiej
Az cos mnie tknelo i wjechalem na warsztat
Skrzynia z mx6 wyleciała drązki od sterowania tez sprzegło rowniez
A w miejsce starej skrzyni wleciała skrzynia manualna z xedosa 9 raz ze sprzegłem polosiami i zwrotnicami
Skrzynia ta jest sterowana linkami co w sumie mi pasuje bo nie trzeba kombinowac z drażkami
Wiązało sie to jednak z demontazem deski ecu i nagrzewnicy ale jakos w miare sprawnie poszło
Auto dzis wyjechało na drogi Jestem zadowolony z pracy Skrzynia chodzi bardzo ładnie
a i przy okazji wpadly wieksze heble z polifta
a co bolało silnik ?
Jakaś elektryka , brak masy ?
Jakaś elektryka , brak masy ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
to chyba jeszcze musisz szukać dalej – moim zdaniem moje 2,5 jedzie podobnie – a KJ w manualu powinien być zdecydowanie szybszy bo on w automacie miał lepsze czasu niż 2,5 w manualu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):to chyba jeszcze musisz szukać dalej – moim zdaniem moje 2,5 jedzie podobnie – a KJ w manualu powinien być zdecydowanie szybszy bo on w automacie miał lepsze czasu niż 2,5 w manualu
oj chyba nie Wedlug danych w necie kj w automacie setke robi w lekko powyzej 9s a 2,5 w manualu w 8,6s
Tutaj mamy setke po 7 sekundach i to niestety przez to ze musze wbic trzeci bieg
Z tego co podane oficjalnie w necie zaden xedos seryjny nie zejdzie do setki ponizej 8s
I w sumie mialem juz kazdego xedosa z kazda skrzynia i zaden nie rownal by sie z tym
Auto na tej skrzyni juz lepiej nie pojedzie bez dlubania w silniku Wszystkie parametry sa takie same jak w automacie Doładowanie tez jest takie samo także wiecej z niego sie nie wycisnie seryjnie
Więcej z niego wyciśniesz likwidując cykl Millera, podobno wałki ssące z KL załatwiają problem, tak pisali chyba na MazdaWorld czy jakoś tak, za wielką wodą. Nie miałem okazji i chęci kombinować, nie wiem co ze sterowaniem w takiej konfiguracji.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Jak już miał bym coś dłubać to zaczął bym od zwiększenia doładowania W tym silniku jest to akurat dość specyficzne bo ciśnienie doładowania nie rośnie wraz ze wzrostem obrotów Tzn na początku tak jest, ale powyżej około 3k obrotów mamy już stale maksymalne doładowanie którego wartość nie zmienia się aż do odcinki
Łatwiej będzie przejść z cyklu Millera na cykl Otto, wtedy doładowania 0,5 bara będziesz miał dość, a moc pod 300KM powinna ci też wystarczyć.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Pochwalę się pewnymi modyfikacjami auta
Po 1 lampy przód z milleni w lampach zostaly wymienione soczewki na takie z lamp xedosa miały one zregenerowane odblysniki Oraz żarówki na xenon.
Po 2 Wywalilem wszystkie głośniki Przerobilem troszkę instalację i założyłem zestaw bose który to pozyskalem z mojej 626 w wersji USA Co Kupiłem tylko jeden glosnik bo był uszkodzony i zmieniłem wzmacniacz na ten z mazdy 6
Ma on możliwość sterowania subem który to miałem w garażu już dawno Tak ze całość składa się z 4 głośników bose, 2 syczkow z polifta na zwrotnicach i suba z mazdy 6 który narazie leży w bagażniku A docelowo pewnie trafi w polke tak jak w milleni po lifcie
Po 3 dorwalem regulacje ledzwiowa z milleni poliftowej Oparcie podmienilem do swojego fotela zostawiając tylko swoją tapicerkę Przycisk pomalowalem i zamontowalen
Po 4 założyłem działające el składane lusterka z polifta Moje też były el składane Ale nie dzialaly
I po 5 naprawiłem grzanie fotela kierowcy przez wymiana mat ma nowe Pasażera na szczęście grzeje ładnie
Kilka fotek (Zdjęcia się powiększy po kliknięciu w nie )
Po 1 lampy przód z milleni w lampach zostaly wymienione soczewki na takie z lamp xedosa miały one zregenerowane odblysniki Oraz żarówki na xenon.
Po 2 Wywalilem wszystkie głośniki Przerobilem troszkę instalację i założyłem zestaw bose który to pozyskalem z mojej 626 w wersji USA Co Kupiłem tylko jeden glosnik bo był uszkodzony i zmieniłem wzmacniacz na ten z mazdy 6
Ma on możliwość sterowania subem który to miałem w garażu już dawno Tak ze całość składa się z 4 głośników bose, 2 syczkow z polifta na zwrotnicach i suba z mazdy 6 który narazie leży w bagażniku A docelowo pewnie trafi w polke tak jak w milleni po lifcie
Po 3 dorwalem regulacje ledzwiowa z milleni poliftowej Oparcie podmienilem do swojego fotela zostawiając tylko swoją tapicerkę Przycisk pomalowalem i zamontowalen
Po 4 założyłem działające el składane lusterka z polifta Moje też były el składane Ale nie dzialaly
I po 5 naprawiłem grzanie fotela kierowcy przez wymiana mat ma nowe Pasażera na szczęście grzeje ładnie
Kilka fotek (Zdjęcia się powiększy po kliknięciu w nie )
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości