Mazda Xedos 9 TA KL '99 AT
Napisane: 1 lis 2017, 22:36
Cześć wszystkim!
Po długich poszukiwaniach, 4 dni temu, udało mi się stać posiadaczem Xedosa 9 . Wersja 2.5 V6 (zalana Motulem 6100 10W40) z 4-biegowym automatem (świeży olej RAVENOL ATF DEXRON III H) w dobrym stanie blacharskim. Jeśli chodzi o skrzynię to biorąc pod uwagę ilość egzemplarzy na sprzedaż była mi ona obojętna, za to blacharka w dobrym stanie była priorytetem
Wyposażenie:
– Wspomaganie
– ABS, TCS
– Regulowana kierownicy
– Elektryczne szyby, lusterka (składane), szyberdach
– Centralny zamek
– Klimatyzacja automatyczna
– Tempomat
– Skórzane fotele
– Elektryczna regulacja foteli
– Czujniki parkowania tył
I pewnie jeszcze jakieś inne pierdoły, ogólnie dość bogata wersja.
Pierwsza rejestracja 26.02.1999 w Niemczech, od jakiś dwóch lat w Polsce. Przebieg 224k, czy realny nie wiem, fotel kierowcy jest mocno zmęczony, za to reszta kokpitu jest w bardzo ładnym stanie. Kilka zdjęć:
Cała elektryka sprawna, włącznie z szyberdachem i tempomatem, co cieszy. Do przejrzenia tylko grzanie foteli, powiedziałbym że jest dość słabe, chyba że po prostu w Xedosach fotele nie grzały się mocno, nie wiem.
W planach na początek przede wszystkim przerejestrować na swoje blachy – SB Poza tym hamulce przód i tył do zrobienia na teraz. Z tłoczka z tyłu cieknie płyn, ktoś zna temat? Wystarczy zestaw naprawczy? Będzie zakładane LPG. Dodatkowo mały lifting wnętrza, zmiana drewnopodobnych wstawek na coś bardziej pasującego do całości. Poprawa oświetlenia, szczególnie oznaczeń przełożeń przy lewarku zmiany biegów. Jak się uda to podłokietnik i cup holdery od wersji po FL. Wymiana radia na coś z aktualnej epoki, z obsługą Bluetooth i może ewentualnej kamery cofania. Regeneracja fotela kierowcy. Przed zimą jeszcze dokładne umycie lakieru i woskowanie.
Na lato może większa felga, póki co zostają 16tki z Mazdy 6
Po długich poszukiwaniach, 4 dni temu, udało mi się stać posiadaczem Xedosa 9 . Wersja 2.5 V6 (zalana Motulem 6100 10W40) z 4-biegowym automatem (świeży olej RAVENOL ATF DEXRON III H) w dobrym stanie blacharskim. Jeśli chodzi o skrzynię to biorąc pod uwagę ilość egzemplarzy na sprzedaż była mi ona obojętna, za to blacharka w dobrym stanie była priorytetem
Wyposażenie:
– Wspomaganie
– ABS, TCS
– Regulowana kierownicy
– Elektryczne szyby, lusterka (składane), szyberdach
– Centralny zamek
– Klimatyzacja automatyczna
– Tempomat
– Skórzane fotele
– Elektryczna regulacja foteli
– Czujniki parkowania tył
I pewnie jeszcze jakieś inne pierdoły, ogólnie dość bogata wersja.
Pierwsza rejestracja 26.02.1999 w Niemczech, od jakiś dwóch lat w Polsce. Przebieg 224k, czy realny nie wiem, fotel kierowcy jest mocno zmęczony, za to reszta kokpitu jest w bardzo ładnym stanie. Kilka zdjęć:
Cała elektryka sprawna, włącznie z szyberdachem i tempomatem, co cieszy. Do przejrzenia tylko grzanie foteli, powiedziałbym że jest dość słabe, chyba że po prostu w Xedosach fotele nie grzały się mocno, nie wiem.
W planach na początek przede wszystkim przerejestrować na swoje blachy – SB Poza tym hamulce przód i tył do zrobienia na teraz. Z tłoczka z tyłu cieknie płyn, ktoś zna temat? Wystarczy zestaw naprawczy? Będzie zakładane LPG. Dodatkowo mały lifting wnętrza, zmiana drewnopodobnych wstawek na coś bardziej pasującego do całości. Poprawa oświetlenia, szczególnie oznaczeń przełożeń przy lewarku zmiany biegów. Jak się uda to podłokietnik i cup holdery od wersji po FL. Wymiana radia na coś z aktualnej epoki, z obsługą Bluetooth i może ewentualnej kamery cofania. Regeneracja fotela kierowcy. Przed zimą jeszcze dokładne umycie lakieru i woskowanie.
Na lato może większa felga, póki co zostają 16tki z Mazdy 6