witam u mnie Już będzie to 3 Madzia , po MX6 i MX3 po tym jak sprzedałem swoją MX3 ;( przyszedł czas na coś nowego oczywiście Coś z pod znaku M ...
Wybór padł na mało znane na naszym rynku Xedosy obserwowałem kilka Xedosów ale 6 aż w końcu znalazłem 9 szczerze sam nie wiedziałem o jej istnieniu
no to się zaczęło odpalone OLX otomoto Allegro 24 na/h ale jest pewnie problem silnik 2,5 znajduje tylko w automacie myśle sobie oooo nie jestem za młody na automat trudno..
pewnego dnia wchodzę na OLX patrze bum aha XDD 2.5 w Manualu hmm no cóż dzwonimy okazuje się że auto można obejrzeć bez problemu o każdej porze , spoko mam ino do zrobinia w jedną stronę 200 km dam radę ...
czas wyjazdu ... urywam się wcześniej z pracy podekscytowany że może już wrócę Madzią .
Pakuje się w Lupo 1.0 prawdziwy demon XD pięknie spalał olej póki się nie rozleciał hmmm może zazdrościł Hondzie ? tego nie wiem )
no Dobra jestem na miejscu oczywiście zabłądziłem . jakaś mała wioska niedaleko Ostródy .
no i się zaczęło jak Ino Ją zobaczyłem to już wiedziałem że nią wrócę .. no ale bez wad nie była ;(
słyszałem opinie ze te 2,5 w tej budzie jest wolne jak osioł na kacu ..
no Ty chyba nigdy nie jechali 2.5 w Xedzie w Manualu pozdrawiam kierowców samochodów Niemieckich z tego miejsca ;p
no to wady
– Rdza na nadkolach tragedii nie ma ale trzeba zrobić
– dziura jak i również rdza przy poduszce silnika od strony rozrządu . To mnie trochę zniechęciło ale nie może być idealne auto które ma 18 lat na kołach.
– Wgniecenie na przodzie lewym
– drzwi od strony pasażera tył też jakoś dziwnie porysowane z dodatkiem rdzy
-bardzo porysowana niestety lakier podatny na Zarysowania bardzo
-teraz Mi poszła pompa wspomagania ale to pikuś
Zalety
– Wszystko działa od wysuwanej anteny po wszystkie szyby ))
– Vrisy sprawne ładnie ciągnie jak saszka i ten dźwięk baja
-po kupnie pojechałem na przegląd a dałem ino 4 tyś i co się okazało zawieszenie perfecto aż byłem w szoku.
Dane Techniczne
Mazda Xedos 9
2.5 V6 123 KW
kolor Ciemny niebieski ciężko stwierdzić
przebieg 260000
Wyposażenie
– Tempomat (działa)
-4 el szyby
-centralny zamek
-tapicerka coś ala zamsz bardzo fajnie się ją czyści
-jakieś tam Security
-el.fotel niestety ino kierowcy
PLANY
– doprowadzić do porządku Blacharkę
– Wymienić rozrząd z pompą wody ZROBIONE
-obniżyć zawieszenie
-felgi 18 białe już mam na oku <3
-kilka drobnych napraw
-chciałbym pomalować na nowo
-może KLZE ale to zależy od tego ile będzie modzenia z tą jednostką
– CIągle coś nowego przychodzi Mi do głowy także ciężko jest napisać wszystko
Mazda Xedos 9 KL-DE 1996
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 1 lis 2015, 21:13 przez Only Mazda92, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 24 maja 2015, 12:15
- Posty: 5
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5 V6 1996
Miło powitać kolejnego xeda w naszym gronie życzę bezawaryjnej jazdy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dziękuje póki co jest bezawaryjna , jeszcze Nic nie robiłem planuje wsadzić cały dolot , i Kolektor 6-2-1 ale najpierw muszę ogarnąć rdzę i Hamulce
- Od: 24 maja 2015, 12:15
- Posty: 5
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5 V6 1996
Ja bym ten kolor określił jako stalowo niebieski metalik, dziwny taki, ale jak ma porządny połysk to nie jest zły. Rdza pod poduszką silnika to normalne zjawisko w tych autach, prędzej czy później zawsze wychodzi, problem leży w tym że zgrzane są tam 3blacy ze sobą, przenosi to połączenie drgania silnika a że nie było tam żadnego dostępu jak w procesie produkcyjnym podczas kataforezy tak i później przy ewentualnej konserwacji, która zapewne nie była w tym aucie robiona wcale.
Powoli do przodu, blacha malowanie błotników, no i porządna konserwacja, z własnego doświadczenia mogę ci polecić konserwację Noxudol, robisz raz porządnie i zapominasz.
Powoli do przodu, blacha malowanie błotników, no i porządna konserwacja, z własnego doświadczenia mogę ci polecić konserwację Noxudol, robisz raz porządnie i zapominasz.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
znalazłem dziś obejrzana na żywo troszkę do roboty jest, ale trochę wysiłku i będzie igła informacje o spotach w tym wątku viewtopic.php?f=514&t=64933 gdzieś na końcu do zobaczenia
Powitać i Gratulować, miałem podobną, tylko z 94r, ale też w manualu, zbierała się nieźle, a powyżej 4tys obr ... trochę $ i chęci, bo pojęcie pewnie masz, o zamiłowaniu do Mazd nie wspominając i będziesz pan zadowolony...
- Od: 4 paź 2010, 21:50
- Posty: 50
- Skąd: Ścinawka Dolna
- Auto: Mazda Xedos 9 2001r. 2.5 B+G
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości