Mazda Xedos 9 TA KL '98 MT 123kW by szkodnik
No dobrze wywołany do tablicy zeznaje
od lutego x9 otrzymał nowe kierunki przednie (białe) oczywiście z blendami i boczne kierunki również białe
i to jeżeli chodzi o zewnętrze było by na tyle –
– no dobra czasami zdarza mi się umyć auto
jednak w razie czego auto prezentuje się mniej więcej tak – fota z dzisiaj i wczoraj
zdjęcia robione kalkulatorem pierwsze łukasza drugie moim
jeżeli natomiast chodzi o wnętrze – to najwięcej prac odbyło się pod maską
zapowiadana wymiana sprzęgła i skrzyni trochę się przyśpieszyła – przez awarię auta
jakiś miesiąc i dwa tygodnie temu zaczęło coś niepokojąco stukać pod maską – dźwięk wydobywał się się z górnej części silnika
po 4 tygodniach oczekiwania na termin – bo od razu uznałem że silnik leci out – w razie jak by się okazało, że to silnik to bym go od razu wymienił
dwa – w międzyczasie miała wpaść inna skrzynia i sprzęgło oraz przy tej okazji chciałem zrobić rozrząd – czy to w starym czy nowym silniku
kiedy ze spokojem silnik wydostał się z pod maski w niepokoju czekałem na diagnozę
i jest
taki o to widok – więc skoro i tak przed letnią wyprawą miał być robiony rozrząd to sytuacja zaczęła się klarować – i zdecydowanie proces wymiany części nabrał tempa
w związku z tym, że jakoś pompą GMB nie ufam trafiła pod maskę nowa pompa ORI mazda
reszta elementów rozrządu już niestety nie miała logo mazdy – oczywiście przy tej okazji trafiły pod maskę wszystkie nowe paski i wszelkie łożyska zostały wymienione też na nowe
idąc dalej wpadła zakupiona wcześniej skrzynia jak i dokupione do skrzyni sprzęgło, jednak w tym drugim przypadku zestaw zamach, docisk i tarcz – najpierw trafił do pewnego jegomościa który splanował docisk i zamach, sprawdził moc pracy docisku, wyważył całość i chyba jeszcze przed tym obił tarcz kewlarem
do zestawu trafiło oczywiście nowe łożysko oporowe
demontując silnik wyszła jeszcze jedna awaria – dolna poduszka pod silnikiem była praktycznie przepołowiona – więc nie pozostało mi nic innego jak założyć używaną ale sprawną
to wszystko zostało zmontowane do kupy i wszystko razem trafiło pod maskę
przy tej okazji został jeszcze wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie wysprzęglająco hamującym
w takim stanie auto było już gotowe do jazdy – jednak zupełnie przypadkiem na jednym z serwisów aukcyjnych pojawiły się w dobrej cenie białe przednie kierunki wraz z blendami – o czym już gdzieś na forum była mowa
więc dokupiłem do zestawu białe kierunki boczne
całość udało się zamontować na auto i chyba jest lepiej
i już na sam deser jedna wymiana oraz jedna mała modyfikacja
wymieniłem filrt paliwa choć raczej tłoczy cały czas to ramo paliwo to niech będzie nowy
a ostatni mod
trafiło się znaleźć maskownice głośników wysoko-tonowych więc uznałem, że moje tweetery Pioneera od zestawu powinny trafić w fabryczne maskownice
a i był jeszcze zapomniał
miałem wrażenie, że przednie tarcze czasami – co dziwne nie zawsze wprawiają mi samochód przy hamowaniu w wibracje i działo się tak niezależnie od prędkości raz przy toczeniu się, raz przy 150km więc sytuacja była bardzo dziwna
jednak znalazłem w pewnym miejscu prawie nowe tarcze – jednak aby mieć pewność, że będą idealne jeden z bydgoskich przyjaciół (dziękuję ci bardo) zabrał je na tokarkę
do tego trafiły na przód nowe klocki oczywiście w moim przypadku jak zwykle firmy TRW
i teraz jest idealnie
moje tarcze były praktycznie nowe – jednak abym miał na zaś – też trafią do jednego jegomościa celem sprawdzenia na tokarce
no wiem, że chciało by się więcej zdjęć z prac – jednak odbywały się one przy szczątkowym moim udziale więc niestety nie każdy etap prac mam obfotagrofany
jednak pewność należytego wykonania jest 100% gdyż prace z drobnymi wyjątkami prowadził nynuch
to już chyba na tyle
teraz auto już jest gotowe do letniej wyprawy – która czeka auto już za miesiąc
od lutego x9 otrzymał nowe kierunki przednie (białe) oczywiście z blendami i boczne kierunki również białe
i to jeżeli chodzi o zewnętrze było by na tyle –
– no dobra czasami zdarza mi się umyć auto
jednak w razie czego auto prezentuje się mniej więcej tak – fota z dzisiaj i wczoraj
zdjęcia robione kalkulatorem pierwsze łukasza drugie moim
jeżeli natomiast chodzi o wnętrze – to najwięcej prac odbyło się pod maską
zapowiadana wymiana sprzęgła i skrzyni trochę się przyśpieszyła – przez awarię auta
jakiś miesiąc i dwa tygodnie temu zaczęło coś niepokojąco stukać pod maską – dźwięk wydobywał się się z górnej części silnika
po 4 tygodniach oczekiwania na termin – bo od razu uznałem że silnik leci out – w razie jak by się okazało, że to silnik to bym go od razu wymienił
dwa – w międzyczasie miała wpaść inna skrzynia i sprzęgło oraz przy tej okazji chciałem zrobić rozrząd – czy to w starym czy nowym silniku
kiedy ze spokojem silnik wydostał się z pod maski w niepokoju czekałem na diagnozę
i jest
taki o to widok – więc skoro i tak przed letnią wyprawą miał być robiony rozrząd to sytuacja zaczęła się klarować – i zdecydowanie proces wymiany części nabrał tempa
w związku z tym, że jakoś pompą GMB nie ufam trafiła pod maskę nowa pompa ORI mazda
reszta elementów rozrządu już niestety nie miała logo mazdy – oczywiście przy tej okazji trafiły pod maskę wszystkie nowe paski i wszelkie łożyska zostały wymienione też na nowe
idąc dalej wpadła zakupiona wcześniej skrzynia jak i dokupione do skrzyni sprzęgło, jednak w tym drugim przypadku zestaw zamach, docisk i tarcz – najpierw trafił do pewnego jegomościa który splanował docisk i zamach, sprawdził moc pracy docisku, wyważył całość i chyba jeszcze przed tym obił tarcz kewlarem
do zestawu trafiło oczywiście nowe łożysko oporowe
demontując silnik wyszła jeszcze jedna awaria – dolna poduszka pod silnikiem była praktycznie przepołowiona – więc nie pozostało mi nic innego jak założyć używaną ale sprawną
to wszystko zostało zmontowane do kupy i wszystko razem trafiło pod maskę
przy tej okazji został jeszcze wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie wysprzęglająco hamującym
w takim stanie auto było już gotowe do jazdy – jednak zupełnie przypadkiem na jednym z serwisów aukcyjnych pojawiły się w dobrej cenie białe przednie kierunki wraz z blendami – o czym już gdzieś na forum była mowa
więc dokupiłem do zestawu białe kierunki boczne
całość udało się zamontować na auto i chyba jest lepiej
i już na sam deser jedna wymiana oraz jedna mała modyfikacja
wymieniłem filrt paliwa choć raczej tłoczy cały czas to ramo paliwo to niech będzie nowy
a ostatni mod
trafiło się znaleźć maskownice głośników wysoko-tonowych więc uznałem, że moje tweetery Pioneera od zestawu powinny trafić w fabryczne maskownice
a i był jeszcze zapomniał
miałem wrażenie, że przednie tarcze czasami – co dziwne nie zawsze wprawiają mi samochód przy hamowaniu w wibracje i działo się tak niezależnie od prędkości raz przy toczeniu się, raz przy 150km więc sytuacja była bardzo dziwna
jednak znalazłem w pewnym miejscu prawie nowe tarcze – jednak aby mieć pewność, że będą idealne jeden z bydgoskich przyjaciół (dziękuję ci bardo) zabrał je na tokarkę
do tego trafiły na przód nowe klocki oczywiście w moim przypadku jak zwykle firmy TRW
i teraz jest idealnie
moje tarcze były praktycznie nowe – jednak abym miał na zaś – też trafią do jednego jegomościa celem sprawdzenia na tokarce
no wiem, że chciało by się więcej zdjęć z prac – jednak odbywały się one przy szczątkowym moim udziale więc niestety nie każdy etap prac mam obfotagrofany
jednak pewność należytego wykonania jest 100% gdyż prace z drobnymi wyjątkami prowadził nynuch
to już chyba na tyle
teraz auto już jest gotowe do letniej wyprawy – która czeka auto już za miesiąc
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
No to trochę kasy poszło skrzynia sprzęgło chodzą teraz jak powinny'?
Też mam trw,tarcze i klocki.Przejechane ok 50 tyś i klocki ledwo w połowie zużyte.
A co z rexami?
Też mam trw,tarcze i klocki.Przejechane ok 50 tyś i klocki ledwo w połowie zużyte.
A co z rexami?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Sprzęgło chodzi i klei idealnie, skrzynia chodzi poprawnie
Tarcze to ori mazda a klocki TRW, klocki maja jedna wadę strasznie pylą ale podobno dobre klocki muszą pyluć
Rexy leżą i czekają na przymiarki ale sam jeszcze nie wiem do jakiego auta
Pozatym jedna felga jest do prostowania i może poszukam jednej felgi na razie nie mam czasu się nad tym zastanowić czy naprawiać czy szukać innej, pozatym sam nie wiem czy jeszcze ich nie pomaluję na jakiś kolor
Ps
Co do wydatków to i tak przed wyjazdem miałem to wszystko zrobić części już leżały na półce
Tarcze to ori mazda a klocki TRW, klocki maja jedna wadę strasznie pylą ale podobno dobre klocki muszą pyluć
Rexy leżą i czekają na przymiarki ale sam jeszcze nie wiem do jakiego auta
Pozatym jedna felga jest do prostowania i może poszukam jednej felgi na razie nie mam czasu się nad tym zastanowić czy naprawiać czy szukać innej, pozatym sam nie wiem czy jeszcze ich nie pomaluję na jakiś kolor
Ps
Co do wydatków to i tak przed wyjazdem miałem to wszystko zrobić części już leżały na półce
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Sa 2 opcje . Albo to jest Twoj X9 ADHD z tylem od Yokiego. Albo X9 poliftowy szkodnika z tylem z ciechocinka od bylej Milly Mckopera
Chyba ze jest tam u was jeszcze jakas sztuka :p
Chyba ze jest tam u was jeszcze jakas sztuka :p
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kupiłeś to jeszcze za duże słowo, na razie przechowuje jednak pewnie w przyszłym roku odpowiedni temat się pojawi, a to właśnie do polifta graty z Ciechocinka
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Też przerabiałem temat tej rolki i to 2 razy, może to być jakaś wada, udało mi się dostać rolkę całą z metalu, nie ma już plastikowej bieżni która pęknie:)
Ostatnio edytowano 24 lip 2017, 08:10 przez Tomas2000, łącznie edytowano 1 raz
Przypomnę, że u mnie przy wymianie rozrządu ta górna rolka wyglądała jak poniżej. (Czyli za chwile też by wyglądała jak Twoja)
Te rolki akurat są takie same przy KL i KJ tyle, że w KJ 2sztuki.
Wada fabryczna?
Te rolki akurat są takie same przy KL i KJ tyle, że w KJ 2sztuki.
Wada fabryczna?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jeżeli te co były wytrzymały 19 lat to chyba już nie ma ryzyka że te co je założyłem się rozwala
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):po 4 tygodniach oczekiwania na termin – bo od razu uznałem że silnik leci out – w razie jak by się okazało, że to silnik to bym go od razu wymienił
Niepoważny. Ma najmocniejsze klde w Polsce a ten o nim mówi jakby był jakimś padłem Jak był nawierzchu wystarczył cynk i następnego dnia jestem po niego
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No niestety tylko kółeczko strzeliło silnik bym wymienił ale ten by został i na pewno sprawdził bym co siadło jak znam życie jeszcze jakiś xed w moim życiu zagości więc silnik zawsze się przyda
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości