Mazda Millenia TA KL-DE '02
Gaz zakładałem w firmie ''Sawcar" w Miedzyrzecu Podlaskim
-sterownik wtrysku KME nevo pro
-wtryski AC W01-3
-butla w zapasie 48L
-zawór w zderzaku
-reduktor AC R01
-sterownik wtrysku KME nevo pro
-wtryski AC W01-3
-butla w zapasie 48L
-zawór w zderzaku
-reduktor AC R01
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, 16:50 przez Maliniak, łącznie edytowano 3 razy
A reduktor ?
Z tego co widzę, teraz każdy warsztat montuje korek wstydu we wlewie pod klapką
Z tego co widzę, teraz każdy warsztat montuje korek wstydu we wlewie pod klapką
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Mało tj. ile? jak nieco więcej jak 2 koła papieru to przepłaciłeś:P
I co za grzmot założył w zderzaku?
Mam pod klapką i inaczej w xedzie nie widzę (jeśli ktoś ma na to wpływ, bo jak kupił z gotowym lpg to pozamiatane)
na phjacuś do froty kiedyś kupowałem ukryty wlew za jakieś 20zł,
a taki jak do xeda czyli z długą przedłużką kosztuje całe 38zł:
http://www.phjacus.pl/161-Zawor-wlew-ta ... -p233.html
W zderzaku to miałem zaledwie w 2 autach przemyślanie schowane od spodu, a to co mam w subaru to łapy obcinać, czyli na chama na wierzchu.
I co za grzmot założył w zderzaku?
Mam pod klapką i inaczej w xedzie nie widzę (jeśli ktoś ma na to wpływ, bo jak kupił z gotowym lpg to pozamiatane)
na phjacuś do froty kiedyś kupowałem ukryty wlew za jakieś 20zł,
a taki jak do xeda czyli z długą przedłużką kosztuje całe 38zł:
http://www.phjacus.pl/161-Zawor-wlew-ta ... -p233.html
W zderzaku to miałem zaledwie w 2 autach przemyślanie schowane od spodu, a to co mam w subaru to łapy obcinać, czyli na chama na wierzchu.
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, 13:00 przez Dymian, łącznie edytowano 1 raz
3-3,2k zł w topowych miejscach obleganych i na lepszych komponentach iii z wlewem pod klapką (a za to chcą zazwyczaj 150zł extra nie wiedzieć czemu), teraz masz zdrowe komponenty- ale sam się pochwaliłeś, że tanio
Więc jakieś 2400 to max maxów jakie bym za to wyłożył. Przy każdej złotówce więcej domagałbym się han pojedynczych, lepszy reduktor, wlew tam gdzie ma być
Więc jakieś 2400 to max maxów jakie bym za to wyłożył. Przy każdej złotówce więcej domagałbym się han pojedynczych, lepszy reduktor, wlew tam gdzie ma być
Dymian napisał(a):I jakiej pojemności butla weszła? Bo wnęka w xedzie jest upierdliwa bo "elipsowata". Mi teraz wchodzi 60l to jak się człowiek postara to ponad 0.5kkm pęknie.
butla 48L
Dymian napisał(a):Więc jakieś 2400 to max maxów jakie bym za to wyłożył. Przy każdej złotówce więcej domagałbym się han pojedynczych, lepszy reduktor, wlew tam gdzie ma być
No dobra dałem 2.3k.pln
Co do wlewu to wku... sie zdrowo, i patrzyć sie na to nie moge
Maliniak napisał(a):butla 48L
Taka jak u mnie. Ile Ci w nią max wchodzi ? U mnie 44.5L, za każdym razem, zimą pewnie troszkę więcej.
Reduktor jest akurat ok, ale zapłaciłeś moim zdaniem bardzo mało. Jak się odpycha na LPG? Po za tym, ze taniej jest jakaś różnica wzgledem PB?
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
jeszcze nie miałem przyjemnosci tankować do pełna i jak narazie po przejechaniu 60 km i nie odzczułem zadnej róznicy, zobaczymy co czas pokarze. Oczywiscie ze za taka kase to nie wyglada to tak fajnie jak u Ciebie pod maska ale no cóż, cena czyni cuda
Tak to wygląda, zdjecia wlewu nie pokarze bo wstyd
Tak to wygląda, zdjecia wlewu nie pokarze bo wstyd
nie postarali się chłopaki:P
Zamiast szeregowo powinni dać trójnik i równolegle po 3 wtryskiwacze i skrócić do minimum długość wężyków. Wtryskiwacze powinny być jak najbardziej w pionie jeśli jest taka możliwość.
Filtr fazy ciekłej z cewką (o ile dobrze go rozpoznałem obok zaworu od klimy) wygląda jakby rzucili go z 3 metrów i jak upadł tak przykręcili.
P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała
EDIT: Chociaż ta cewka czasem nie jest zmontowana na stałe z reduktorem? (tylko dlaczego jest pod kątem..)
Zamiast szeregowo powinni dać trójnik i równolegle po 3 wtryskiwacze i skrócić do minimum długość wężyków. Wtryskiwacze powinny być jak najbardziej w pionie jeśli jest taka możliwość.
Filtr fazy ciekłej z cewką (o ile dobrze go rozpoznałem obok zaworu od klimy) wygląda jakby rzucili go z 3 metrów i jak upadł tak przykręcili.
P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała
EDIT: Chociaż ta cewka czasem nie jest zmontowana na stałe z reduktorem? (tylko dlaczego jest pod kątem..)
oj tam czepiasz sie, wazne że dobrze spełnia swoje zadanie
Kwestie estetyki to juz sam sobie ogarne tak jak bede chciał
Ha no taki zadbany egzemplarz mi sie trafił, druga na zapas jeszcze je
Swieży wydatek mi sie szukuje, cosik w zawiasie zaczyna popukiwac.
Kwestie estetyki to juz sam sobie ogarne tak jak bede chciał
Dymian napisał(a):P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała
Ha no taki zadbany egzemplarz mi sie trafił, druga na zapas jeszcze je
Swieży wydatek mi sie szukuje, cosik w zawiasie zaczyna popukiwac.
Dymian napisał(a):nie postarali się chłopaki:P
Zamiast szeregowo powinni dać trójnik i równolegle po 3 wtryskiwacze i skrócić do minimum długość wężyków. Wtryskiwacze powinny być jak najbardziej w pionie jeśli jest taka możliwość.
Filtr fazy ciekłej z cewką (o ile dobrze go rozpoznałem obok zaworu od klimy) wygląda jakby rzucili go z 3 metrów i jak upadł tak przykręcili.
Też to zauważyłem , pomijając tą ośmiornicę przewodów rzuconą na silnik , to właśnie ten zawór beznadziejnie przymocowany.
Też mam całą:)P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała
oj tam czepiasz sie, wazne że dobrze spełnia swoje zadanie
Pewnie nie chodzi o czepianie sie tylko żeby to po jakimś większym przebiegu działało , jak po zamontowaniu.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Nawet wiem skąd masz tą druga gumę w zapasie
No nie postarali się chłopaki, ale jak Cię znam to sobie poradzisz z ogarnięciem tego w jakiś lepszy sposób, a jeśli się to uda to najważniejsze żeby chodziło wszystko bezbłędnie, bo z tym często bywa różnie
No nie postarali się chłopaki, ale jak Cię znam to sobie poradzisz z ogarnięciem tego w jakiś lepszy sposób, a jeśli się to uda to najważniejsze żeby chodziło wszystko bezbłędnie, bo z tym często bywa różnie
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jak narazie po przejechaniu 200km wsio gra i buczy .
Posypały mi sie tuleje pływające na wachaczach srodkowych, a jeszcze nie dawno je sprawdzałem i były sztywne. No nic tuleje z opla powinny załatwic temat.
Posypały mi sie tuleje pływające na wachaczach srodkowych, a jeszcze nie dawno je sprawdzałem i były sztywne. No nic tuleje z opla powinny załatwic temat.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości