Mazda Millenia TA KL-DE '02

TA / HD / HC / HB

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 10:00

Gaz zakładałem w firmie ''Sawcar" w Miedzyrzecu Podlaskim
-sterownik wtrysku KME nevo pro
-wtryski AC W01-3
-butla w zapasie 48L
-zawór w zderzaku
-reduktor AC R01
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, 15:50 przez Maliniak, łącznie edytowano 3 razy
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez freezoneq » 10 wrz 2014, 11:13

A reduktor ?
Z tego co widzę, teraz każdy warsztat montuje korek wstydu we wlewie pod klapką <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 01:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 11:30

Wiem, i też tak chciałem ale niestety bede musiał teraż życ z dziura w zderzaku :(
Pocieszam sie tylko tym że naprawde mało zapłaciłem za gazoline
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez jedrzej07 » 10 wrz 2014, 11:53

To będzie jeszcze bardziej podobna do mojej z tym zaworem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 21:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Dymian » 10 wrz 2014, 11:54

Mało tj. ile? jak nieco więcej jak 2 koła papieru to przepłaciłeś:P

I co za grzmot założył w zderzaku?
Mam pod klapką i inaczej w xedzie nie widzę (jeśli ktoś ma na to wpływ, bo jak kupił z gotowym lpg to pozamiatane)
na phjacuś do froty kiedyś kupowałem ukryty wlew za jakieś 20zł,
a taki jak do xeda czyli z długą przedłużką kosztuje całe 38zł:
http://www.phjacus.pl/161-Zawor-wlew-ta ... -p233.html

W zderzaku to miałem zaledwie w 2 autach przemyślanie schowane od spodu, a to co mam w subaru to łapy obcinać, czyli na chama na wierzchu.
Ostatnio edytowano 10 wrz 2014, 12:00 przez Dymian, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez deejay27 » 10 wrz 2014, 11:56

A jaki koszt tej instalacji wyszedł, bo widzę że graty niezłe , lecz chyba ważniejsze jak to zamontowano.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 11:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Dymian » 10 wrz 2014, 12:02

I jakiej pojemności butla weszła? Bo wnęka w xedzie jest upierdliwa bo "elipsowata". Mi teraz wchodzi 60l to jak się człowiek postara to ponad 0.5kkm pęknie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 12:11

2 tysiace na 6 garów to Twoim zdaniem dużo? Dowiadywałem sie w paru miejscach to za instalke na takich samych gratach lub podobnych krzyczeli od 2,7 do 3.2tyś.pln
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez Dymian » 10 wrz 2014, 15:02

3-3,2k zł w topowych miejscach obleganych i na lepszych komponentach iii z wlewem pod klapką (a za to chcą zazwyczaj 150zł extra nie wiedzieć czemu), teraz masz zdrowe komponenty- ale sam się pochwaliłeś, że tanio :P

Więc jakieś 2400 to max maxów jakie bym za to wyłożył. Przy każdej złotówce więcej domagałbym się han pojedynczych, lepszy reduktor, wlew tam gdzie ma być
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 15:49

Dymian napisał(a):I jakiej pojemności butla weszła? Bo wnęka w xedzie jest upierdliwa bo "elipsowata". Mi teraz wchodzi 60l to jak się człowiek postara to ponad 0.5kkm pęknie.

butla 48L
Dymian napisał(a):Więc jakieś 2400 to max maxów jakie bym za to wyłożył. Przy każdej złotówce więcej domagałbym się han pojedynczych, lepszy reduktor, wlew tam gdzie ma być

No dobra dałem 2.3k.pln
Co do wlewu to wku... sie zdrowo, i patrzyć sie na to nie moge <płacze>
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez freezoneq » 10 wrz 2014, 16:08

Maliniak napisał(a):butla 48L


Taka jak u mnie. Ile Ci w nią max wchodzi ? U mnie 44.5L, za każdym razem, zimą pewnie troszkę więcej.
Reduktor jest akurat ok, ale zapłaciłeś moim zdaniem bardzo mało. Jak się odpycha na LPG? Po za tym, ze taniej jest jakaś różnica wzgledem PB?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 01:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 16:34

jeszcze nie miałem przyjemnosci tankować do pełna i jak narazie po przejechaniu 60 km i nie odzczułem zadnej róznicy, zobaczymy co czas pokarze. Oczywiscie ze za taka kase to nie wyglada to tak fajnie jak u Ciebie pod maska ale no cóż, cena czyni cuda ;)
Tak to wygląda, zdjecia wlewu nie pokarze bo wstyd
Załączniki
DSCF5637.JPG
IMAG0136.jpg
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez Dymian » 10 wrz 2014, 17:49

nie postarali się chłopaki:P
Zamiast szeregowo powinni dać trójnik i równolegle po 3 wtryskiwacze i skrócić do minimum długość wężyków. Wtryskiwacze powinny być jak najbardziej w pionie jeśli jest taka możliwość.
Filtr fazy ciekłej z cewką (o ile dobrze go rozpoznałem obok zaworu od klimy) wygląda jakby rzucili go z 3 metrów i jak upadł tak przykręcili.

P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała :D

EDIT: Chociaż ta cewka czasem nie jest zmontowana na stałe z reduktorem? (tylko dlaczego jest pod kątem..)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 21:34

oj tam czepiasz sie, wazne że dobrze spełnia swoje zadanie :P
Kwestie estetyki to juz sam sobie ogarne tak jak bede chciał ;)
Dymian napisał(a):P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała :D

Ha no taki zadbany egzemplarz mi sie trafił, druga na zapas jeszcze je
Swieży wydatek mi sie szukuje, cosik w zawiasie zaczyna popukiwac.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez julek » 10 wrz 2014, 21:49

ale ci [tiiit] pod macha zrobili ;(
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez deejay27 » 10 wrz 2014, 22:17

Dymian napisał(a):nie postarali się chłopaki:P
Zamiast szeregowo powinni dać trójnik i równolegle po 3 wtryskiwacze i skrócić do minimum długość wężyków. Wtryskiwacze powinny być jak najbardziej w pionie jeśli jest taka możliwość.
Filtr fazy ciekłej z cewką (o ile dobrze go rozpoznałem obok zaworu od klimy) wygląda jakby rzucili go z 3 metrów i jak upadł tak przykręcili.

Też to zauważyłem , pomijając tą ośmiornicę przewodów rzuconą na silnik , to właśnie ten zawór beznadziejnie przymocowany.
P.S. pierwszy raz widzę, żeby guma przy przepływce była cała :D
Też mam całą:)

oj tam czepiasz sie, wazne że dobrze spełnia swoje zadanie :P

Pewnie nie chodzi o czepianie sie tylko żeby to po jakimś większym przebiegu działało , jak po zamontowaniu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 11:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Maliniak » 10 wrz 2014, 22:40

Wiem ze to kiczowato wyglada i sprubóje cos z tym zrobić,a jak bedzie sie coś kiepsiło to wiem gdzie jechać.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez jedrzej07 » 11 wrz 2014, 06:50

Nawet wiem skąd masz tą druga gumę w zapasie :D
No nie postarali się chłopaki, ale jak Cię znam to sobie poradzisz z ogarnięciem tego w jakiś lepszy sposób, a jeśli się to uda to najważniejsze żeby chodziło wszystko bezbłędnie, bo z tym często bywa różnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 21:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Dymian » 11 wrz 2014, 10:15

Oby chodziło bezproblemowo! o!:D

Zdaj raport co tam zaczęło pukać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 19:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Maliniak » 11 wrz 2014, 10:37

Jak narazie po przejechaniu 200km wsio gra i buczy <spoko> .
Posypały mi sie tuleje pływające na wachaczach srodkowych, a jeszcze nie dawno je sprawdzałem i były sztywne. No nic tuleje z opla powinny załatwic temat.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 19:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy