deejay27 napisał(a):Nieźle to wygląda jak to ma hamowac:)
Kwestia w tym że to w ogóle nie hamuje, ręcznego nie ma wcale.
3pierwsze zdjęcia to okładziny bez...okładzin, zostały same szczęki to to jest koło lewe.
Cztery pozostałe to koło lewe, zdemontowane do cna
Mam nadzieję że szczęki dojdą do piątku to w sobotę już będzie naprawione. Jutro zajmę się tylnymi zaciskami które mam w domu z anglika, spróbuję je doprowadzić do ładu i najlepiej by było jak bym je zamontował na tył a stare ściągnął.
Beny napisał(a):Kamil krótka instrukcja wymiany kierownicy by sie przydała,co i jak zeby nie wybuchło Też mnie czeka wymiana.
Odłączasz aku i odkręcasz z tyłu kierownicy 4 śrubki, nasadka 10 i tak masz SRSa w ręku, odpinasz go z kostki, najpierw niebieska potem pomarańczowa, odpinasz kosteczkę od tempomatu i kluczem 21 odkręcasz kierownicę, zdejmujesz i działasz Ważna uwaga, jeżeli będzie to np kierownica z X6 to kierownica się trochę różni:
-Kierownica ma bolce na aluminiowym stelażu, należy je uciąć i spiłować.
-Przyciski od tempomatu muszą zostać z X6, należy przerobić wtyczkę ze starych
– W plastikowej osłonie należy wyciąć plastiki aby dało się ułożyć wtyczki od SRS.
Składasz wszystko do kupy i podpinasz aku i to na tyle.
Beny napisał(a):I jeszcze pytanie odnośnie centralki,podpiąłeś nową czy uruchomiłeś starą?Mi kierunki nie migaja przy otwieraniu/zamykaniu z pilota i nawet jak z kluczyka otwieram nie migają.
Ja podłączałem urządzonko MAXICAR z rozbitej X6. Urządzenie to działa praktycznie z każdym zamkiem centralnym, dodatkowo jak większość urządzeń ma opcję podawania sygnału do kierunków aby mrugały, więc wykorzystałem to.
OE centralny nie mruga z kluczyka, bynajmniej w każdym X6/9 jakim miałem nie mrugały.