Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Tobie wyżej stoi niż moja Ty przerabiałeś wszystkie 4 a ja miałem dorobione tyły nowe na podstawie ori dodam ze seria ma średnice drutu około 12,5 mm a te co mi dorobili maja średnice 12 mm
Pod obciążeniem rewelacji nie ma zmieniła się cała charakterystyka amorków i samochód ma lekką tendencje do bujania góra dół co dziwne na boki już nie xd w zakrętach jest sztywniejsza xd Ogólnie co kto lubi jest to zawsze tańsza alternatywa xd
Gadałem z gronkiem to mi wspominał o firmie z wawy która też dorabia sprężyny na zamówienie, oni juz podchodzą do sprawy bardziej profesjonalnie bo wysyła się im ori a oni sprawdzają ich parametry dalej tylko im się podobnież mówi co chcemy zrobić z nowymi czy maja być niższe twardsze i takie tam
W tej firmie co robiłem ja i jedrzej nie bawią się aż tak i ograniczają tylko do tej obróbki cieplnej lub zrobienia nowych.
W moim przypadku były robione metoda prób i błędów, jakoś tak wyszło ze po wielu rozmowach udało się zrobić to co chciałem za pierwszym podejściem xd Jak by chciał ktoś coś więcej się dowiedzieć to pisać na priv jak będę to odpisze xd
Pod obciążeniem rewelacji nie ma zmieniła się cała charakterystyka amorków i samochód ma lekką tendencje do bujania góra dół co dziwne na boki już nie xd w zakrętach jest sztywniejsza xd Ogólnie co kto lubi jest to zawsze tańsza alternatywa xd
Gadałem z gronkiem to mi wspominał o firmie z wawy która też dorabia sprężyny na zamówienie, oni juz podchodzą do sprawy bardziej profesjonalnie bo wysyła się im ori a oni sprawdzają ich parametry dalej tylko im się podobnież mówi co chcemy zrobić z nowymi czy maja być niższe twardsze i takie tam
W tej firmie co robiłem ja i jedrzej nie bawią się aż tak i ograniczają tylko do tej obróbki cieplnej lub zrobienia nowych.
W moim przypadku były robione metoda prób i błędów, jakoś tak wyszło ze po wielu rozmowach udało się zrobić to co chciałem za pierwszym podejściem xd Jak by chciał ktoś coś więcej się dowiedzieć to pisać na priv jak będę to odpisze xd
Po kilku irytujących wpadkach miarka się przebrała. Webasto po 10 minutach rozkładało baterie... Myślałem, że jeszcze tą zimę przetrwa ale już mnie zirytował... Kupiłem więc nowy aku Varta AGM 70Ah 760A i w reszcie nie ma niemiłych niespodzianek.
Poza tym mam w reszcie OE pilota CZ od Millenii.
Wiązało się to z przerobieniem trochę centralnego. Ponieważ miałem uniwersalny sterownik i on realizował mi ładnie funkcję składania lusterek i domykania szyb. A że Millenia nie ma informowania kierunkami o zamykaniu/otwieraniu to musiałem coś innego wymyśleć. Założyłem przekaźnik który w momencie podania napięcia na siłowniki włącza się na tą krótką chwilę i podpiąłem go właśnie pod kierunki W samych drzwiach też poszły trochę przeróbki bo te wszystkie moduły nawet w uśpieniu kradły prąd na postoju (0,19-0.25A) Dlatego założyłem na ich zasilaniu przekaźnik czasowy. Działa on tak, że wzbudza go impuls kierunku i pozostaje włączony na 10 sekund. Wystarczy to, żeby złożyć lusterka i/lub domknąć szyby po czym się rozłącza i moduły nie mają zasilania do następnego ruchu centralnego. Obecnie daje to wynik 0,05-0,07A podczas postoju.
W związku z tym, że inaczej trochę działają teraz kierunki bo przy zamknięciu i otwarciu jest tylko 1 mignięcie to to wymusiło na mnie zmianę momentu otwarcia lusterek.
Do tej pory otwierały się po otwarciu auta z CZ. Jednak w sumie to nie koniecznie dobre, bo często było tak, że auto na parkingu stało i kilka razy dziennie się po coś do niego wchodzi i za każdym razem musiały składać i rozkładać się lusterka. Teraz mam podłączone pod zapłon ostatecznie, i otwierają się jak się przekręci stacyjkę.
Wrzucę potem jakiś filmik
A dzięki pomocy Łukasza Longbow mam w reszcie wkładkę w klapie która pasuje z kluczykiem który mam obecnie (3 lata temu wymieniałem zamki i stacyjkę, żeby mieć ładnego pilota z X9 a nie tego badziewnego z Millenii) Wkładka zamka jednak jest inna w X9 i Millenii i zamek klapy pozostał stary.
Łukasz przełożył mi ładnie wszystkie ząbki z zamka od kompletu z X9 do mojego zamka z Millenii
Poza tym mam w reszcie OE pilota CZ od Millenii.
Wiązało się to z przerobieniem trochę centralnego. Ponieważ miałem uniwersalny sterownik i on realizował mi ładnie funkcję składania lusterek i domykania szyb. A że Millenia nie ma informowania kierunkami o zamykaniu/otwieraniu to musiałem coś innego wymyśleć. Założyłem przekaźnik który w momencie podania napięcia na siłowniki włącza się na tą krótką chwilę i podpiąłem go właśnie pod kierunki W samych drzwiach też poszły trochę przeróbki bo te wszystkie moduły nawet w uśpieniu kradły prąd na postoju (0,19-0.25A) Dlatego założyłem na ich zasilaniu przekaźnik czasowy. Działa on tak, że wzbudza go impuls kierunku i pozostaje włączony na 10 sekund. Wystarczy to, żeby złożyć lusterka i/lub domknąć szyby po czym się rozłącza i moduły nie mają zasilania do następnego ruchu centralnego. Obecnie daje to wynik 0,05-0,07A podczas postoju.
W związku z tym, że inaczej trochę działają teraz kierunki bo przy zamknięciu i otwarciu jest tylko 1 mignięcie to to wymusiło na mnie zmianę momentu otwarcia lusterek.
Do tej pory otwierały się po otwarciu auta z CZ. Jednak w sumie to nie koniecznie dobre, bo często było tak, że auto na parkingu stało i kilka razy dziennie się po coś do niego wchodzi i za każdym razem musiały składać i rozkładać się lusterka. Teraz mam podłączone pod zapłon ostatecznie, i otwierają się jak się przekręci stacyjkę.
Wrzucę potem jakiś filmik
A dzięki pomocy Łukasza Longbow mam w reszcie wkładkę w klapie która pasuje z kluczykiem który mam obecnie (3 lata temu wymieniałem zamki i stacyjkę, żeby mieć ładnego pilota z X9 a nie tego badziewnego z Millenii) Wkładka zamka jednak jest inna w X9 i Millenii i zamek klapy pozostał stary.
Łukasz przełożył mi ładnie wszystkie ząbki z zamka od kompletu z X9 do mojego zamka z Millenii
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Teraz już czasu tak nie mam na grzebanie. To co ostatnio robiłem normalnie zrobiłbym w 2 popołudnia maksymalnie a walczyłem 4 tygodnie po pół godziny/godzinę dziennie
Grunt że jeszcze są pomysły. Gorzej jak już się skończą i wszystko będzie zrobione... co ja będę wtedy robił
Grunt że jeszcze są pomysły. Gorzej jak już się skończą i wszystko będzie zrobione... co ja będę wtedy robił
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Samo dorobienie i założenie to nie problem. Kwestia tego jak komputer poradziłby sobie z korektami. I ile wytrzymałyby łożyska i uszczelniacze jeśli chodzi o prędkość obrotową, bo te po regeneracji mają i tak mniejszą tolerancję niż jest maksymalna prędkość obrotowa wirników
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Mihatzu napisał(a):Zawsze coś można modzić. Nie chce rzucać Ci wyzwania ale jak byś zmniejszył koło kompresora... Byłoby ciekawie. I nikt na świecie tego jeszcze nie zrobił.
Robili to chłopaki u nas, powiem więcej wsadzili ten motor do mx3 zrobili 4x4 i korba poszła bokiem
Ten kompresor nie nadaje się do tego typu modów
Wydaje mi się, że samo zmnijszenie kółka nie koniecznie przyczynia się do wzrostu mocy.
Jest przecież zawór upustowy, który utrzymuje stałe ciśnienie. Co najwyżej szybciej będzie pełne ładowanie i szybciej padnie kompresor
Jest przecież zawór upustowy, który utrzymuje stałe ciśnienie. Co najwyżej szybciej będzie pełne ładowanie i szybciej padnie kompresor
franklin1985 napisał(a):Wydaje mi się, że samo zmnijszenie kółka nie koniecznie przyczynia się do wzrostu mocy.
Jest przecież zawór upustowy, który utrzymuje stałe ciśnienie. Co najwyżej szybciej będzie pełne ładowanie i szybciej padnie kompresor
to niech zwiększy koło- kompresor dłużej pożyje
Zawsze moze zamontowac drugi i zrobic twin mce
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Świecą świecą, zaraz będzie rok jak działają. Jestem mega zadowolony. Dużo bardziej niż z Xenonów. Tam się ciągle coś działo, przetwornice co chwile na reklamacje szły bo a to się nie odpalała a to gasła w trakcie. Kolor światła też się zmieniał po dłuższym czasie. A tutaj wszystko cacy. Bez niespodzianek przez cały okres użytkowania jak na razie.
Właśnie sobie ostatnio zamówiłem takie same tylko że na światła drogowe – czekam na paczkę z chin. Bo te same w chinach kosztują prawie połowę ceny tego co na allegro
Właśnie sobie ostatnio zamówiłem takie same tylko że na światła drogowe – czekam na paczkę z chin. Bo te same w chinach kosztują prawie połowę ceny tego co na allegro
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dokładnie ten sam model co kupiłem w PL za 250zł
https://pl.aliexpress.com/item/RACBOX-P ... faff0024fd
https://pl.aliexpress.com/item/RACBOX-P ... faff0024fd
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki koledze ADHD mam problem (dzięki za wykonane emblematy)
Oczywiście problem pozytywny. Który emblemat wybrać
Oczywiście problem pozytywny. Który emblemat wybrać
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
To jest laminat grawerski. Całkiem fajnie wykonane. Też miałem faworyta tego pierwszego ale np 3 też mi fajnie pasuje, bo ładnie się zgrywa z bokami trójkąta w drzwiach a nie jest typowo prostokątny. I mam dylemat
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości