Mazda Xedos 9 TA KL 95 r.+LPG

TA / HD / HC / HB

Postprzez jedrzej07 » 27 lut 2017, 14:13

W stanach to są i zamienniki za dobrą cenę i OE można dorwać w cenie zamiennika nawet czasem :D
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez radar88 » 27 lut 2017, 22:33

Problem w tym że przednia poduszka jak siądzie...to nie szarpie identycznie jest z tylną, jedyne co usłyszysz to stuk, a fakt jest jeden, tą poduszkę dostać...granica z cudem. Gratuluję udanej reanimacji i powrotu na drogę, najważniejsze aby auto dalej cieszyło ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Tomas2000 » 27 lut 2017, 23:58

Powaga nic nie szarpie przy zerwanych poduszkach przód i tył? a boczne? bo ja ostatnio mam jakieś pod-szarpywanie przy odpalaniu/gaszeniu i czasem jak odpuszczam gaz. Może to ta poduszka od strony skrzyni...

DJ jaki masz rozmiar opony na tych 17?
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 17:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez deejay27 » 28 lut 2017, 00:11

Cud się stał:)
Poduszka zakupiona ( dzięki Jedrzej z a podesłanie linka) Co prawda wczoraj z klientem od którego kupiłem rozmawiałem telefonicznie ,bo miał wystawioną inną poduchę i zapytałem czy przypadkiem nie ma . Miał się skontaktować za 30 min , nie skontaktował się więc pomyśłałem że nie ma. Dziś dopiero w godzinach na pewno południowych bo rano sprawdzałem koleś wystawił tą poduszkę , kilka minut i już ja zaklepałem żeby nikt jej mi nie sprzątnął:)
a tak w ogóle to nie odczówales wcześniej na AT że jest zerwana poducha nie szarpalo nic?

Nie Tomas nic nie szarpało tak jak Radar pisze , nawet teraz w sumie nie czuć że jest zerwana.
Kolejna usterka która muszę się zająć to podwyższone obroty . W automacie tego nie czułem , bo opór stawiał załączony bieg , ale gdy wrzucałem N to czasem potrafiły zostać , teraz w manualujest to już denerwujące . WIem że podciśnienia są ok , bo Miedziu który robił przekładkę sprawdził to ,bo zauważył te obroty podwyższone.Można je obniżyć poprzez zmulenie na hamulcu , kilkukrotne przygazowanie, lub przełączenie gaz – benzyna. Ja stawiam na nieszczelność jakaś , może harmonijka może gdzieś indziej.

Dopisano 28 lut 2017 0:13:

DJ jaki masz rozmiar opony na tych 17?

Nie pamiętam ale na bank jest to 215 /45/17 lub 215/40/17
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Tomas2000 » 28 lut 2017, 16:34

Te podwyższone obroty mogą mieć właśnie związek z brakiem obciążenia które generowała skrzynia At. Komp od at po włączeniu np . D leje więcej paliwa, widać to dobrze na czasach wtryskow. Na D są dłuższe ok 4 ms na P ok 3ms
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 12 sty 2012, 17:49
Posty: 429 (0/2)
Skąd: Płock
Auto: Xedos 9 KL 2001
Xedos 9 KL 1999 – EX

Postprzez deejay27 » 28 lut 2017, 17:26

Raczej to nie jest to .Tak jak pisałem w automacie tez tak mialem jak wbilem N lub P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez deejay27 » 4 mar 2017, 12:28

Minął tydzień , autkiem jeździ moja żona , dziś turystycznie sie karnąłem :) Obroty wydaje mi się, że stabilizują się pomału ,ale to nie problem aż tak wielki , choć wkurzający. Jednak żeby nie było za fajnie to niemal zawsze po porannym odpaleniu mam zablokowany pedał gazu-po prostu nie można go wcisnąć, ale tylko rano jak jest zimny , później cały czas bez problemu się nie zacina.
Od poniedziałku zaczynam coś działać , na pierwszy ogień poduszka silnika -skrzyni i hamulec ręczny , który w manualu jest potrzebny:)bardziej niż w automacie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Beny » 4 mar 2017, 13:13

Co tam z ręcznym się podziało ?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez deejay27 » 4 mar 2017, 13:23

Słabo trzyma , i czasem przyblokował , choć teraz nie próbowałem . Podejrzewam że kosmetyka raczej. Ten blokujący pedał mnie denerwuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Mateo_RX » 4 mar 2017, 15:44

Deejay27 ja u siebie miałem ten sam problem na początku. Potem było coraz gorzej. Wyczyszczenie przepustnicy rozwiązało problem. Możesz też to zrobić i zobaczyć czy pomoże :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Lubuskiej
 
Od: 6 cze 2016, 20:45
Posty: 648 (12/21)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda RX-8 1.3 HP ''Szara Osa''

Postprzez Beny » 4 mar 2017, 19:08

Podciągałeś na lince?Zagladnij do bębnów czy jeszcze okładziny na szczękach sa :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez deejay27 » 5 mar 2017, 10:20

Ze dwa lata temu były okładziny w całkiem znośnym stanie , więc nie sądzę żeby się zużyły od samego ręcznego , którego i tak rzadko używałem z powodu automatu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Maliniak » 5 mar 2017, 11:21

okładziny w x9 nie zużywaja sie najczesciej to odklejaja sie od szczek
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 20:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez deejay27 » 5 mar 2017, 11:23

Własnie podejrzewam jakieś uszkodzenie mechaniczne , niż zużycie , albo te blachy do których wszystko jest przymocowane zgniły i coś się urwało , bo czasem ręczny potrafił zablokować koło całkowicie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez radar88 » 5 mar 2017, 11:31

Panie czyść pan przepustnicę, jak wyczyścisz przepustnicę to dopiero ustawiaj obroty bo pewnie podskoczą ;) Ręczny, ściągnąć tarczo bębny i obejrzeć co i jak wygląda. Ja to ustawiałem je tak że na lince przy hamulcu pomocniczym (w środku) luzowałem linkę praktycznie na maxa, ustawiałem rozwarcie szczęk na obu stronach tak żeby bęben wchodził na styku, czyli nie wciskać go na siłę bo szczęki przeszkadzają, ale też nie za luźno. Składałem wsio do kooopy i dopiero w środku podkręcałem linkę, to u mnie swojego pięknego czasu ręczny łapał od 3-4 ząbka.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Maliniak » 5 mar 2017, 11:35

kumplowi w czasie jazdy odkleiła sie okładzina i zblokowało koło, dobrze ze jechał nie za szybko bo rożnie mogłoby byc
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 20:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez Piotr_ » 5 mar 2017, 11:40

Radar, w bębnie od czoła jest otwór przez który płaskim śrubokrętem regulujesz szczęki ;)
Dopiero po tej regulacji naciągasz linkę przy dźwigni ręcznego.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez radar88 » 5 mar 2017, 11:53

Xed ja to wiem doskonale, ale kolega nie wie jak mogą wyglądać szczęki, więc i tak musi ściągnąć bębny ;) Jak już ściągnie to może sobie to wyregulować na wierzchu no i oczywiście wyczyścić wszystko bo pewnie syfu też się tam nazbierało.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez deejay27 » 5 mar 2017, 12:41

adar z przepustnicą ok do wyczyszczenia , ale myślę żeobroty są dobrze ustawione , bo w większości przypadków opadają do 750 , jednak często zostaja na 1200-1400 , po czym same opadną, lub muszę im pomóc:) Więc myślę, że samo czyszczenie przyniesie pożadany efekt, lub jest gdzieś nieszczelność w dolocie.

Dopisano 05 mar 2017 12:43:

A tak wg to sprawdziłbym od razu ustawienie zapłonu, bo w sumie nigdy tego nie sprawdzałem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez jedrzej07 » 5 mar 2017, 12:44

Nieszczelność, albo jakieś podciśnienie zmienione może być (miałem tak w X6 swego czasu) tylko, że mi obroty spadały mocno. Ale po prawidłowym podłączeniu się poprawiło o razu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy