Mazda Xedos 9 TA KL-ZE 1995r
1, 2
Ładny Xedos. ECU zostało z KF-a?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czyli silnik przyjechał z Japonii razem z ecu?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Witam ponownie poznaje już wiem skąd
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
XED napisał(a):ventylmar napisał(a):nie zostało nic, serducho poszło własnie do mx3,
a potem trafiło na cmentarz samochodowy
jakiś dzwon jak dobrze rozumiem
Do sprostowania dodam koledzy że stary silnik tj kf
Trafił do samochodu kumpla czyli mx 3,
Po jakiś 2-3 tygodniach kolega nie zmieścił się
W zakręt. I samochód niestety do kasacji.
Natomiast moja madzia ma się dobrze a rzekł bym nawet
BARDZE DOBRZE. I narazie nie zamierzam się z nią rozstawać.
Może wcześniej troszkę to zawile napisałem.
Ale teraz się poprawiam, i co nie których muszę zmartwic
KL-ZE nie jest na sprzedaż. Zostaje u mnie :-P
- Od: 1 wrz 2011, 22:04
- Posty: 45
- Skąd: SANDOMIERZ
- Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE
dAWNO nic nie pisałem w tym dziale a sporo sie działo z moją madzią
otóż po pierwsze:
*załóżone wreście 17", miały być plany polerki ale zawsze był brak czasu, więc zostały wypiaskowane i pomalowane,
nowe używane buciki CONTINENTAL SPORT CONTACT 2 225/45/17 i tył 235/45/17
* malowanie maski i dachu bo odchodził bezbarwny
* zaprawki drzwi bo ktoś zahaczył dawno dawno temu
*klejenie i malowanie zderzaków,
ostatnio maiłem nie miły przypadek, gdyż ktoś z domowników odpalał (chciał odpalić) z kabli podczas mojej nie obecności i odwrotnie podpiął kable,
naszczęście tylko bezpiecznik główny uległ uszkodzeniu, nic inne nie poszło sie je........
palny na najbliższą przyszłośc???
przygarnołem znaczy dopiero przygarne od kolegi Kamila ramke z uchwytami na kubki,
oraz nie długo bedzie również skóra równiez od naszego kolegi z forum.....
otóż po pierwsze:
*załóżone wreście 17", miały być plany polerki ale zawsze był brak czasu, więc zostały wypiaskowane i pomalowane,
nowe używane buciki CONTINENTAL SPORT CONTACT 2 225/45/17 i tył 235/45/17
* malowanie maski i dachu bo odchodził bezbarwny
* zaprawki drzwi bo ktoś zahaczył dawno dawno temu
*klejenie i malowanie zderzaków,
ostatnio maiłem nie miły przypadek, gdyż ktoś z domowników odpalał (chciał odpalić) z kabli podczas mojej nie obecności i odwrotnie podpiął kable,
naszczęście tylko bezpiecznik główny uległ uszkodzeniu, nic inne nie poszło sie je........
palny na najbliższą przyszłośc???
przygarnołem znaczy dopiero przygarne od kolegi Kamila ramke z uchwytami na kubki,
oraz nie długo bedzie również skóra równiez od naszego kolegi z forum.....
- Od: 1 wrz 2011, 22:04
- Posty: 45
- Skąd: SANDOMIERZ
- Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE
Heh nawet wiem od kogo, skóra warta grzechu, stan perfekt.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No ale nie odpowiedziałeś w końcu na pytanie czym to jest sterowane
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
ładny, z resztą jak każdy X9 a jak silniczek się sprawuje? jaka moc? są jakieś kreski z hamowni?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
ECU od kl jest,
a jezeli chodzi o moc to nie moge narzekac,
znajomy ma 2.5 kl z a/t i zostaje z tylu, bo kiedys sie probowalismy,
kresek z hamowni narazie brak, glownie moZe i dlatego ze brak w okolicy, bynajmniej nie slyszalem ale i rowniez moze i z braku mojego czasu,
ostatnio nawet nie bardzo mam kiedy madzia jezdzic
taka praca no cóz...
a jezeli chodzi o moc to nie moge narzekac,
znajomy ma 2.5 kl z a/t i zostaje z tylu, bo kiedys sie probowalismy,
kresek z hamowni narazie brak, glownie moZe i dlatego ze brak w okolicy, bynajmniej nie slyszalem ale i rowniez moze i z braku mojego czasu,
ostatnio nawet nie bardzo mam kiedy madzia jezdzic
taka praca no cóz...
- Od: 1 wrz 2011, 22:04
- Posty: 45
- Skąd: SANDOMIERZ
- Auto: XEDOS 9 2.5 V6 KL-ZE
ventylmar napisał(a):ECU od kl jest,
Hmmm. Z tego co kiedyś rozmawiałem z kilkoma osobami znającymi temat to bez przeróbek sterownik ze zwykłej KL nie da pełnej mocy KL-ZE. Nie znam szczegółów, ale jak ja myślałem nad swapem to oprócz samego silnika miałem szukać też właśnie ECU od KL-ZE. Zresztą po hamowni wszystkiego się dowiesz. A tak w ogóle to która to wersja? Z tego co wiem to KL-ZE wychodził w kilku wersjach mocowych.
deejay27 napisał(a):To że odchodzisz od automata wcale nie znaczy że "jest moc":) Już zwykła KL w manualu bez problemu porobi automata.
Dokładnie. Na zlocie w Ornecie parę lat temu zwykłym KL'em automata objeżdżałem z grubym zapasem.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości