Hej!
Jeździłem dotąd przeważnie Mercedesami, ale po tym jak wsiadłem do 626 GE 2.5v6 stało się oczywiste, że czas sprzedać W124 i przesiąść się do czegoś innego.
Swego czasu miałem nadzieję, że kombi znajdzie nabywcę na tyle sprawnie bym mógł kupić wymienioną wcześniej 626 ale zostałem uprzedzony.
Szczęśliwie dla mnie jednak nie musiałem opłakiwać GE zbyt długo i udało mi się zaparkować w garażu ją – Xedos 9, 2.5v6 Automat z 2001 roku z przebiegiem 100 tys km.
Po zakupie, stosunkowo niedawno jedyną rzeczą, którą zrobiłem była regenracja zacisków przednich i zrobienie zbieżności.
Niedawno, bo 10 dni temu Mazda otrzymała nowe opony Całoroczne Pirelli Cinturato AllSeason SF2 – z uwagi na świetne paramatery tego modelu i fakt, że nie jeżdże autem w trudnych warunkach ani na granicy przyczepności to był najlepszy wybór.
Mazda Xedos 9 TA KL 01'
Strona 1 z 1
Niron napisał(a):kurde niezła sztuka, prawie jak nówka
Dymian napisał(a):Wooow- aż miło spojrzeć na taką sztukę w 2022r!
Mega!
dzięki! Staram się jak mogę trzymać ją dalej jak najbliżej ideału – w tej chwili na liczniku 104 tysiące a po świętach zapewne będzie już 105-106.
Polubiłem to auto i definitywnie zasługuje na pochwały- jest wyraźnie twardsza od Mercedesów W124 i W210 ale jednak wystarczająco kanapowa i wygodna żeby Dziś po przejażdżce pięknym BMW 528 E39 wrócić do niej z radością- 5-tka jest jednak dla mnie zbyt usportowionym autem.
Dopisano 3 gru 2022, 23:47:
niedawne przejażdżki.
Ladne i zadbane auto, gratuluje zakupu! Nawet stoi dosc wysoko jak w210 4matic
Jesli miales wersje elegance, to tam zawieszenie jest istotnie bardzo kanapowe. Mnie bardziej przekonuje jednak w210, zwlaszcza z jakims fajnym silnikiem pod maska, np V8
Pozdrawiam,
voytecku.
Jesli miales wersje elegance, to tam zawieszenie jest istotnie bardzo kanapowe. Mnie bardziej przekonuje jednak w210, zwlaszcza z jakims fajnym silnikiem pod maska, np V8
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):Ladne i zadbane auto, gratuluje zakupu! Nawet stoi dosc wysoko jak w210 4matic
Jesli miales wersje elegance, to tam zawieszenie jest istotnie bardzo kanapowe. Mnie bardziej przekonuje jednak w210, zwlaszcza z jakims fajnym silnikiem pod maska, np V8
Pozdrawiam,
voytecku.
Ja miałem poliftowego W210 Avantgarde a mojemu tacie znaleźliśmy Przedliftowego Elegance – choć nie V8 a właśnie kanapa z 2.2 Dieslem 95 koni^ Teraz jego W210 właśnie z kolei idzie na sprzedaż bo zostało zastąpione przez W211.
Bardzo polubiłem te auta.
Avantgarde ma obnizone zawieszenie o 3cm, z tego co pamietam. Elegance to ponton, niesamowicie komfortowy ponton. Ja z kolei mialem E430 4M na pelnym wypasie, w porownaniu X9 to byl kosmos.
Tak polubilem te auta, ze zostalem juz przy MB
Tak polubilem te auta, ze zostalem juz przy MB
voytecku napisał(a):Avantgarde ma obnizone zawieszenie o 3cm, z tego co pamietam. Elegance to ponton, niesamowicie komfortowy ponton. Ja z kolei mialem E430 4M na pelnym wypasie, w porownaniu X9 to byl kosmos.
Tak polubilem te auta, ze zostalem juz przy MB
Mercedesów sam miałem, więc Mazda jest miłą odmianą chociaż już powoli czas na zmiany – łazi za mną starszy van z przesuwanymi drzwiami albo kolejne kombi.
Mazda jednak ma się świetnie, w te święta ponad 1000km ze średnią 9.1/100 przy prędkości 120 z tempomatem i włączoną klimatyzacją.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość